Prolog

1.5K 88 2
                                    

Takže, na začátek bych se vám měla představit. Jmenuji se Alex  je mi 16 let a žiji jako assassin. Vlastně nejsem jen nájemný vrah, ale jsem i hacker. Ale lidi mi říkají White Death. Což vzniklo, tak že když se setkávám s klienty, tak na sobě mám bílé oblečení (což byla chyba z bílého oblečení se krev dostává vážně špatně, ale teď už je tak trochu pozdě si změnit ohoz, obzvlášť když je na něm založeno vaše jméno, že). Jsem dobrá v matice a ve fyzice, ale lidské interakce nezvládám. Nevím, prostě lidi nechápu, jak fungují? A ani nechtějte, aby začínala téma ,,emoce" ugh. Lidi, co víc říct.

No tak teď zase trochu popisu, po ramena mi splývají vlnité hnědo-černé vlasy a ve světle opáleném obličeji se mi třpytí čistě modré oči. Na tvářích se nachází pár pih a make-up na mém obličeji nenaleznete ani kdybyste chtěli. Taky je to možná tím, že neumím zacházet s make-upem, ale co. Moje vlasy a oči se při práci vždy změní barvu na bílou, takže pak mám bílé vlasy a oči. 

Tak teď něco o mém životě a je mi úplně jedno, jestli vás to zajímá nebo ne. Tak, když mi bylo 10 let, tak jsme byli s rodiči (vlastně jenom s mámou, tátu jsem nikdy nepoznala) a bratry na chatě. Jedné noci se nám do domu někdo vloupal a všechny pozabíjel, až na mě (což vám jistě došlo, když vám to tady popisuju, pokud ne, potom vaše IQ musí být vážně nízké), já jsem to slyšela a schovala se pod postel (měla jsem pokoj sama, proto jsem nikoho nemohla varovat). A když odešel, tak dům ještě zapálil, ale já jsem stihla utéct. Pak jsem rok chodila žebrotou, ale ujal se mě assassin, který ze mě udělal také assassina. Ale po nějaké době zemřel, bylo to vážně smutné byl to takový můj strejda, měla jsem ho vážně ráda, přece jen mě skoro pět let vychovával. No a pak mě chytla hydra, ale o tom mluvit nebudu třeba někdy jindy.

Ještě nesmím zapomínat na své schopnosti. Živly se podvolí mé vůli a jsem rychlejší a obratnější než ostatní. 

Ah také nesmím zapomínat na popis své práce, že? Jako nájemný vrah nebo hacker, záleží jakou práci zrovna dělám, si dost vydělám. Protože jsem celkem drahá, samozřejmě ze začátku to tak nebylo, ale zlepšila jsem se. A začalo si mě najímat víc a víc lidí, dalo by se říct, že můj byznys se dost rozjel. A když pracuju, tak se musím vydávat za kluka, protože "holky jsou moc slabý a nic nezvládají," idioti. Co si budeme nalhávat, holky to nemají vůbec lehký. Jo a jen tak na okraj, moje příjmení je Seawolf.

Tak to je vše, teď se vrátím zpět do reality, i když tady se mi líbí víc.

Tři

Dva

Jedna

Ááá teď

Assassin a AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat