Hastaneden çıktığımda yürümekte zorlanıyordum.
Öğrendiğim şeyler beni tamamen tüketmişti.
Son bir haftadır yaşadıklarım beni mahvediyordu.
Mahvetmesine rağmen merak ediyordum.
Kendimi berbat hissettiğim için bir banka oturdum Ve ellerimle Yüzümü kapadım.
-"Sonuç neydi Cassie"
Artık alıştığım için yanıma baktım.Aiden meraklı bir şekilde bana bakıyordu.
-"Onlar benim gerçek ailem değilmiş"
Konuştuktan hemen Sonra ağlamaya başlamıştım.Aiden'ın yüzündeki değişik bir ifade belirmişti Sonrasında ise bana sarılmıştı.
Son Zamanlarda ağladığımda yanımda olan tek kişiydi.
Ona gerçekten bağlanmıştım Ve eğer o giderse boşluğa düşeceğim bir gerçekti.Bu yüzden Aiden'ı kaybedemezdim.
***************************
Aiden,
Evlatlık olduğunu öğrendiğimde bir şeyler yerine otumuştu.O insan değildi.Ormandan odasına ışınlanması da bir kanıttı.Fakat bir şey farklıydı.Ajaxlar kendi türlerinin akıllarını isteseler okuyabilirlerdi.Fakat ben onunkini okuyamıyordum.
O özeldi ve ben onun bu özelliğini keşfetmeliydim.
Ne ile ilgili olduğunu çözmeliydim ama ilk başta o gerçekleri öğrenmeliydi.Afallayacaktı...Korkacaktı...
Belkide çekip gidecekti ama ne olduğunu öğrenmeliydi.Karşısına geçip ona Cassie Wood sen insan değilsin demeliydim.Fakat bu çok zordu Ve ben onu kaybetmek istemiyordum.
***********************************
Cassie,
Aiden beni eve bırakmıştı.Annem bana yüzlerce soru sormuş ama hiçbirini umursamamış odama kapanmıştım.Annem ne kadar Kapıya vursana kulağına kulaklığımı takıp ağlamaya devam etmiştim.Yıllarca kandırmışlardı beni.Demek ki babamın bizi terketmesinin nedeni bendim.Onun gerçek kızı olmadığım için beni hiç sevmemişti.Belkide annem dediğim kadında beni sevmiyordu.Sadece zorunluluk olarak yanında tutuyordu.
Sinirden eşyaları devirdim.Aynanın karşısına geçip şimdiki halime baktım.Çökmüştüm.Tam iki haftada çökmüştüm.Ruhen ve bedenen.
Herkes tarafından ihanete uğramıştım.Ailem,Dostlarım...Yanımda olan tek kişi oydu.
Aiden Clark...
Beni her tehlike anımda kurtaran tek kişi...
Bana yardım edebilecek tek kişide oydu.
Elime aldığım süs eşyasını cama fırlattığında cam paramparça oldu.İçimdeki öfke çok fazlaydı.
Hiç bu kadar farklı hissetmemiştim ve aynı zamanda kendimi çok güçlü hissediyordum.
Aynaya yeniden baktığımda nutkum tutuldu.Çünkü gözlerim masmavi olmuştu.
-"Ba-Bana neler oluyor!"
-"Sen farklısın Cassie"
Arkamı döndüğümde Aiden ile karşılaştım.
-"Ne demek istiyorsun?!"
-"Farklısın aynı beni gibi..."
Söylemeye çalıştığı şeyi anladığımda ağzım aralandı.Gerçek olamazdı.Bu doğru olamazdı.Tüm gerçeklerim teker teker yıkılıyordu.
-"Saçmalıyorsun!"
-"Peki ya gözlerin?Nasıl bu hale geldi!"
-"Kapa çeneni!"
-"Işınlanman o nasıl oldu"
-"Sus dedim!"
-"Cassie sende bir Ajax'sın tek açıklaması bu"
-"Hayır hayır HAYIR!Sus!Doğru olamaz! Ben ben kabus görüyorum.Şimdi uyanacağım Ve her şey bitecek.
Gözlerimi kapayıp yeniden açtım.Bitmemişti!Gerçekti!
Gerçeklerin etkisi bana çok sert çarpmıştı.Elimle masadan tutundum düşmemek için.
-"Aiden..."
Usulca seslendim ona yanıma yaklaştı Ve elimi tuttu.
-"Senin yanındayım Cassie.Sana yardım edeceğim.Sindirmen zor olacak ama anlayacaksın.Ben senin hep yanındayım.
Ağlamaktan kızarmış gözlerim ile ona baktım.
Sana güveniyorum Aiden.
Bu hayatta artık tek güvendiğim kişisin.
****************************************
Yazardan,
-"Efendim kızın yeri tespit edildi"
-"On sekiz yıldan Sonra sonunda.Getirin onu bana"
-"Emredersiniz efendim."
Genç kızın başı büyük bir belaydı.Bebekken peşine düşün kişiler onu yeniden bulmuştu.Fakat bu sefer acımasızlardı.Cassie Wood ile birlikte yanındaki herkes zarar görecekti.Genç kızın hiçbir şeyden haberi yoktu.O diğer türlerden çok daha farklıydı.Dünyada doğan tek Ajax'tı o Ve dünyada doğması onu diğerlerinden çok daha güçlü yapmıştı.
***************************************
Eveeet.Arkadaşlar şimdi size bir şey soracağım.
Ben kız karakteri yani Cassie'yi değiştirmek istiyorum ama ilk size danışmak istedim.Bu kız yapmak istiyorum.Bu kızı gerçekten seviyorum Ve kitabıma uygun gif'leri çok fazla.Değiştirmekte kararlıyım Fakat yinede size bir sorayım dedim.Siz ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sır Tutabilir misin? -1Cevaplar
FantasíaYaşlı kadın küçük kıza yaklaşır Ve sorar. "Ufaklık Sır Tutabilir misin?" Küçük kız usulca başını sallar. "Çok eski zamanlarda aramızda dünya dışı varlıklarda vardı.Bizim gibi gözükselerde onlar farklıydı Ve gerçek şu ki onlar hala aramızda..." Küçü...