Selamün aleyküm gençler biz geldik! Medyada ki insan üstü varlıklar hikayede geçen şahıslardır. Bölüm uzun bir ara gelmedi ama upuzun bir bölümle karşınızdayız. (Bildiğiniz gibi hikayeyi 3 arkadaş yazıyoruz.) Umarım bölümü beğenirsiniz.
İyi okumalar.
Gözlerimi kırpıştırıp tavana bakma işlemimi sürdürürken Mira'nın kolunu bana atmasıyla irkildim. Dün gece Mira ve annesi çay içmeye bize geldiklerinde Mira'yı salmamıştım gecenin ikisine kadar dedikodu yapmıştık sonra Mira'nın uykum geldi diye sızlanması sonucunda dedikoduyu kesip yatmıştık fakat o hemen uyurken ben uyuyamamış sabahlamıştım.
Duvarda ki dijital saate baktığımda saatin 06.52 geçtiğini gördüm. Bugün hafta sonuydu ve Nehir harika plan yapmıştı sabahın köründe kargalar bokunu yemeden önce buluşup kahvaltı yapacaktık sonra ise doğa yürüyüşü yapıp bisiklet sürecektik. Ne güzel plan ama!
Mira'ya döndüm. ''Lan Mira kalk hadi.'' rahatsız olduğunu belirten birkaç ses çıkartıp sol tarafa döndü. ''Kızım kalksana.'' diye dürttüm. ''Ne var Melisa ya?''
''Hadi kalk kızlarla buluşcaz daha.'' dediğimde Mira cümlesinin başına Nehir'i koyup sövmeye başladı. Hak ediyordu sabahın köründe ne bu eziyet yahu.
Üstümü giyindiğim de telefonum titredi telefonumu elime aldım. WhatsApp kız grubumuzdan mesaj vardı.
Duvar Dibindeki Dörtlü
Gökyüzüm: Günaydın (Hunharca gülen emoji)
Ben: Sana da (Göz deviren emoji)
Gökyüzüm: Mira ve Belinay'a ulaşamıyorum.
Ben: Mira bizde saçını yapıyor.
Ben: Telefonu da şarjda.
Gökyüzüm: Belinay'ı arıyorum o zaman ben.
Ben: Ara ara.
-10 dakika sonra-
Gökyüzüm: Zorda olsa Belinay'ı ikna ettim.
Gökyüzüm: Hazır mıyız duvar dibindeki dörtlü? (2 tane hunharca gülen emoji)
Tanrıçam: Hayırrrrr ben daha yataktan kalkamadım ki.
Gökyüzüm: Mızmızlanmayı bırak da git giyin.
Ben: (Hunharca gülen emoji)
Ben: Belinay yavaş hazırlan biz de tam hazırlanmadık daha.
Tanrıçam: Öyle yapıcam zaten (Hunharca gülen emoji)
Ben: (Hunharca gülen emoji)
Gökyüzüm: Hızlı olun bütün gün sizi bekleyemem. (Göz deviren emoji)
Ben: Hadi ben çıktım daha saçımı yapıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar Katili
FantasyKurumuş ağaçtan bir sarı yaprak yere doğru süzüldü, pencereden bakan kız yaprağa bakarken tek düşündüğü şey arkadaştan öte olan kardeşlerini çok fazla özlemesiydi.