Pogledala sam ga u oči.U njima sam vidjela iskrenost i ljubav,ono što nikad nisam vidjela u Paul-ovim očima.Gladali smo se u oči neko vrijme,a onda smo se poljubili.Na prvu to mi je bilo jako čudno jer ja i on smo ipak BFF,a onda sam počela osjećati ljubav prvu ljubav kakvu još nikad nisam iskusila.U tom trnutku prekinulo nas je jako lupanje po vratima.Pogledali smo se u čudu,otvorila sam vrata i tamo je stajao...Paul.Pogledala sam ga pogledom punog mržnje...
Paul:"Lea,slušaj policija me traži već 9 mjeseci.Treba mi sklonište i nisam znao kod koga da odem.Pa evo me tu.Mogu ući?"
Ja:"Pa dobro jesi ti noramalan.Ne bih ti pomogla ni za sve novce ovoga svijeta.Ubio si mi sestru,luđače jedan.Odlazi i bolje ti je da se više nikada ne vraćaš!!!"
Paul:"Ma nemoj tako draga..."
Ja:"Draga...?Nisam ja tvoja draga ajde gubi se sada."
Harry se do tada odšuljao da pozove policiju.Paul je krenuo prema meni.Htio me na svil poljubiti.Počela sam vikati.Harry je dotrčao i odmaknuo Paul-a od mene.
Harry:"Prestani,što si ti umišljaš."
Paul:"Što mi ti imaš govoriti.Makni mi se s puta."
Harry ga je udario tako jako da je Paul pao na pod.Usta su mu krvarila.Napao je Harry-a.Potukli su se.Vikala sam da prestanu,ali me nisu slušali.Čule su se policijske sirene.Parkirali su ispred moje kuće.Policajci su rastavili Harry-a i Paula.Jedno lice među policajcima mi je bilo poznato.Bio je to...Crni čovjek.Vrisnula sam.
Ja:"Pazite to je crni čovjek.On je jako opasan."
Stala sam iza Harry-a.
Policajac:"Nije on opasan on je naš najbolji policajac."
Crni čovjek:"Oprosti ako sam te uplašio morao sam glumiti.Znaš da se uplašiš da se odmakneš od Paul-a.Vidiš što se dogodilo jer me nisi slušala."
Ja sam za sve kriva.Ma krasno,još ljudi mi zadaje osjećaj krivnje.No nema veze,važno je da je Paul u zatvoru.
Ja:"Vidiš Paul,dobro je pobijedilo.Nadam se da će trunuti u zatvoru."
Policajac:"Njegovo ime i nije Paul,nego Ted."
Sve sam polako počela shvaćati.
Ja:"Ali zašto ste mi rekli da vam ja smetan,da sam vam na putu."
Crni čovjek:"Pa vidiš jedan razlog zašto ti se Paul htio približiti je nešto što pribada tebi a jako je dragocjeno.Pripadalo je tvojoj majci.Vjerojatno si ti to naslijedila."
Policajac:"U tom predmetu nalazi se čip,oni bi razotkrio jako puno sločinaca i riješio puno ubojstava."
Ja:"Ali što taj čip radi kod mene zašto baš ja."
Policajac:"Tvoja majka je mislila da si dostojna da čuvaš tu veliku tajnu."
Ja:"Kakve veze moja majka ima s tim,s tim čipom."
Policajac:"Tvoja majka bila je naša najbolja tajna detektivka,dok se nije razboljela i umrla ubrzo nakon rođenja tvoje pokojne sestre Lily."
Ostala sam u šoku.Moja mama...detektivka...Ne nemoguće...Ali gdje je skriven čip,to je bilo pitanje na koje nitko od nas nije imao odgovor.Moja majka je obožavala igru pronađi blago.Uvijek kad bi se činili zadatci najteži tada bi bila najjednostavniji.Harry je pogledao moju ogrlicu.Uzeo ju je i otvorio.Iza slike moje mama bio je čipa.Dala sam ga policajcima i oni su otišli zajedno s Paul-om."Pardon" Ted-om.Sve je konačno završilo i mogla sam ponovno normalno živjeti.Išal sam u školu,družila se s frendovima,imala sam dečka.Konačno sam ponovno bila obična tinejđerica.Bez ubojstala,krađa,čipova,policajaca...Prošlo je 2 mjeseca,ja i Harry smo još u sretnoj vezi i jako smo zaljubljeni.Meni još nedostaje moja sestra,ali život ide dalje.Moja tata mi sad posvećuje više vremena,jer je shvatio da se živi samo jednom i da taj život treba provesti s onima koje voliš.Popravila sam ocjene i opet postala ona otvorena cure koja sa druži sa svima.Bila sam sretna s svojim novim životom iako naravno bilo bi puno bolje kad bi svi bili zajedno na okupu.Ali život nikad nije savršen.To sam naučila iz ove priče.Upoznala sam anđela,koji je po izgledu možda bio anđeo,ali moj život pretvorio je u pakao.Bilo je anđeo iz pakla.Tako sam ga odsad zvala.Prošlo je 5 godina od Lily-ne smrti.S 21 god ja i Harry smo se preselili u London, i ondje živjeli.posjećivali smo Hrvatsku kad god smo mogli.Otišli bi na groblje i pozdravili moj dva anđela moju mama i seku.Oženili smo se i imali troje djece,dvije cure i dečka.Cure su se zvale Lily i Andrea po mojim anđelima,a dečko Louis po Harry-evom djedu.Nikad neću zaboraviti Anđela Iz Pakla.No iz tog sam nešto naučila.Živi dok si mlad,jer nikad ne znaš kada kraj dolazi.
KRAJ
Nadam se da ste uživali u mojoj priči
YOU ARE READING
ANGEL FROM HELL
AdventureOvo je priča o 16-godišnjoj Lei koja upoznaje dečka Paula.Zaljubljena do ušiju Lea ignorira osobe koje su do sada uvijek bile uz nju.Paul-u oprašta pogrešku za pogreškom.Ne dopušta svom mozgu da donosi pravilne odluke.Te odluke jako će utjecati na n...