New boy

76 1 1
                                    

U razred ušetao je najljepši dečko kojeg sam ikad vidjela. Imao je bistre plave oči i predivnu smeđu kosu. Nastavica ga je predstavila...

Nastavnica:"Ovo je Paul. Došao je iz Engleske u Hrvatsku jer mu je mama odlučila ovjde osnovati tvrtku."

Svi smo ga pozdravili i on je nas radosno pozdravio.Ali u njegovim očima vidio se da i  nije tako sretan.Sjeo je do Harry-a koji s tim i nije bio baš oduševljen. Poslije sata pričali smo o novom dečku.Sve cure su već pale pod njegov šarm pa tako i ja. Tko bi mogao odoljeti tom licu. Pravilne crte lica,plave oči,smeđa kosa bio je super građen i jednostavno neodoljiv. Ali Harry je mislio da nešto nije uredu s tim novim dečkom.

Harry:"Nešto nije uredu s tim dečkom,nekako je čudan."

Ja:"Ma daj Harry prestani on je sigurno super dečko ti si samo ljubomoran je postaje popularniji kod cura nego ti."

Harry je otišao,ali ja nisam obračala pažnju na njega gledala sam Paula kao i sve ostale cure.No on je odlučio prići baš meni.Sjeo je do mene...

Paul:"Hey ti si Lea zar ne?"

Ja:"Da."

Paul:"Slušaj tek sam došao i trebala bi mi malo pomoć da nadognadim gradivo...pa mislio sam da mi ti pomogneš pošto si tako dobra učenica."

Ja:"Može rado ću ti pomoć."

Paul:"Super dužnik sam ti."

Stavio mi je neki papirić u ruku.To je bila njegova adresa.Pisalo je:" Sutra u 15h.Hvala ti."

Bila sam oduševljena bila sam prva cura kojoj je prišao pa su me sve druge ljubomorno gledale.Sutra poslije škole otišla sam kući obukla najbolju odjeću koju imam u ormaru i otišla da Paula.Došla sam na njegovu adresu i imala sam što vidjeti.Kuća u kojoj je živio bila je ogromna,kao neki dvorac.On me je čekao ispred i ljubazno me pozdravio i odveo u kuću.Pokazao mi je cijelu kuću.Bacili smo se na učenje a zatim smo čuli kako netko ulazi u kuću.Pomislila sam to su to njegovi roditelji i njegov malđi brat,ali on je rekao da oni dolaze puno kasnije i da nema šance da su to oni.Bilo me strah...

Paul:"Nemoj paničariti možda je samo propuh."

U njegovim očima vidjela sam da laže,znao je tko je to ali me nije htio uplašiti.Polako smo izašli iz sobe i počeli silaziti niz stepenica.U predvorju nije bilo nikoga,no zatim smo čuli kako nešto pada u kuhinji.Polako smo se približavali vratima i kad smo iz otvorili zamalo da nisam vrisnula ali Paul me zaustavio...

ANGEL FROM HELLWhere stories live. Discover now