BABA

1.3K 107 59
                                    

"Sen kimi kandırdığını sanıyorsun?" Kendimi tutamamış ve konuşmuştum. İkisi de bana döndüler. Şaşkın surat ifadelerine gülmemek için kendimi zor tuttum.

"Peter, neyden bahsediyorsun?" dedi, Steve.

"Sen gayet iyi biliyorsun bence."

"Hayır, bilmiyorum."

"Sen o adamı sevseydin Suratı-Götüme-Benzeyen-En-İyi-Arkadaş'ınla dün gece yaptıklarınızı yapmazdınız. Öyle değil mi?"

"Düzgün konuş!"

"Neden sanki babammış gibi bana nasıl konuşmam gerektiğini söylüyorsun?"

"Çünkü babanım."

"Hukuken."

"Peki, sadece hukuken senin baban isem neden biz ikimize karışıyorsun?"

"İnsanları kandırmanıza izin vermemek için Bay Rogers."

"Ben onu kandırmıyorum."

"Tabi canım ben rüyamda gördüm senin Suratı-Götüme-Benzeyen-En-Yakın-Arkadaş'ınla birlikte aynı yatakta yattığınızı."

Tony, şaşkınca bir bana, bir Steve'e bakıyordu. Ne olduğundan bihaber, bizi dinliyordu. Sonunda kendini tutamayıp sordu. "Kim bu Suratı-Götüme-Benzeyen-En-Yakın-Arkadaş?"

Steve'den önce davranarak konuşmaya başladım. "Eğer Bay Rogers'a dün kiminle düzüştünüz diye sorarsanız belki söyler."

"Steve? Bir de gelmiş bana 'Hâlâ seni seviyorum.' diyorsun. Biriyle düzüştün demek, he? Kim o kişi?"

Steve, kısık sesle, sinirden ayağa kalkmış Tony'e boyun boşluğundan bakarak, "Bucky." dedi.

Tony, sinirle Steve'e baktı ve kısık bir ses ile konuştu. "Bir de yüzsüz yüzsüz gelmiş bana seni seviyorum dedin. Piç herif!"

"Tony bir da-"

"Çık şu odadan."

"Tony, lütfe-"

"DEFOL DEDİM!"

"Ton-"

"SİKTİR GİT ARTIK ŞU ODADAN!"

FAMILY | SUPERFAMILY (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin