"Karşı Konulmaz Aşk" "Sürtük" ve "Kıbrıs'tan İngiltere'ye Aşk" adlı hikayelerin yazarı ile... İyi Okumalar :))
Pekala bize kendini tanıtarak başlayabilirsin nasıl birisin ?
Merhaba ben Nalan. Kıbrıslıyım yabancı müzik dinlemeyi çok seviyorum çok konuşkan bir insanım espiri yapmayı severim başak burcuyum :)) kitap okumayı az çok seven biriyim :))
Peki hobilerin neler yada fobin var mı ?
Hobilerim: Müzik dinlemek, alışveriş yapmak, konuşmak Fobilerim: Örümcekten çok korkarım
Her zaman da belirttiğim gibi AY HEYT ÖRÜMCEKLER !! Wattpad'i nasıl keşfettin peki ?
(Korkulu rüyalarım örümceklerr :D )Öncelerde kuzenimin wattpad hesabı vardı ilgimi çekti bende kaydolmaya karar verdim beğendiğim bir kaç hikaye oldu daha sonra neden bende hikaye yazamaz mıyım ? dedim :) ve wattpad'İ keşfettim :))
Anladım hikayelerine gelecek olursak ilk olarak "Karşı Konulmaz Aşk"tan başlayalım onu yazmak aklına nasıl geldi ?
Aslında ilk hikayem olduğundan biraz karmaşık bir hikaye okuduğum hikayeler çok dikkatimi çekmişti ve biraz kendi düşüncemle oluşturduğum birazda okuduğum hikayelerden kişilikler tasarladım ilk hikayem olduğundan olsa gerek pek fazla tutmadı bunun için biraz bekledim ya tutarsa düşüncesiyle :) ama başarısız oldum ve yeni hikayelerimle tekrar okuyucularıma kavuştum :D
Peki diğer hikayelerinden bahsedelim birazda "Sürtük" ve "Kıbrıs'tan İngiltere'ye Aşk" onlar hakkındaki düşüncelerin neler ?
"Sürtük" hikayemin beklediğimde fazla okuyucu toplayacağını pek düşünmemiştim isminin bu şekilde olmasıyla alakalı tepkiler almıştım fakat hikayemin gayet iyi ilerlediğini düşünüyorum neyse kendim hakkımda şeyler yazmak konusunda beceriksizim :) Kıbrıstan ingiltereye aşk hikayem aslında biraz beni yansıtıyor en büyük hayalim İngiltereye gitmek ve bunu gerçekleştirmeyi de çok istiyorum biraz komik biraz hayattan olan bir hikaye yazmak istediğimden böyle bir hikayeye başlamıştım yazmak insanı fazlasıyla rahatlatıyor birazda o sebeple yazıyorum :) yani aslında hiçbir hikayemi yazarken nasıl olsa diye düşünmedim bir anda aklıma gelen konular oldu :D
Anladım peki hikayelerinle ilgili devam planların neler yada yeni bir hikaye yazmayı düşünüyor musun ?
Devam planı olarak "karşı konulmaz aşk" adlı hikayeme final yazmayı düşünüyorum diğer hikayelerim hakkında kafamda birçok fikir var onları gerçekleştireceğim... Yeni hikaye yazmak konusunda kararsız ve endişeliyim ama yazarsam komik olmasına ve hayattan olmasına dikkat edeceğim ;)
Peki wattpad'deki yazarlara veya yazmak isteyenlere tavsiyelerin neler ?
Yazmak isteyenlere tavsiyem asla ben hikaye yazamam gibi düşüncelere kapılmasınlar herkes yazabilir hayalinizdekileri tek bir sayfaya döküp okuyucularla paylaşmak en iyisi kural bakımından yazım kurallarına dikkat etmeleri gerek ! yazarlara diyeceğim bir şey yok hayal güçleriyle gayet güzel hikayeler yazıyorlar her zamanki gibi yazım konusuna dikkat ederlerse hiçbir sorun yok :) Kendimi bu ropörtaj'da tanıtırken ne kadar beceriksiz olduğumu gördüm kusura bakmayın :))
Bir beceriksizlik yok ortada :)) son olarak okuyucularına iletmek istediğin bir mesajın var mı ?
Kesinlikle var. Tüm okuyucularıma çok çok teşekkür ederim yorum yaptıkları için, vote yaptıkları için, okudukları için onları çok seviyorum kısaca ailem gibiler yani ;) uzun zamandır hiçbir hikayeme yeni bölüm yazmıyorum biraz rahatsızım :/ yarın "sürtük" adlı hikayeme yeni bölüm yayımlayacağım. "Kıbrıstan ingiltereye aşk" ise hemen ardından gelecek takipte kalın sizi seviyorum <3 Ropörtaj imkanını sunduğun için çok teşekkür ederim :)
Asıl ben teşekkür ederim bu güzel röportaj için :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty'nin Harikaları
RandomMerhabalar :) Burada okuduğunuz ya da daha hiç okuma fırsatı bulamadığınız o güzel kitapların harika yazarlarıyla ufak sohbetlerim yer alacak. Yazarları tanırken kitapları hakkında da bilgi sahibi olabileceksiniz. Eğer kitabınızı ve kendinizi wattp...