Strange events

62 1 0
                                    

Oprezno sam prošla pored krhotina stakla i podigla kamen. Pročitala sam poruku i na njoj pisalo:"rži se podalje Paula ili će nastradati oni koje voliš a i ti s njima." Po glavi su mi se motale razne misli a kad sam napokon zaspala sanjala sam groznu noću moru. Moja obitelji ja išli smo na izlet.Odjednom su nebo prikrili tamni oblaci i počela je oluja.Ispred nas se pojavio tornado koji nas je odnio daleko.Zatim je odmah počela druga noćna mora ja,Kristina i Harry smo se šetali i odjednom se neka utvara izobličenog lica pojavila pred nama uzela je Kristinu i Harry-a za ruku i cesta se otvorila.Vatra je bila posvuda i razne spodobe su letjele naokolo odvela ih je unutra i cesta se zatvorila.Jedino što sam poslije od njih čula bili su jauci,vika i pozivi u pomoć.Probudila sam se...Bila sam oblivena znojem.Pokušala sam opet zaspati ali nije išlo.Sljedeći dan u školi bila sam iscrpljena i bilo mi je slabo.Ali kad sam vidjela da su Kristina i Harry dobro bilo mi je malo lakše.Rekla sam Paul-u što se dogodilo...

Paul:"Znao sam...Žao mi je nisam te htio umiješati u probleme svoje obitelji.Sada si i ti u opasnosti i tvoja obitelj i prijatelji.

Ja:"I što sada prestat ćemo se družiti ili što...?"

Paul:"Ne tada će biti još gore jer nećeš imati moju zaštitu.Ali moraš biti oprezna,pri svakom koraku.To su jako opasni ljudi.Ne želim da ti se išta dogodi."

Zagrlila sam ga.Tješila sam ga riječima da će sve biti u redu i da se ništa neće dogoditi.Harry nas je gledao tako zagrljene i mumljao nešto sebi u bradu.Zatim nam je prišao...

Harry:"Lea možeš li doći na trenutak trebam te nešto."

Ja:"Naravno.Pričekaj trenutak Paul."

Harry:"Što sada ste vi dečko i cura ili tako nešto...?"

Ja:"Ne.A i da jesmo što bi to tebe bilo briga.Što mi se uvijek miješaš u život."

Harry:"Samo ne želim da te povrijedi.Nešto mi je čudno u vezi s njim.Moraš mi vjerovati."

Ja:"Samo si ljubomoran,Harry."

Prije negoli je uspio izustiti riječ okrenula sam mu leđa i otišla.Vjerojatno ga je to jako pogodilo.Ali i mene je.Štoviše to me slomilo.Pomisao kako svojim zelenim očima prati mene kako odlazim.Gleda kako mu prijateljica koja ga poznaje cijeli život okreće leđa zbog dečka kojeg je tek upoznala.No pomisao na Paula odmah je izbrisala Harry-a iz mojih misli.Prišla sam mu i sjela kraj njega.Nastavili smo naš razgovor dok nije zvonilo.Nakon škole bila sam nekako sretna.Popodne je Paul došao do mene i zabavljali smo se.Slikivali smo se za Facebook i smijali bilo mi je stvarno zabavno.On je bio stvarno jedan dobar dečko no te njegove oči kao da su krile neku tajnu,ali nisam se previše na to obazirala.Sljedećeg dana Harry više nije htio pričati sa mnom.To mi nije smetalo jer nisam ni ja htjela s njim.No nakon tjedan dana počeo mi je faliti i to jako.Njegove predivne zelene oči i kovrčava smeđa kosa i osmijeh koji obara s nogu.Moj BFF i ja smo posvađani,govorila sam sama sebi.Nisam mogla vjerovati jer ja i on se nikad nismo svađali...Sad mi je žao zbog riječi koje sam rekla.No iz mog razmišljanja o našoj svađi prekinuo me duboki napoznati glas koji je dozivao moje ime...

ANGEL FROM HELLWhere stories live. Discover now