•-12-•

2.2K 177 10
                                    

Uyandığımda bulunduğum odayı inceledim.Aiden'ın büyük bir evi vardı.Tek kişilik bir evdi.Acaba önceden başka bir kalan var mıydı?
Bunu düşünürken fazla merak etmememi söylediğini hatırladım.Fazla merak iyi değildi.Ayağa kalkıp odadan çıktım.Saat sabahın onuydu.
Salona baktığımda şaşkınlıkla kalakaldım.Niye koltukta uyuyordu ki?
Yanına yaklaştım.Yakışıklı bir yüzü vardı.Kaç yaşındaydı acaba?
Yüzüne biraz daha yaklaşıp incelemeye devam ederken gözlerini bir anda açınca korkuyla geriye uçtum.Ayağa takıldığında koltuğa ters bir şekilde düştüm.
Lanet olsun!
Rezil oldum.
Kahkaha atmaya başladığında koltuktan doğruldum.
Çok güzel gülüyordu be!
Ona baktığımı görünce gülmeyi kesip bana bakmaya başladı.
Neden bilmiyorum ama ikimizde en az beş dakika birbirimize baktık.
İçimdeki hisse anlam veremesemde ona bakmak güzel gelmişti.
Daha fazla bakmanın saçma olduğunu düşünüp gözlerimi kaçırdım.Yanıma aldığım çantamı sırtıma takıp Ayağa kalktım.
-"Mmm ben artık gitsem iyi olur.Yeniden saol"
O da Ayağa kalkıp beni geçirmişti.
Kapıdan çıkıp ona baktığımda el sallamıştı bende sallayıp arkamı döndüm Ve Merdivenlerden inmeye başladım.Ta ki duyduğum şey ile!
-"Görüşürüz meraklı"
Arkamı dönüp kaşlarımı çatarak ona baktım.
-"Meraklı mı?"
Kollarını birbirine dolayıp tek kaşını kaldırdı.
-"Öyle değil mi?"
Sinirle oflayıp Merdivenlerden inmeye devam ettim ve evden çıktım.
Serin orman havası yüzüme vurduğunda huzurlu hissettim.Burası iyi gelmişti bana.
Eve geldiğimde içeride biri olduğunu farketmiştim.
Gizlice içeri girip saklanarak içeri baktığımda koltukta oturan Annemi gördüm!
Ah hayır!
İçeri girdiğimde annem bana dönmüştü.Yüzündeki endişeli ifade yüzünden kendimi suçlu hissettim.
-"Aman tanrım Cassie buradasın"
Yanıma gelip bana sarıldığında bende ona sarıldım.
Onu gerçekten özlemiştim.
-"Neredeydin sen?"
-"Ben mi şey!Anne şey sen ne zaman geldin"
-"Ben geleli çok olmadı.Bir saat oldu en fazla"
Rahatlamıştım.Akşam başka birinin evinde kaldığımı bilmiyordu.
-"Şey yürüyüşe çıkmıştım ben"
Kafasını olumlu anlamda salladığında gülümsedim.
Odama çıkacakken annem yeniden seslendi.
-"Dur bakalım orada küçük hanım!Konuşacaklarımız var"
Ne oldu yine ya?
-"Ne oldu anne"
-"Okula gitmediğini biliyorum!"
Off ne diyeceğim şimdi ben?
Annecim ben bir uzaylı ile tanıştım.Sonra kaçırıldım.Tanıştığım kız hastanelik oldu(!)
-"Şey anne ben biraz grip olmuşumda bu yüzden gitmedim okula ama artık iyiyim bugün gideceğim"
-"Saatin kaç olduğunun farkında mısın Cassie?"
Saat on buçuk olmuştu neredeyse.
Ne olacak yani ilk iki derse girmesem.
-"Bir şey olmaz anne şimdi hazırlanıp gidiyorum ben"
Annem bana kötü kötü baktığımda ona cici kız bakışı atıp odama çıktım.
Of resmen ter döktüm.
Kıyafetlerimi değiştirdikten çantamı alıp aşağı indim.Anneme veda edip evden çıktım.Kahvaltıyı okulda ederdim artık.
Yürüyerek gidiyordum çünkü yakın sayılırdı.
Kulaklıklarımı takıp şarkı dinleyerek okula yol aldım.
Yolda İlerlerken Jeremy'i gördüm.
Ah ben Ashley'i unuttum.Jeremy'nin yanına koştum.Yanına vardığımda nefes nefese kalmıştım.
-"Cassie?"
-"Ashley nasıl?"
-"O iyi.Taburcu oldu evde"
Mutlu olmuştum.Jeremy ile yürümeye başladığımda onu inceleme fırsatı buldum.
Dışarıdan fazlasıyla ürkütücüydü ama aslımda iyi biri gibiydi.Yalışıklı olmasıyla birlikte çapkındı.
Okuldaki bir çok kızın ona hayranlıkla baktığını görüyordum.
Fakat o hiçkimseyi umursamıyordu.Tek derdi Ashley gibiydi.Belkide onu seviyordu.
Okula geldiğimizde başka bir yere gideceğini söyleyip ayrılmıştı.Bende tek başıma sınıfa girmiştim.
Sınıfta hiç kimseyle konuşmadığımı farketmiştim.Aslında buna gerek yoktu.
Boş bir sıraya oturup telefonumla ilgilenmiştim.İçeri öğretmenin girdiğini oluşan sessizlik ile farketmiştim.
Kafamı kaldırdığımda Aiden Clark'ı gördüm.
Canım matematik hocamı.Sınıftaki bazı kızlar aralarında kıkırdayarak Aiden'a bakıyordu.Onlara göz devirip matematik hocama odaklandım.Matematiği seviyor gibiydi.Aynı zamanda sıkılıyor gibiydi.Bu nasıl benzetmeyse artık.
Ders bitikten sonra Ayağa kalkıp kantine indim.
Tost alıp bir masaya oturdum.Tostumu yerken yan tarafta oluşan kalabalığa gözüm takıldı.Jeremy ile bir kız tartışıyor gibiydi.
Ne oluyordu ki?
Kız çok sinirliydi aynı zamanda ağlıyordu.Bir anda kız Jeremy'e tokat attığında ağzımdaki tost parçası düşmüştü.
Yok artık!
Jeremy hiçbir şey yapmadan kıza bakmaya devam ediyordu.Kız ağlayarak kantinden çıktığında Jeremy arkasından bağırmıştı.
-"Allison Bunu başaramayacaksın!Asla başaramayacaksın"
Şaşkınlıkla Jeremy'nin dediklerini düşündüm.
Neyi başaramayacaktı?
Bu okulda Ne olaylar dönüyordu böyle?
***********************************

Sır Tutabilir misin? -1CevaplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin