VATAN AŞIĞI KADIN BORDO BERELİ

512 11 1
                                    

                    Sabah kalktı , ayaklarına terliklerini geçirdi . Elini yüzünü yıkadı , takvime baktı . Zamanı gelmişti bu tarihten sonra Mehmet Albay emekli idi . 50 yaşına gelmişti halen bekardı , bu zamana kadar maaşının 1 kuruşuna dokunmamıştı çünkü her ay maaşını aldığında Şehit ailelerine , Gazilere ve yetim çocuklara yardım yapardı . Askeriyeden ikramiyesini banka hesabına yatmıştı . Ancak Mehmet Yarbay o gece rüyasında yetim çocukları arasında geziniyordu , bir kız vardı babası ile annesi onu camii avlusuna bırakıp gitmiş bir yetimdi o . Aklına birden o rüya geldi . Her zaman gittiği Yetim Haneye gitti . Herkes oyun oynarken 6 yaşında küçük bir kız bahçede Al Bayrağa bakıyordu , gitti o kızın yanına muhabbet etti . Birbirlerini çok sevmişlerdi , Mehmet Yarbay yurt yönetmeliğine kızı yurttan almak için dilekçesini verdi çok zaman geçmeden kız onun vekaletinde idi . Kıza Asena adını koymuştu .6 yaşından 18 yaşına kadar o aldığı ikramiye ve ekstra çalıştığı iş geliriyle okuttu ve en iyi şekilde eğitti Asena'ya Vatan , Bayrak , Millet ve Atatürk sevgisi aşılamıştı  . Ama malesef ki Mehmet Yarbay trafik kazası sonucunda hayatını kaybetmiş , Asena 18 yaşında yapayalnız kalmıştı . 

               Asena okul araştırması yaparken Mehmet Yarbay'ında Asena için çok istediği okuldu Harp Okulu . Asena o gün Kara Harp Akademisine başvurdu , sınavı kazandı mülakatı geçti . Dört senelik eğitimden sonra Asena artık bir Türk Subayı idi . Gönüllü olarak doğu bölgesine gitmek istedi ve bu isteği kısa sürede gerçekleşti . Artık Hakkari Şemdinli sınır karakolunda Karakol 3. yetkilisi idi . Her sabah askerler sabah yedi'de eğitime başlarken Asena iki saat önce kalkıp spor yapıyordu bir değil iki değil üç sene boyunca hep aynı standartta gitti her geçen gün kendini daha da geliştirmişti . Komutanları bu üstün çabalarından dolayı onu Özel Kuvvetlere göndermeye karar verdiler zaten Asena'nın en büyük hayeli idi Özel Kuvvetler . Komutanları Asena'yı yanlarına çağırttı . Asena ya bu durumu söylediklerinde Asena duygulandı ve mutluluk göz yaşları akıttı ancak bu komutanlarının fikrini olumsuz etkiledi . Kötü haber Özel Kuvvetlere gitmiyorsun . Asena sinirlenmişti hemen özel bir hastaneye giderek gözündeki sinir damarlarını felç ettirdi . Artık Asena'yı canlı canlı yaksalar bile ağlamayacaktı . 

          Bir sene daha böyle gitti ama nomal bugüne kadar çalışmasının kat kat daha üstünde çalışıyordu .Komutanları bir daha düşünüp taşındılar ve Asena'yı Özel Kuvvetlere yollamaya Karar Verdiler . Asena bunu duyunca hiç üslubunu bozmadı . Ankara'ya gönderildi . Üç sene boyunca yurt içi ve yurt dışı 46 dalda yüzlerce eğitim aldı . Asena 27 yaşına gelmişti artık Özel Kuvvetler'de Üsteğmen olarak görev yapmaktaydı ve adı tarihe yazıldı . Çünkü Özel Kuvvetlerdeki ilk Bayan Subay'dı .

          Yorumlar kısmına Bu hikaye gerçek mi ? Nerden Öğrendiniz ? diye sormayın , hikayelerimiz gerçek değil . Askerlerimizi seviyor ve Milli Bilinç aşılamak istediğimizden dolayı böyle hikayeler yazıyorum . Eğer sizde benim gibi bir Vaten Severseniz beni takipte kalın .

İnstagram : arda.ulu.2004

Askeri HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin