ASIL FİNAL

1.4K 105 110
                                    

Steve ve Tony herkes gittikten sonra birbirlerine sarılmış ağlıyorlardı. Kimse Bucky'nin mezarına gitmemişti. Steve ve Tony birbirlerinin omzunu sırılsıklam etmişlerdi. Yanlarından gelen ses ile irkildiler.

"Of, siz de çok sulu göz çıktınız."

İkisi de sesin geldiği yana doğru döndüler. Gözlerine inanamamışlardı. Rüyada olduklarını falan sanmışlardı ama bu gerçekten Peter'dı.

"Ne yani, gerçekten kuralları çiğnemeden tüm hafta odada duracağımı, intihar edeceğimi falan mı sandınız?"

"Evet?" dedi Tony zorla.

"Biliyorum mükemmel zekamla harika bir plan yaptım ama siz de Bucky'i öldürecek kadar inandınız." Peter kafasını mezara çevirmişti.

"Nasıl oldu bu?" diye sordu Steve.

"Anlatıyorum. Bay Banner ile iş birliği yaptık ve benim bir klonumu yarattık. Sonrasında ben onu bayıltıp astım ve odadan kaçtım." Steve'e bakarak, "Babam ve piç kurusu geldiklerinde benim klonumu asılı buldular ve seni aradılar, Tony baba."

Steve şaşkınca ona baktı. "Baba mı dedin sen?"

"Evet, babacım."

Tony koşarak Peter'a sarıldı. Steve de arkalarından gelip ikisini de sardı. Mezarın önünde üçü de birbirlerine sonsuza kadar kenetlenmişlerdi. Steve hâlâ onlara sarılırken "Neden böyle bir şey yaptın? "Siz iki aptalı yeniden birleştirmek için."

"Düzgün konuş."

"Hak ettiniz bu lakabı."

"Peki neden Steve'in gerçek yüzünü ortaya çıkardın, bana 'Seni Seviyorum' dediğinde?"

"Benim gerçekten sizden ve hayattan nefret etmeye başladığıma inanmanız ve bir araya gelmeniz için böyle oyunlar oynayacağımı düşünmemeniz için."

"Zeka bakımından bana çekmişsin." dedi Tony.

"İşte buna hayır diyemem." dedi Steve, gülerken. Sonsuza kadar üçü de böyle gülmek istiyorlardı.

THE END

Size fake attığım ve kafayı yedirttiğim için özür dilerim :D. Okuyan, yorum yapan, oy veren herkese teşekkürler.

FAMILY | SUPERFAMILY (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin