-2-

1.5K 141 80
                                    

-*-

Babam ile birlikte toplantıya gittik. Mutlu bir şekilde konuşuyorlardı. Taki biz masaya oturana kadar. Tony babamın suratının asılmasıyla herkes gerilmişti. Steve, Bucky'nin yanına oturdu, ben de ikisinin karşısına geçtim. Solumda Tony babam oturuyordu.

Bir kaç görev dağılımı daha yapıldığında Steve'e bir görev verildi. Steve ise "Bucky ile birlikte yarına hallederiz." dedi. Tony babam bunu duyunca sinirlendi. "Her zamanki gibi, değil mi?"

"Efendim?" dedi Steve babam, anlamayarak. Sonra ne dediğini anlayarak konuşmaya devam etti. "Tony, senin bizimle ne zorun var?"

"Ne zorum olacak? Ben sadece doğruları söyledim."

"Kıskanıyor musun?" dedi Steve tek kaşını kaldırarak. Yanlış yerde, yanlış soruyu sorduğunun farkında değildi.

"Seni mi? Hadi oradan." Tony sandalyesine daha da yaslanarak oldukça rahatmış gibi davranmaya çalıştı ama gerginliği tüm mimiklerinden belli oluyordu.

"Sen benim arkadaşlarımın yanında durmama bile izin vermiyorsun."

"Evet, vermiyordum çünkü sen benim yerime onu seçtin." Tony parmağıyla Bucky'i gösteriyordu.

"Yani ben arkadaşımdan yana olduğum için savaş çıkacaktı öyle mi?"

"Evet, öyle. Eğer benim yerime onu seçmeseydin iç savaşta çıkmazdı."

"Bak her şey birini seçmekle alakalı değil. Asıl olay-"

"Sen her gece o adamı bulmak için yataktan ayrılırken benim uyuduğumu sandın. Günlerce eve gelmediğin oldu. Neden yaptın bunları? Dur, ben söyleyeyim. Sırf annemi ve babamı öldüren adamı bulmak ve onu kurtarmak için. Ama sonuçta birini kurtarırken birini kaybettin."

Sesleri gittikçe yükseliyor ve tüm salonu dolduruyordu. O kadar kızmışlardı ki birbirlerini öldürmemek için zor duruyor gibiydiler. Onlar her hafta en az bir kere kavga ettiklerini bilirdim ama bu seferki çok farklıydı. Sürekli bağıra bağıra konuşuyorlardı. Artık herkesin canına tak ettiği anda ben ayağa kalkarak, "YETER!" diye bağırdım.

İkisine de bebekmişler gibi baktım. "Ben yanlış yere mi geldim? Bu bir 'Ana Sınıfı Toplantısı' falan mı?" Biraz duraksadım ve devam ettim. "İkiniz de koca bebeklersiniz. Gerçekten bu şekilde kavga etmek çok mu hoşunuza gidiyor? İkinizin de haksız olduğu konular var. Tony, sen süreli onun senden yana olmasını istiyorsun ama herkes istediği tarafı seçer. Steve, sen de -o zamanlar ki- kocan yerine şu adını ağzıma almak istemediğim Suratı-Götüme-Benzeyen-En-Yakın-Arkadaş'ını seçtin. Bazen ikinizin de beyninizin varlığından şüpheleniyorum."

"Ağzını topla!" dedi Steve. Ona aldırmadan devam ettim. "Güya buraya yeni tehdit üzerine konuşmak ve görev dağılımı yapmak için gelmiştik öyle değil mi? Ama siz kavga etmeden duramıyorsunuz." İkisine de birer İkiniz- De-Ahmaksınız bakışı attıktan sonra salonun çıkışına doğru ilerledim.

Arkamdan birinin kalktığını duydum ve Natasha'nın sesi odayı doldurdu. "Haklı." Sadece bunu söylemişti ve arkamdan beni takip ederek salonun çıkışına yürürdü.

FAMILY | SUPERFAMILY (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin