11.rész~Az a bizonyos érzés~

5K 353 47
                                    

    Lementünk a konyhába,majd V előszedett a szekrényből egy csomag popcornt,majd betette a mikrosütőbe.Addig én felültem a konyhapultra és néztem,ahogyan tevékenykedik a limonádé elkészítésével.Mosolyogva figyeltem ,ahogyan minden egyes cseppet próbál kiszuszakolni a citromból,majd ahogyan egy kis cukrot tesz bele és felkeveri.

Átnyújtotta az édeskés italt,amit meg köszöntem és bele is kortyoltam.
-Hmm ez nagyon finom,nem is tudtam,hogy egy rossz fiú ilyenekre is képes.-Kumcogtam saját kijelentésemre,mire összeborzolta a hajamat ,s bele kóstolt ő is.Elnézve Taehyungot,és a mostani megjelenését,teljesen más,mint régebben .Sokkal kedvesebb,törődőbb és aranyosabb fiú .Még most sem tudom elhinni,hogy pont ő az a srác,akivel el tudok beszélgetni órákat,és élvezni tudom az életet.Mintha idáig csak Ő rá lett volna szükségem,mintha csak az ő vicceire,az ő kedvességére és közelségére.Tudom,nem kéne egyből hinnem neki,hogy megváltozott,sokkal jobban törődne az emberekkel és nem alázná meg őket,viszont egy dologban hiszek neki,az pedig a szemei.Hisz nem hiába mondják,hogy szem a lélek tükre.Látom a szemeiben ,hogy őszinte a kinyilvánulása,és ő maga is.Tudjuk már,hogy van a bunkó és arrogáns Taehyung,viszont ezek mellett ott lakozik a kedves,gyermekded énje is,amit akárhányszor tapasztalok rajta,valahogy mindig meglep .De ez tetszik benne annyira.Furcsa beismerni igen tudom,de azt hiszem szerelmes vagyok  Taehyungba.

  Leültünk a kanapéra a nagy tál popcornal és a limonádékkal a kezünkbe.Taehyung bekapcsolt valami horrort,mondván,ha félek,nyugodtan bújjak hozzá.
Kínosan felnevettem,majd tisztes távolságban elhelyezkedtem a kanapén.

  Ahogy elindult a film,a szívem hevesen kezdett verni,s a szám is kiszáradt.Már az első perctől fogva rettegtem,hisz nem nagyon bírom a horror filmeket.Mindig féltem tőlük ,és attól is,ha majd később elalszok,a filmben szereplő undorító és félelmetes démon megtámad,és megöl.
Szinte remegtem a félelemtől,hogy mikor ugrik elő a z ijesztő alak.Tae-re pillantottam ,aki nyugodtan eszegette a popcornt,és itta az általa elkészített italt.Nyeltem egyet,majd próbáltam a filmre koncentrálni.Nem akartam pisisnek tűnni,aki ennyire fél egy kis fekete hosszú hajú,kifehéredett japán csajtól,akinek össze vissza törtek a csontjai,s ezért úgy járkál fel,s alá,mint én reggelente.

-Mi a címe a filmnek?Még sosem láttam ennyire durva horror.-Kérdeztem végig a tv-t fixirózva.

-A címe Átok,de nem olyan vészes,már százszor láttam.-Rántott egyet vállán,majd mindentudóan rámmosolygott.

-Csak nem félsz?-Kérdezte szórakozottan,mire megforgattam a szemeim,s próbáltam a leghihetőbb álcát felvenni magamra.
-Én?Hah,ne nevettes,ez nekem semmi.-Nevetgéltem erőltetetten,majd abban a percben fel is sikítottam,amikor a démon vagy mi a csuda felbukkant a képernyőn.

-Ahaa,szóval nem félsz?-Emelte fel szemöldökét és láttam rajta,hogy nem kell sok és elnevetni magát.
-Nem félek,csak valami a hajamra szállt.Lehet ,hogy egy bogár vagy egy szösz...vagy nem is tudom....na jó,rettenetesen félek.-Sóhajtottam a végét,majd az előttünk lévő szekrényt kezdtem el vizsgálni szemeimmel.

-Tudom mit hiszel...egy igazi kis pisis vagyok,aki egy ilyen nevetséges horrorfilmtől fél,de nem tehetek róla egyszerűen ilyen vagyok.....most meg min nevetsz?-Kérdeztem felhúzott orral.Dühített ,hogy nem vesz komolyan.Fogalmam sincs mi a jó egen nevet,de hagyja abba mert ráborítom a popcornt.
Komolyan ,a nevetése,mint egy beteg fókáé.Annyira nevetett,és olyan sokáig,hogy izmaim elernyedtek,s az én számra is mosoly húzódott.Ez a fiú egy kész átok.Hmm milyen szép kis hasonlat.

-Olyan édes vagy...-Kuncogott,majd közelebb hajolva hozzám a fülem mögé túrta a szememben lógó hajtincsemet.
Mélyen szemembe nézett,majd elmosolyodott.

-Eul..Tudnod kell valamit..-Kezdett bele lassan .

-Igen?

-Nagyon tetszel nekem.-Mondta,mire fülig vörösödtem,lehajtottam a fejem.
Ez most valós,ez most tényleg megtörtént?Ezek a gondolatok jártak a fejemben ,majd egy kellemes bizsergés járta àt a testem,amint ténylegesen realizàltam a helyzetet.Kim Taehyung,aki folyamatosan csaj keresztbe tett nekem,most végül bevallja ,hogy tetszek neki.
Szemeimbe hirtelen könnyek szöktek,majd le is gördült a sós csepp arcomról.

Taehyung felemelte àllamat,hogy szembe kerülhessünk,majd amikor meglàtta,hogy sírok,letörölte hüvelykujjávval,s aggódóan fürkészte arcomat.

-Rosszat mondtam volna?-Kérdezte szomorkásan.
-Tudod,ha te nem ìgy érzel ,nyugodtan mondd ,és én tòbbet nem is ejtek róla szót,hisz...-S ekkor elegem lett a felesleges szavakból,hirtelen martam ajkaira,de annál érzelmesebben,s szerelmesebben.Ebbe a csókba beleadtam minden érzésemet,ami idáig bennem lakozott.Nyelvével megnyalta alsó ajkamat,bejutásért könyörögve ,amit meg is adtam neki.

Vadul faltuk egymást,majd egy kis idő után lihegve váltunk el egymástól.

-Szeretlek Taehyung..-Suttogtam ajkaira.
-Szeretlek Eul.-Mondta ,majd ajkaimra kapott,s ismét vad csókcsatába kezdtünk.

Taehyung felkapott az ölébe,majd egészen a szobáig vitt,ahol lefektetett az ágyra ,s nyakamat kezdte el csókokkal behinteni.Néhol megszívta a bőrt,majd egy nedves csókot hagyott rajta,amitől kéjes nyőgés szakadt fel belőlem.

Hirtelen elvállt tőlem,amit nem tudtam mire vélni.
-Ha nem szeretnéd,megértem.Viszont ezt most közöld,mert nehéz lesz a kicsi Taet leállítani.-Mutatott....az..öhm ágaskodó tagjára,mire nyeltem egy hatalmasat.Belenéztem mogyoró barna szemeibe,s elmosolyodtam.
-Szeretném,mindennél jobban....-Mondtam neki,mire nem is várt tovább,ismért ajkaimat vette birtokba.

Azt hiszem igaza volt Taehyungnak.A film nézésből,mindig más jön ki....avagy be.

|Bad Boy| Kim Taehyung FF.|[Befejezett]Where stories live. Discover now