6

56 24 12
                                    

Belinay'ın ağzından

Güneşin batmasına yakın evden çıkış yaptım. Hava da her zamanki gibi biraz rüzgar vardı, babaanneme gidip her şeyi öğrenmek istiyordum ve öğreneceğim şeyler için fazla heyecanlıydım. Yolda gördüğüm birkaç tanıdığa selam verip geçiyordum. Babaannemin evine neredeyse geldiğimde serserilerin takıldığı ara sokağın önünden geçtim. Kafamı sol tarafa çevirdiğimde Fulya'yı görmüştüm. Elimde olmadan heyecanlandım ve onu görmemiş gibi yapıp yürümeme devam ettim ama bu sefer baya hızlı yürüyordum. 

Arkamdan ince kız sesini duyduğumda yüzümü buruşturdum. Ne güzel şırfıntı barbie bebeğimiz benim geçtiğimi fark etmişti. ''Nereye böyle Belinay yoksa babaannene mi?''

Cevap vermekle vermemek arasında kalmıştım. Babaannemin o kıza bulaşma dediği aklıma gelince cevap vermeden ilerledim. Yine arkamdan laf attı. ''Demek benimle konuşmama kararı aldın peki öyleyse babaannene saygı ve sevgilerimi ilet lütfen.'' diye bağırdı. Yollu!

Yosun Apartman yazan yerde durup saçımı başımı düzelttim niye bu kadar heyecanlanmıştım ki böyle? Babaannemin oturduğu katın ziline bastığımda ayağımla ritim tutmaya başladım. İğrenç bir ses eşliğinde kapı açıldığında kapıyı itip apartmana giriş yaptım. 

Babaannem beni görür görmez güzel bir şekilde karşılama yaptı. İçeriye salona girip en büyük krem rengindeki geniş koltuğa oturdum. ''Belinay yavrum kola içer misin? Sen geleceksin diye dedene aldırmıştım.''

''Ben alırım babaanne.'' deyip ayağa kalktığımda ''Kızım sen otur daha yeni geldin hem alt tarafı bir kola getireceğim çok zor değil o kadar yaşlanmadım.'' deyip beni geri oturttu. 

Üstümde o kadar büyük bir gerginlik vardı ki nasıl hareket edeceğimi şaşırmıştım. Babaannem bir elinde büyük bardak siyah kola diğer elinde küçük tabağın içinde birkaç kurabiye ile yanıma geldi. 

Koltuğun sol tarafında kalan küçük masaya koyup masayı önüme çekti. ''Teşekkürler babaanne.'' deyip kolamdan bir yudum aldım. ''Afiyet olsun güzel torunum benim.'' 

Babaannem ile havadan sudan, diğer kardeşlerimden, annemden babamdan bahsettikten sonra bir anda ciddileşmişti. 

''Belinay buraya seni neden çağırdığımı biliyorsun.'' dediğinde zorla tebessüm ettim. Koladan bir yudum daha aldığımda rahatlamaya başlamış gibiydim. 

''Sen normal insanlardan birazcık farklısın.'' dediğinde kahkaha atmaya başlamıştım. Tövbe kolanın etkisiydi galiba. Gülmekten zar zor konuşuyordum. ''Babaanne ben zaten bunu biliyorum. Saç rengim olsun, dudaklarım olsun, mankenleri çatlatan fiziğim ve her insanda olmayan insansı duygularım.'' dediğimde babaannemin gülmediğini fark ettim. Ne oluyoruz ya? ''Babaanne sen ciddisin.'' İster istemez şaşırmıştım. ''Hem de hiç olmadığım kadar ciddiyim.''

''Kızım Belinay lafımı kesmeden dinle beni, şöyle ki bizim doğa üstü güçlerimiz var. İnanması zor ama biz ikimiz normal bir insan değiliz! Evrende dört tane doğa üstü türler vardır bunlar; Su, toprak, hava ve ateş. Bizim soyumuz ateş grubunda yer alıyor. Yani bizi yöneten ateş elementi. Bu evrendeki dört doğa üstü gruplar birbirleriyle yıllardır hep savaş içindedir. Yıllar önce yani ben senin yaşındayken bu gruplar arasında bir savaş çıktı. Kıskançlık savaşı gibi bir şeydi, hangi grup lideri daha güçlü tarzında. Tabi ki savaşı yenen ateş grubuydu ve lideri ise bendim. Bu arada bizim grupta asla erkek yoktur bir erkek ateş grubuna giremez ve ateş grubundan olamaz, ben erkek çocuk dünyaya getirdiğim için baban ateş grubunun son temsilcisi olamadı. Bu kıskançlık gün geçtikçe daha da büyüdü. Beni öldürmeye kalktılar, yeniden savaş açmak istediler bunun gibi bir sürü şeyler yaşadım. Onlara karşı dimdik, inançlı ve güçlü durunca hiçbir zaman beni alt edemediler. Bir süre sesleri kesildi, ben biraz daha büyüdüm dedenle evlendim baban oldu derken baban büyüdü ve annenle evlendi. Annen kız bir çocuğa hamile olduğunu söylediğinde başımdan aşağı kaynar sular döküldü! Çünkü sana yani ateş grubunun son temsilcisine zarar vereceklerini biliyordum. Sen doğduğunda koruma büyüsüyle iz kaybetme büyüleri yaptım, işe yaradı da fakat büyüyü kırmışlar ve sana bir şekilde ulaşmışlar. Umarım buraya kadar hikayeyi anlamışsındır. Fulya denen kız ise hava grubunun şuan ki lideri. Tek amacı da sende ki güçleri kendine aktarmak, nedeni ise sen bir çaylaksın ve o ise senden çokça üst kademe de kademeyi yükseltmek için karşı gruptaki çaylakların güçlerini elinden almak zorundasın yani bizim burada işler böyle yürüyor ama sen o kadar güçlü bir kızsın ki bunun altından kolayca kalkabileceğini biliyorum. Sen benim torunumsun ve sana güvenim sonsuz Belinay. Elbette ne tarz güçlerinin olduğunu soracaksın nasıl güçlerimi kullanacağım diyeceksin biliyorum o süre zarfında da ben hep senin yanında olacağım, sana yardım edeceğim benim güzel torunum. Şimdi koruma büyüsünü yaparken güçlerini kullanma diye de bir büyü yapmıştım onu kaldıracağım ve beraber alıştırma yapacağız.'' 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonbahar KatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin