I Won't Forget You. Never.

263 13 2
                                    


-20 EYLUL2007-

Annemin bana soyledigi seyle yikilmistim resmen. Tasiniyorduk. Gidiyorduk. Herseyi, herkesi arkamizda birakarak. Gozumden dusen bir damla yasi hirsla sildikten sonra adimlarimi merdivenleri kirarcasina atarak odama ciktim. Kapiyi carpip kendimi yataga attim. Aglamiyordum. Sadece kuru hickiriklar vardi. Ofkemi yastiklardan cikariyordum. Onsuz olmaz ki! Lou'yu birakamam. O da beni birakmaz zaten. O olmadan yapamam. Beni yastiklar da kesmez olunca elime gecen herseyi tutup yere firlatmaya basladim.firlattigim bir kutunun icinden dusen fotograf, beni tum o cam kiriklarinin arasina oturup, elimde fotograf, aglatmaya yetmisti.

Maria- Alice. Louis geldi.

Alice- Sakin! Onu da seni de gormek istemiyorum! 

Annem yavasca odadan cikti. Aradaniki dakika gecmemisti ki, kapi birdenbire tekrar acildi.

Louis- Elymra?! 

Hemen yanima kostu. Bagirislarimi duymus olmaliydi. Elimde simsiki tuttugum seyin ne oldugunu gormek icin yumrugumu acmaya calisti. Basardigindaysa avcumdan yere ikimizin fotografiyla kipkirmizi bir cam parcasi dusmustu. Fotografi elime alirken o parcayi da almisim anlasilan. Elimi sikinca da cam elime batmis haliyle. 

Louis- Tanri askina, sen ne yaptin?! 

Bana sarildi. Simsiki. Onun kollarinda sakinlesecegime daha cok aglamaya basladim. Beni engellemedi. Kucaginda doyasiya aglarken beni bir bebek gibi salliyordu. Bu arada elimin kani da durmamisti. Sonunda sakinlesebildigimde beni yerden kaldirip yataga oturttu. Asagiya inip geri geldiginde elinde bir ilkyardim cantasi vardi. Yanima oturdu. Elimi temizleyip sardi. Ben o sirada yuzunun her kosesini aklima kazimakla mesguldum. 

Louis- Bana neden oyle bakiyorsun? 

Alice- Hic.

İsini bitirmisti. Elindekileri kenara koydu. Derin bir nefes alip soze basladim.

Alice- Biz...biz tasiniyoruz Lou.

Bir kahkaha atti. 

Louis- Guzel sakaydi. Sen beni birakip gidemezsin ki. Tasinmak. Guzel sakaymis, birilerine yapmaliyim bunu. Annemlere yapablirim mesela. Anne biz Elymra'yla tasiniyoruz. Haha, eve- 

Alice- Louis. 

Durdu, yuzume bakti. Gozlerini kirpistirdi. 

Louis- S-sen ciddisin. 

Alice- Ciddiyim ama keske olmasam. Annem istiyor tasinmamizi. Nedenini bilmiyorum.

Louis- Ne yani, oylece kabul mu ediyorsun gitmeyi? 

Oylece kalakalmistim. Ortalik neden bu halde zannediyordu ki? Neden ben ortaligi dagittim acaba? Ah evet. Hatirladim. Ben gitmek istiyorum aslinda, bu odayi da zevk icin bu hale getirdim. Herseyi kirip dokmeyi, kendi canimi acitmayi seviyorum ben cunku. Ne sacmaliyor bu diyorsunuz degil mi? Sizce sacmalayan ben miyim o mu. Zaten yeterince uzgunum, bir de bana soylediklerine bak. 

Alice- Seni unutmayacagim ki! 

Louis- Unutacaksin. Ayri ayri yerlerde olacagiz. Zamanla unutacaksin. Yaptiklarimizi, arkadasligimizi, bizi..daha dogrusu beni.

Alice- Asla unutmam. Hep hatirlayacagim. Hep icimde olacaksin. Tam burada. 

Elini alip kalbime goturdum. Ama o elini bir hisim geri cekti. 

Louis- Tutamayacagin sozler verme Elymra. Hoscakal. 

Beni orada oylece birakip gitti. Onu ozleyecegim. Gulusunu, gozlerini, bana Ell diye seslenmesini ozleyecegim. Dizlerime sarlip aglamaya basladim. O yokken yanimda, nasil guclu kalacagim ben? 

Don't Forget (Louis Tomlinson ve Niall Horan FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin