DAĞ'DA İLK GECE

1.4K 17 6
                                    

          Olcay Kara Harp Akademisinden yeni mezun olmuştu. Kendine güveni tamdı, Harp okulu onu cesaretlendirmiş ve kendine aşırı güven kazandırmıştı. Vatanına Aşık çalışkan bir gençti. Ailesi İstanbul'da  yaşıyordu ve tahini nin ailesinin yanına çıkmasını istiyordu. Tahini nin nereye çıktığını görmek için girişteki panoya asılan listelere bakmaya gitti. Tahini Hakkari / Çukurca Dağ Jandarma Karakolu'na çıkmıştı. Telefona sarıldı ve babasına durumu anlattı babası bir şey demedi ama ikisinin de aklında annesine nasıl bu durumu anlatacakları vardı. Çünkü Olcay ailesi tek oğlu idi. Ama yapacak bir şey yoktu kendisi isteyerek Asker olmuştu, yaşayacağı zorlukları çok iyi biliyordu. Odasına gitti bavulunu topladı ve Hakkari'ye giden askeri helikoptere bindi. Bir buçuk saat sonra Hakkari'ye vardılar . Ordan Tugaya geçtiler Jandarma aracı bekle bekle gelmiyordu saat akşam on bir olmuştu. En son dayanamadı ve komutanına sordu neden hala jandarma aracı yoktu? 

                     Komutanı Olcay'a ile ilgilenemiyordu , askerle sordu ve aldığı cevap onu şok etmişti. Dağlıca askerlerine pusu kurmuşlardı 16 Şehidimiz vardı ve çukurca karakoluna teröristler tarafından baskın yapılmıştı ancak Allah a şükürler olsun bir yaralımız dahi yoktu. Sonradan durum anlaşıldı Dağlıca askerlerine en yakın karakol oydu , eğer onları karakolda tutmasalardı Çukurca jandarma askerleri o bölgeye hemen destek verirdi. Olcay hemen Tugay teçhizatlarını aldı ve hemen bir askeri jip'e atlayıp karakola doğru yol aldı. Yolda giderken ilerde teröristler tarafından çevirme vardı , Olcay zeki bir askerdi hemen ışıkları söndürdü aracı sakladı. Dağ' In en tepesinde gece yarısı tek başına kalmıştı ve ilerde 8 kişilik terörist bir grup var ve telsizle anons edemezdi çünkü teröristler askeri hatlara girebilirdi telsizi kapattı. Elinde MPT-76S, vardı çatışmaya yetecek kadar jarjör bulunuyordu . Yanında 3 el bombası vardı Olcay teröristlere tek el ateş etti  teröristler ona doğru ateş ederek koşmaya başladı bu sırada Olcay koşarak arkalarına dolandı 3 bomba aynı anda patladı ve 5 terörist etkisiz hale getirildi 3 teröristi arkadan etkisiz hale getiren Olcay Çok mutluydu . Cesetleri bir kenara çekti ve ortalıkta hiç bir şey bırakmadı. Kendine inanamadı, Olcay bu kadar iyi miydi? Ama Harp okulunda kendini çok geliştirmişti. Hiç zaman kaybetmeden karakola gitmek için yola koyuldu . 

                    Karakola vardı askerler operasyona çıkarken hemen aralarına katılarak yola çıktılar. Dağ'a gittiler 3 saat yürüdüler ve sınıra gelmişlerdi. Biraz dinlenmeliler di çünkü yorulmuşlardı. Molada iken Olcay dürbünle çevreyi gözetliyordu tam karşısında bir ilkokul vardı. Okulun içinde çocuklar bulunuyordu  ve okulun çevresini saran Hain teröristler vardı. Bunu gören askerler komutanına bilgi geçtiler komutanı hemen çevrelerine sarmak için askerlerine emir verdi 15 dakika içinde çembere alınan teröristlere komutanı tam anons yapacaktı ki Olay;

-Komutanım daha yeni 16 Şehit verdik , onlarda muhtemel bu hainler !

-Olcay benim gözlerim pek iyi değildir kulaklarımda pek iyi durmaz zaten 

-Sağ olun komutanım !

1 Saat sonra SonDakika Haberi :  Jandarma Operasyonu sırasında 40 terörist etkisiz hale getirildi !!


Yorumların altına bu hikaye gerçek mi? Nereden aldınız bu bilgi nerden? Diye sormayın hikayemiz gerçek değil. Askerlerimizi seviyor ve Milli'ye bilinci aşılamak istediğim için hikayelerimizi kendim yazıyorum 

İnstagram: arda.ulu.2004 


Askeri HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin