BuSeNuR2001 ile ∞

349 20 3
                                    

İlk röportajımı "Seni Bırakamam" ve "İyi Çocuk" hikayelerinin yazarıyla yaptım. İyi okumalar :)

İlk olarak bize kendinden bahsetmeni rica etsem nasıl birisin?

Ben normalde pek kitap okumam sadece burdaki hikayeleri okuyorum. Pek sinirli değilim sinirim çabuk geçer. Çoğu insan gibi tatlı yeme delisiyimdir ve aileme düşkünümdür. Tam bir yengeç kadınıyım :)

Günlük yaşantında da kitap okumanı tavsiye ederim :) Hobilerin neler veya fobilerin var mı ?

Tavsiyene uyarım :) Hobilerim müzik dinlemek, badminton oynamayı çok severim. Fobim ise tavuklardan çok korkarım.

Badminton'u bende çok severim :) Wattpad ile nasıl tanıştın ? Üye olduğunda aklında hikaye yazmak var mıydı ?

Wattpad'i internette dolanırken buldum aslında ilk başta okuyucuydum sonradan yazmaya karar verdim.

İlk hikayen "Seni Bırakamam" değil mi? Onu yazmak aklına nasıl geldi ? Bu kadar sevileceğini bekliyor muydun ?

Evet ilk hikayem oydu. Aklıma birden geldi. Bu kadar sevileceğini gerçekten düşünmemiştim.

Hepsini okuyamasam da birkaç bölümüne bakmıştım ve bence gayet başarılı :) Peki bize kitaplarından bahset biraz  "İyi Çocuk" ve "Seni Bırakamam" devam planların neler ?

Teşekkür ederim.. "İyi Çocuk" kötü çocuk hikayelerinden değil çünkü herkes kötü çocuk hikayelerinden sıkılmış o yüzden değişik bir şey olsun diye iyi çocuk yaptım bu hikayeyi baya bir süre devam ettirmek istiyorum. "Seni Bırakamam"'ı ise daha devam ettirmeyi planlıyorum..

"İyi Çocuk"'u okumayı düşünüyorum. Konu olarak güzele benziyor. peki wattpad'e katılmadan önce yazı yazar mıydın? Karalama tarzı falan

Teşekkür ederim. Önceden arada sırada yazıyordum ama daha çok aklımda canlandırıyordum ;-)

Peki yazarlara ve yazmayı düşünenlere tavsiyelerin neler ?

Yazmayı düşünenler için hikayenizi silmeyin devam ettirin ve değişik bir konu seçin ;-) yazarlar için de kendilerini beğenmesinler bir şey yazıyorlar diye bu kadar :-)

Bence de yeni yazanlar hikayelerini silmek yerine kendilerine güvensinler böylece daha başarılı olurlar :) Son olarak okuyucularına iletmek istediğin bir mesajın var mı ?

Hepsini çok ama çok seviyorum <3

Röportaj için çok teşekkür ederim :))

Asıl ben çok teşekkür ederim...

Watty'nin HarikalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin