♢SESSİZLİK ♢

68 5 1
                                    

Sessizlik huzuru bulmanın tek yolu veya insanlar öyle sanıyor çünkü...

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

sadece hayat mı böyle ben mi öyle hissediyorum ; Kötülükler , her akşam dışarıya çıkmaya korkan insanlar , tecavüzler,tacizler, bunlara maruz kalmayı hiçkimse istemez ama o kötü düşüncelere sahip insanlar insan demek bile içimden gelmiyor ama onlara denilecek tek şey bu çünkü biraz onları insan yerine koymuştuk sonucunda N oldu yine yine aynı pisliklerini yaptılar ...

Bundan sonra hiçkimse sessiz kalmasın huzuru bulmak için herkesin savasması lazım güçlenmesi ve tek bir kişi olmamız lazım birleşip o pislikleri halt etmemiz gerekir ...

Huzuru nerde mi buluruz sesiz bir ortamda bu ortam içinde sessizlik gerekir her zaman her yerde her sekilde insanlar huzuru bulabilmeli ...

* Uzun süren sessizlik, uzun süren seslilik kadar rahatsız eder insanı. ~

* Sessizlik, fikir alabalıkları üretmek için tatlı bir sudur. ~

* Yalnızca en sessiz olan dünyanın bütün seslerini duyabilir; yalnızca gölgeler bütün ışıkları görebilirler. ~

* Sessizlik ve yaratıcılık çok yakın arkadaştırlar! ~

* Sessizlik vericidir; sana bir şeyler verir! Gürültü alıcıdır; senden bir şeyler alır! Sessizliği ara! ~

* Sessizliğin eğitiminden faydalanmak için geceleri yürüyüş yap! ~

* Sessiz anlar değerlidir! O anlar, hayatında yeni yollar tasarlamak için sana iyi bir fırsat verirler! ~

* Latif bir ormanın tahta bir kulübesi gibi kendini sessizliğe bırak! ~

* Evrenin pek çok gürültülerini ve pek çok çirkinliklerini biliriz ve o yüzden de sessizliklere ve güzelliklere sığınırız!~

* Gürültü, zihinde tozlu hava yaratır. ~

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Bu bölümde sessizlik konu başlığı altında biraz anlatım yaptım
Sessizlik güzel ama kötü yanlarında var .

Başka neleri konu başlığı yapıp anlatmama istiyorsanız yorumlara yazmayı unutmayın.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Sevgilerle :
@AQUA-_

♡♡♡♡♡7 HAZIRAN 2017

HAYATA BİR SÖZ BIRAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin