HUZUR

49 5 0
                                    

Huzur ve sonsuzluk sizce bağlantısı var mı?

Kimin yanındayken huzurlu oluyorsunuz?

Huzur bulduğunu kişiyle sonsuza dek beraber olmak istermiydiniz?

Huzur

🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

Robin sharma

Hayat şartlarınızı sürekli iyileştirmeye çalışarak huzuru bulamazsınız. Onu, yalnızca gerçekte kim olduğunuzun farkına vararak bulabilirsiniz.

Eckhart Tolle

Herkes barışı kendi içinde bulmak zorundadır, gerçek barış dış çevrelerden etkilenmeyen barıştır.

Mahatma Gandhi

Bilgelik, ruha yerleşti mi bir kez, kendini evvela insan yüzünde dışa vurur duraksamaksızın. İçsel huzur, dışsal huzur olarak yansır vücudun diğer organlarına.

Hermann Hesse

Sadece özgür bir akıl sevginin ne olduğunu bilebilir. Sadece özgür bir ruh huzurun ne olduğunu bilebilir. Sadece özgür bir insan kendi dünyasını bilebilir.

Jiddu Krishnamurti

Huzura kavuşan bir hayat, muradına ermiş bir hayattır. Çünkü bu hayat, hiçbir dalganın oynatamayacağı, hiçbir kasırganın sarsamayacağı hakikat ümranında yaşar ve onun ezeli huzurunu hiçbir şey bozamaz.

James Ailen

Hayatta mutluluk veren şeyler çok küçük parçalardır. Bir iyilik, bir gülümseme, tatlı bir bakış, iyi bir dilek... Aslında mutlu olanlar, bu küçük şeylerin huzuruna varmış olanlardır.

Bernard Shaw

Huzur dolu bir kalple bir parça ekmek; vicdan azabı ile beraber olan, zenginlikten bin kere daha iyidir

Sonsuzluk

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♧♧♧♧♧♧♧♧♤♤♤♤♤♤♤♤♢♢♢♢♢♢♢♢

"Geçmiş ya da gelecek yoktur. Sonsuz bir "şimdi" vardır." (Cowley)

"Aşk, öyle engin bir denizdir ki, ne başlangıcı ne de sonu vardır." (Mevlana)

"Bütün toplamların toplamı, sonsuzluğa eşittir." (Lucretius)

"Bir sevinç var ki kalbte arşı doldurur sesi; / O ne sonsuz sevinçtir, ebediyet neş'esi." (Necip Fazıl Kısakürek)

"Aynı kağıdın arka ve ön yüzleri gibiyiz. Sonsuza dek beraber; ama hiçbir zaman birbirlerini görmeyen." (Aziz Nesin)

"İnsan, beklentisi kadar mutludur. Formül: sıfır beklenti, sonsuz mutluluk." (Robin Sharma)

"S'onsuzluk istemiştim ben aslında; ama S'yi biraz sessiz söylemişim galiba." (Cemal Süreya)

"Dünya, sonsuzluğun içinde küçük bir parantezdir." (Sir Thomas Browne)

"İlk aşk ve son aşk arasındaki fark; insanın, ilk aşkını sonuncusu zannetmesi ve sonuncu aşkını ilk gözüyle görmesidir."

"Ölüm yaşarken bir şey yapmamış olanlar için bir sondur, ama şehit içinse sonsuzluğa giden yolda atılan ilk adımdır." (Osman Pamukoğlu)

"Gerçekten seviyorsan hiçbir şeyi mazeret etmeyeceksin. Gerçekten seviyorsan eğer sonuna kadar değil, sonsuza kadar seveceksin." (Can Yücel)

"Sadece iki şey sonsuzdur, evren ve insan ahmaklığı, ilkinden o kadar da emin değilim." (Albert Einstein)

"Sevgili dediğin koluna değil, yüreğine yakışmalı. Ve öyle gelip geçici bir heves değil, sonsuza dek nefesin olmalı." (Can Yücel)

Sonsuzluk ve huzuru birlestirince onsuz huzur olmaz oluyor bazen
S'onsuzluk istemiştik aslında : S'yi biraz sessiz söylemiştik galiba

💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

💋Sizlere birsürü öpücüklerimi yolluyor ve bu bölümünde burada bitiriyorum sizlere huzur ve mutluluk dileğiyle 👋

💙Sevgili yazarınız 💙

@AQUA-_



3 HAZIRAN 2017

HAYATA BİR SÖZ BIRAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin