Welcome, bitch - Sorry, welcome, Chloe.

144 8 3
                                    

Dün Allison'la çıktığımız alışverişten 5 poşet dolusu kıyafet almıştık. Tam 5 poşet ! 5 ya ! 5 ! Neyse sakinim ben. Şu anda da yatağın üstüne kıyafetleri yaymış, seçmeye çalışıyor. O kadar dalmıştı ki , iki saattir yanında dikildiğimi kıyafetleri toplamaya başlayınca farketti. Elime gelen bir elbiseye dehşet içinde bakakalmıştım. ( ELBİSE: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRIXw0sU6e9HWpKdL55fEBOKjBlK5yMY92m8gIrdVRyU9vHpCVj

 )

Alice- Allison bu ne ?

Allison- Elbise.

Gözlerimi devirerek yanıt verdim.

Alice- Ben de bunu giyerim ya.

Allison- Denesen ölür müsün ?

Gözlerimi kocaman açıp baktım. Mesajı almış olmalıydı. Teslim olmuşcasına ellerini havaya kaldırıp bir kaç adım geriledi. Ben de birbirinden korkunç elbiseleri toparlamaya devam ettim. Tanrım, bu elbiseler anlatılmaz, görmeniz lazım. Kan kırmızısı, deri bir elbise bile var ! Deri ya deri ! Bir de kırmızı !

Alice- Allison ! Diye inledim resmen. Üzgün gözlerle beni süzüyordu.

Alice- Lütfen. Benim giyebileceklerimin dışındaki tüm elbiseleri kaldır şuradan.

Kafasını sallayıp elbiseleri ayıklamaya başladı. Ben de o sırada diğer iki poşeti kurcalıyordum. Poşetlerden çıkan şeyleri gördükçe kıpkırmızı oluyordum. Elimde renk renk, çeşit çeşit iç çamaşırı tutuyordum. O sırada kapının açılmasıyla "elimdeki çamaşırlarla birlikte" arkama döndüm. İçeri giren kişiyi görmemle çığlığı basıp elimdekileri düşürmem bir olmuştu.

Alice- Louis !

Kocaman gözlerle yerdeki çamaşırlara bakıp kıkırdamaya başladı. Lanet olsun ! O sinirle ve utançla ikisinin de kafasına birer çamaşır fırlattım.

Allison- İyi ama ben siyah tanga giymem ki. Dedi kafasındakini çekerken. Louis'se kafasındaki zımbırtıya bakakalmıştı. Yavaşça kafasından alıp göz gezdirdikten sonra gözlerini kırpıştırmaya başladı. Bu arada gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu.

Alice- İkiniz de. Hemen. Dışarı !

Louis- Allison kalsın ama.

Allison- Sonra da beni öldürsün değil mi ?

İster istemez kıkırdadım. Üçümüz de odaya şöyle bir baktıktan sonra kahkahayı patlattık. Gülmemek elde değildi. Her yana iç çamaşırlarının ve elbiselerin saçıldığı bir oda düşünsenize. O sırada yatağın üstüne -elbiselerin üstüne yani- düştüm. Gülmekten karnım ağrıyordu.

Allison- Elbiseleri buruşturuyorsun !

Alice- İyi yapıyorum !

Allison- Altındaki üç elbise benim salak !

Olduğum yerden kalkıp elbiselere baktım. Aralarında az önceki deri, elbise kılığındaki yaratık da vardı. Ne var, o elbise cidden korkunç !

Alice- Alli ?

Allison- Evet ?

Alice- Sen benim yokluğumdan istifade edip striptiz klübünde falan mı çalışmaya başladın ?

Lou kahkahayı patlattı. O şaşkınlıkla bir elbiseye, bir Allison'a bakıp duruyordum.

Allison- Aslında..O benim değil. Karışmış.

Alice- Kimin peki ? Bana bu korkunç şeyin sahibini tanımadığımızı söyle.

Allison- Şey.. Aslında..O elbise şeyin.

Alice- Neyin Allison çatlatma adamı ?

Yutkundu. Söyleyeceği şeyin beni sinirlendireceğini biliyordu. Bu yüzden söylemeye çekiniyordu.

Allison- Chloe'nun.

Alice- NE ?!

Yapma, dercesine bakıyordu. Bağırmamı istemiyor olmalıydı. Sanırım bağırmam tehlike yaratacaktı. Şiddetli bir nefes verdim. Chloe benim kuzenim. Kuzenim olmasından utanıyorum. Aramızdaki kan bağından utanıyorum. Kim olursa olsun farketmez, milletin erkek arkadaşına sarkmaktan büyük zevk alan bir sürtük kısacası. Ne var? Sürtük yani kız.

Alice- Ne yani, sen o kızı, pardon düzeltiyorum sürtüğü,evimize mi aldın ?!

Allison- E-evet. Londra'da bir kaç gün kalacakmış. Burada kalıp kalamayacağını sordu.

Alice- Gidip otelde kalsaymış. Sonra da bar köşelerinde becerselermiş onu. Bayılıyor ya !

Louis- Elymra !

Kendimi tutamıyordum artık. Louis de onu çok iyi tanıyordu çünkü Doncaster'a bizi ziyarete geldiklerinde ona da sarkmıştı.

Alice- Ne var ?!

Allison- Ş-şu an..Şu an Chloe odanın kapısında.

Bölümde bahsedilen elbise:
( http://www.google.com.tr/imgres?hl=tr&biw=1024&bih=634&tbm=isch&tbnid=iSiI3vRaLRrZtM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Furun.gittigidiyor.com%2Fgiyim-aksesuar%2Fsexsi-kirmizi-sirt-gogus-dekolteli-mini-deri-da-81591435&docid=e9K2KdWuKxUyQM&imgurl=http%3A%2F%2Fwww.banakadar.com%2Fimages_buyuk%2Ff39%2FSEXSi-KIRMIZI-SIRT-GoguS-DEKOLTE_134039_1.jpg&w=495&h=481&ei=cUPdUbSWMcKjtAai8IHgDA&zoom=1&ved=1t%3A3588%2Cr%3A5%2Cs%3A0%2Ci%3A90&iact=rc&page=1&tbnh=178&tbnw=184&start=0&ndsp=18&tx=92&ty=72 )
Bu nedir ey mübarek :-D  Neyse bakalım Alice napıcak şimdii ;-) Bu arada link çok mu uzun acaba ? :-D

Don't Forget (Louis Tomlinson ve Niall Horan FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin