•-2-•

4.1K 258 37
                                    

Gözlerimi güzel bir sabaha açtım.Aslında hala burada olmak istemiyordum ama kaderim böyleydi.Yüzümü yıkayıp okul için hazırlandım.Yeni okul şeyinden bıkmıştım.Her seferinde insanların bakışları üstümdeydi.Aaa Yeni kız!Yeni kız olmaktan nefret ediyordum kısacası...
Aşağı inip annemin yanına gittim.
-"Cassie ilk günden okula geç kalacaksın!"
-"Umrumda değil anne alıştım artık"
Annem sesini çıkarmayınca ağzıma bir iki peynir atıp okula gitmek için evden çıktım.Okul yaşadığımız yere çok uzak değildi.Bu yüzden yürüyerek gitmek en iyisiydi.Ormanın karşısından geçerken içimdeki ürperti daha da arttı.Ormana bakarak yürürken biriyle çarpıştım ve çarpışmanın etkisiyle yere yapıştım.
-"Ah dikkat etsene be!"
Çocuğa çıkıştığımda bana boş boş baktı.Niye böyle bakıyor bu manyak!
-"Ne biçim bir insansın sen hem çarpıp hem de izliyorsun!"
Çocuk gözlerini devirip elimi tutup biranda çekince dengemi sağlayamayıp az kalsın üstüne düşüyordum ama son anda kurtuldum.
Çocuğun soğuk mavi gözleri bedenimi işgal ederken onu umursamayıp yoluma devam ettim.
Öküz ne olacak!

Çarpan çocuk👆🏻Okulun önüne geldiğimde derin bir nefes aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çarpan çocuk👆🏻
Okulun önüne geldiğimde derin bir nefes aldım.
Artık Yeni bir karar alıp bu şehirde hiç kimseye bağlanmayacaktım.Kendi halimde takılacak Ve buradan ayrıldığımda da üzülmeyecektim.
Okula giriş yaptım Ve müdürün odasını kolayca buldum.
İçeri girdiğimde müdür Ve bir tane kız konuşuyorlardı.
-"Ashley!Sana daha kaç defa uyarı vereceğim ben!Ah yeter artık!Bak sana son bir uyarı!Eğer bir daha başka birine saldırırsan okuldan atılırsın"
Kız gözlerini devirip odadan çıkacakken beni görmüştü.İlk başta bi incelemiş sonrada odanın kapısını çarpıp gitmişti.Bende müdür hanıma odaklanmıştım.
-"Mm merhaba efendim.Ben Cassie Wood.Transfer öğrenci"
-"Ah merhaba Cassie bende seni bekliyordum.Sınıfın ve diğer bilgiler bu belgede okulumuza hoşgeldin Cassie Wood"
Müdüre gülümseyip belgeleri alıp odadan çıktım.
Tam yana dönecekken karşıma Ashley denen kız çıktı.
-"Yeni kız ha?Ah ne kadar da tatlı"
Ona şaşkınca bakarken arkamdan biri seslendi.
-"Onu rahat bırak Ash!"
Arkamı döndüğümde bana çarpan öküzü gördüm!
-"Jeremy ne zamandan beri Yen'i kızları koruyorsun"
-"Bugünden beri!"
Ashley denen kız yumruğunu sıkıp arkasını dönüp gittiğinde bende Jeremy'e döndüm.
-"Korumana gerek yoktu."
-"Seni koruduğumu nereden çıkardın.Sadece onun okuldan atılmasını engelledim"
Ben sinirden mora dönerken o da yanımdan gittiğinde ayağımı yere vurdum.
-"Pislik!"
Yen'i sınıfımı uzun uğraşlar sonrasında bulmuştum.
Rahat bir nefes verip sınıfa girdim.Aslında hiç beklediğim gibi olmadı.Hiçbir göz bana çevrilmedi ve ben bundan fazlasıyla memnun oldum.
Kafamı sıraya koyup uyumak için yer ararken sınıfın kapısı sert bir şekilde vuruldu.
-"Herkes ayağa kalksın"
Bu gür ses içimi titretmiştim.Ayağa kalktığımda buz mavisi gözler ile karşılaştım.Bu yüz Ve kalıp bana çok tanıdık geliyordu.Sonra kafama dank etti!
Kapşonlu Çocuk??!!
Ha?
Şimdi o benim öğretmenim mi çıkmıştı yani!
Yok artık!
-"Gençler ben sizin bu yıl ki Matematik öğretmeninizim.Tek bir kural söyleyeceğim.Sakın beni kızdırmayın.Bu sizin için pek iyi olmaz"
Ben şokun etkisindeki çıkamazırmış Yeni gelenler kendini tanıtıyordu.Sıra bana geldiğinde Kapşonlu çocuk ile gözgöze geldim.
-"Dilini mi yuttun?"
Bana sorduğu soru ile afalladım Ve konuşmaya başladım.
-"Adım Cassie.Cassie Wood.Londra'dan buraya geldim"
Gözlerimi kaçırdığımda O kendini tanıtmaya başlamıştı.
"Adım Aiden.Aiden Clark"
Adını söyledikten sonra matematik anlatmaya başlamıştı ben ise kafamı yeniden sıraya gömüp yaşadığım şok ile uykuya dalmıştım.
*********
-"Hey ne uykucu çıktın be!"
Gözlerimi araladığımda karşımda Ashley'i buldum.
-"Ne oluyor?"
-"Ne olmadı ki?!Okul bitti güzelim!"
Hızla sıradan hopladığımda Ashley kahkaha atmıştı.
-"Tamam sakin ol adın her neyse"
-"Adım Cassie"
-"Tamam Cassie hadi gidelim"
Bu kız benden nefret etmiyormuydu?
-"Neden buradasın"
-"Sana gözkulak olmaya karar verdim"
-Ne?"
-"Bak bu okul bildiğin okullara benzemez.Benim yanımda olursan başın belaya girmez."
Kafamı salladım Ve okuldan beraber çıktık.
O çok farklıydı.Kötü kız tipi vardı Ve etrafındakiler ondan korkuyor gibiydi.
Beni bir depoya getirdiğinde ona şaşkınca baktım.
Nereye gelmiştik?
-"Şimdi sana benim takıldığım kişileri göstereceğim.Artık Şen'de bizimlesin"
İçeri girdiğimizde herkesin arkası dönüktü.
-"Gençler Yeni kıza merhaba deyin!"
Ashley bağırdığında herkes bize dönmüştü v dönmeleriyle afallamam bir olmuştu.
Aiden Clark.
Jeremy Simson.
Ashley Parker.
Arkadaşlar mıydı?
Buda neyin nesi böyle!!!
**************************
Sizce nasıldı?
Yorumlar?

Sır Tutabilir misin? -1CevaplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin