ETMA DEDUM...

52 8 0
                                    

Öncelikle sözler sonra anlatım. . . 💙

Yusuf Güney – Sevdaluğun Sarmadı Şarkı Sözleri💝

Etmadedum dinlemedun
Çektun kapiyi da gittun
Sen beni hiç mi sevmedun
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Açtiğun yara derun
İstesem de kapanmaz
Sevdi gönul seni uslanmaz
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Ağlarum ağlayacak
Dermanum da kalmadi
Sevdaluğun hiç sarmadi
Giderum gideceğum
Nerelere bak sevduğum
Sensizliğumun üstune
💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟
Müzik: Yusuf Güney💝

Sevmek kolay mi ? Bence hiç ama hiç kolay değil mesela bir aşk için bir kadın ve  bir erkek yeterli sanarlar ama yeterli değil o aşkın gerçekleşmesi için öncelikle ilk sueda olmalı , şimdi diceksiniz sueda ne ? Hemen kısaca özet gelicem sueda ' nın bir diğer anlamı sevda başlamadan o kalpte oluşan küçük kara leke şimdi devam edebiliriz.
Sueda oldu mu aşk yavaş yavaş başlıyor demektir.
Iki insan arasındaki o ilişki yavaştan yavaştan sevdaya oradan da kara sevdaya dönüşür .
Aşk bununla bitmez ve iki insanin birbirine bağlanması sonucu ortaya saçılan tek nefes tek kalp tek aşk oluşur sevmek işte böyle  gerçekleşir siz ne zaman mutlu ,üzgün veya kırgın oluyorsanız karşı cinsteki varlıkta aynen o duygulari yaşar çünkü sevmektedir .
Kalpler birleşmiş ve aşk oluşmuştur hayatları boyunca birbirlerinden başka hiçkimse umursamazlar çünkü sevmişlerdir birbirlerini, gerçek aşkı bulmuşlardır .

Sizde gerçekten aşka inaniyormusunuz?
İnanıyorsanız yorumlara yazmayı unutmayın .!

Bu arada ben AŞKA çok amaca çok kuvvetli inanıyorum çünkü sevgi varsa aşkta vardır.

❤💙💚💛💜❤💙💚💛💜❤💙💚💛💜❤💙💚💛💜❤💙💚💛💜❤💙💚💛💜

Sevgili yazarınız sizleri çooooooooooooooooooooooook  SEVİYOR .

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Yazar ;

İsimsizler_1967

😻8 MAYIS 2017😻

HAYATA BİR SÖZ BIRAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin