Orta Doğu ? Şu anda Terörizmin bölgesi haline geldi . Her türlü terör , silah kaçakçılığı , insan kaçakçılığı , uyuşturucu ticareti , kadın ticareti ...Aklınıza gelebilecek her türlü pislik orada . Ama en çok üzüldüğüm ne biliyor musunuz ? Masum insanlar özellikle temiz kalpli çocuklar , yeni doğmuş bebekler . İşte bu kurgu tamda bu soruma cevap !
Yer Ankara Türk Silahlı Kuvvetleri Komutanlığı ,Genel Kurmay Başkanı'nın konuşma zamanıydı .15 Mayıs 2015 tarihinde yayınlanan hem gençleri sanki iyi bir şeymiş gibi oynadıkları oyunlarda yapıyor ve altına ; siz burada oynuyorsunuz ama bizler burada gerçeklerini yapıyoruz diye gençleri aralarına çağırıyor ,teşvik ediyorlardı .
Videosu var ancak Wattpad'dan atılırım çünkü video kışkırtıcı ,yayınlayamam
Video İSMİ : GTA V SALİLE SAWERİM
Toplantı bittiğinde Özel Kuvvetlerden Olcay Yüzbaşı , G.Kurmay Başkanının yanına gidip bu durumla ilgilenmek istediğini bunun için ekip kurması için izin gerektiğini belirtti . O gün içerisinde Olcay Yüzbaşı'na ekip kurması için kararname geldi . Olcay Yüzbaşı Özel Kuvvetlerin en seçkin on adamını kuracağı time ekledi . Şimdi işleri şuydu bu videoların yayınlandığı ve hazırlandığı yerleri bulup etkisiz hale getirmek ve bunu kısa sürede halledebilmek . Ekip bir hafta içinde toplandı görev anlatıldı , görev dağılımı yapıldı . Kemal Teğmen bilgisayarcı idi ondan daha iyi Amerika'da pasta .O videonun yayınlandığı yeri bulmak çantada keklikti ancak teröristler bunu kesin düşündüler muhtemelen IP adreslerinde yönlendirme yaptılar ,ama bu Kemal Üsteğmen için kolay bir işti .Birkaç gün uğraştı ve yerlerini tespit etti artık işin geri kalanı istihbarat işiydi .Bunun altından en iyi Keşanlı kalkardı . Keşanlı kim mi ? Keşanlı babayiğit bir askerdi .Babası şehit , dedesi şehit , dedesinin dedesi de şehit yani tam şehit oğlu şehit .
Keşanlı tez Suriye Ar-Raqqa'ya gidecekti , teröristlerin içlerinde olan birisi keşanlı'yı Raqqa daki terörist gruba sızdıracaktı ve plan tıkır tıkır işledi . Keşanlı artık terörist kılığına soyunmuştu ve arkadaş çevresi oluşturmaya başladı , bu arada Keşanlı altı farklı dil biliyor .Bir haftaya kalmadan herkesle diyalog kurdu ve bilgi toplamaya başladı .Artık kişi sayısı , nöbet programı , günlük program ve aklınıza gelebilecek her şey . Gece nöbet değişikliği sırada kimseye görünmeden kaçtı ve Olcay Komutana istihbarat'ı sağladı artık geriye tek kalan operasyon yapmaktı .
Operasyon İçin hazırlanan tim hemen yola çıktı bir kaç saat içerisinde Raqqa'ya ulaştılar . Ama bölgede terör yandaşları çoktu hemen bilgi verdiler artık teröristler askerlerin burda olduğunu biliyorlardı .Bu durumu askerler kısa sürede fark etti ve Karabayır Ana Jet Üssü'ne kordinat vererek bu noktayı vurmaları istendi .Jet üssünden havalan uçak kısa sürede o noktaya varmıştı . Teröristler uçağı sesten dolayı fark etti ve uçak savarla ateş etmeye başladı , 2 sn. sonra her yer , yerle bir olmuş görev kısa sürede tamamlanmıştı . Operasyon görüntüleri ;
Yorumlar kısmına bu hikaye gerçek mi? Nereden öğrendiniz? Gibi sorular sormayın , hikayemiz gerçek değildir. Askerlerimizi seviyor ve Okuyucularıma Milli Bilinç aşılamak istediğimden dolayı bu seriyi yazıyorum , sizlerde benim gibi bir Vatan severseniz takipte kalın .
Yazar: Arda ULU
İnstagram: arda.ulu.2004
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askeri Hikayeler
ActionBu hikaye serimizde birbirinden farklı çoğu kurgu ama bazısı da gerçek olaylardan alıntı olan yazılar bulunacaktır . Ama daha çekici olsun diye kurgu yazılarımız olacaktır , bazı yazılarımız kanınızı donduracak bazı yazılarımızda gururlanacaksınız...