Strange events 2

39 0 0
                                    

Otišla sam dolje da vidim tko me to zove,no nikoga nije bilo tamo.Pregledala sam cijelu kuću no nikoga nije bilo.Opet sam čula taj glas,dolazio je sa tavana.Nikad nisam voljela tavan bio mi je strašan i još uvijek je no moja znatiželja je prevladala.Popela sam se.Bilo je mračno,nekako sam pronašla prekidač za svjetlo.Upalila sam svjetlo.Sve je bilo puno prašine.Štakor mi je protrčao ispred nogu i ja sam vrisnula.Taj glas mi je rekao ne boj se to je samo štakor.Okrenula sam se i imala sam što vidjeti.Crni čovjek iz Paul-ove kuće stajaoje ispred mene i promatrao me svojim crnim očima.Ne znam kako se uspio došuljati na tavan no to mi je bilo poslijednje na pameti.Zgrabio me za ruku i povukao prema sebi.

On:"Drži se podalje Paul-ove obitelji ako ne želiš da osobe koje voliš nastradaju."

Ja:"Pa što da se družim s njim.Što to tebi tako smeta zašto sam ti ja tako važna.Zašto ti toliko smetam."

On:"Saznat ćeš mala.Za sad ostavit ću te na životu ali ako mi još jednom staneš na put neću imati milosti."

Sledila mi je krv u žilama.Nisam mogla disati.Nisam se mogla pomaknuti,željela sam vrištati,ali nisam mogla.

Čula su se ulazna vrata.Čula sam tatin glas.

Tata:"Lea doma sam."

Crni čovjek me pustio i izašao kroz prozor po skalama.Ponovno sam mogla disati,ali još sam bila u šoku.Spustila sam se i otišla do tata.Pitao me kako mi je prošao dan.Nisam ga htjela uplašiti pa sam odgovorila da je bilo dobro.Otišla sam u sobu i razmišljala o onome što je onaj čovjek rekao.Što ću saznati zašto mu ja toliko smetam ja sam samo obična djevojčica,što ja mogu napraviti.To me izluđivalo.Od tolikog razmišljanja sam zaspala.Sutradan u školi Harry mi je prišao i rekao da je jako ljut na mene.

Ja:"Oprosti Harry,neznam što mi je bilo.Žao mi je."

Harry:"Naravno da ću ti oprostiti,nemogu se dugo ljutiti na tako dobru osobu.Nekim djelom sam i ja kriv.Drži se s Paul-om ali nemoj reći da te nisam upozorio.Ali objećaj mi jednu stavr...!"

Ja:"Naravno koju?"

Harry:"Da ću ti ja zauvijek biti najbolji prijatelj."

Ja:"Naravno da hoćeš,Harry."

Najsmiješio se i zagrlio me.Bila sam presretna jer sam se pomirila sa svojeim BFF.Nakon što je Harry otišao,Paul se pojavio.Rekao je da bi trebao pomoć oko nekog gradiva što smo radili dok on još nije došao.Pristala sam.Dogovorili smo se u 15h kod mene.Nisam mogla dočekati njegov dolazak.Kad je došao odmah smo se bacili na učenje.Nakon nekog vremena...

Paul:"Lea..."

Ja:"Da Paul što je bilo?"

Paul:"Ja...ovoga...nešto bi ti želio reći..."

Ja:"Reci slobodno."

Paul:"Pa ovoga znaš...(SRCE MI JE POČELO UBRZANO TUĆI)

Paul:"Jako mi se sviđaš,ali nisam znao da li se ja tebi sviđam.No onda sam razgovarao s Kristinom i...(PRVI PUT MI JE BILO DRAGO DA IMAM TAKO BRBLJAVU BFF)

Paul:"Pitao sam se...Želiš li možda ponekad izaći sa mnom...ono u kino i tako to."

Ja:"Naravno."

Počeo mi se približavati.I nemogu vjerovati poljubili smo se.Bila sam presretna...Nakon poljubca,čim sam ugledala njegove plave oči znala sam on je taj...

ANGEL FROM HELLWhere stories live. Discover now