DarkDizzy ile ∞

75 11 3
                                    

"Smiley Miley" "Deli Saçması Şeyler" "Bad Boy Bieber" "Cool Olmak" adlı hikayelerin yazarı ile... İyi Okumalar :))

Önce kendini tanıt dostum nasıl birisin :D

Biraz saf. Biraz akıllı. Birazda Directioner asdfghjkl

Ne kadar da uzun oldu :O neyse hobilerin neler ya da fobin var mı ?

Tabii çok uzun yazarım canım tabii.Hobilerim kitap okumak, hikaye yazmak buna dahil değil aslına. Severim ama yazmaya üşenirim. Birazda üşengeç demeyi unuttum sanırım asdfghj. 1D dinlemek, Niall'ın fotoğraflarına yavşamak.[ihihiih] Fobilerim ise ders çalışmak. Her öğrencinin korkulu rüyası.. Şaka bi yana aslında inek biriyimdir. Öyle dediğime bakma. Karanlıktan korkarım. Birde beden eğitimi dersinde takla attırılmaktan adfghj

Beden dersi...... en büyük nefretim :D peki wattpad ile nasıl tanıştın ? Önceden de hikaye yazar mıydın ?

Benimde. Aslında ben wattpadle taışmadım. Wattpad benle tanıştı. Ben faceden bir hikayenin çevirisini takip ediyodum. Namı değer After. Sonra wattpad linkinide paylaşıyolardı bende boş birşeydir diye girmiyodum. Sonra bir ara elim gitti ne bileyim baktım işte. Sonra böyle hikayeleri paylaşmaya falan başladım. Ayrıca bir çok hikayede okuyorum. Önceden hikaye yazmazdım. Denemeler yazardım. Halada yazıyorum ama bir türlü fırsat bulamıyorum artık sınavlardan, derslerden..

Anladım peki bir çok hikayen var onlardan bahsetsen biraz onları yazmak aklına nasıl geldi ?

Aslında Bad Boy hikayeleri okuyodum. Ama sonradan neden bende yazmayayım zaten bir sürü deneyimim var artık diye düşündüm. Denemekten zarar gelmez dedim paylaştım. Bir tane hikayem vardı Bad Bad Bad Boy Bieber. Ciddyim yazdıktan 1 ay sonra okudum ve Allah'ım bunu ben mi yazdım dedim ve tiksinerek sildim. Sonra Miley'e yapılan hakaretler çok çoğalmıştı ve bir kaç kişiyi Smiler yapmaktan zarar gelmez dedim onuda paylaştım. Niall.. Taptığım çocuk. Onunla ilgili bir şey paylaştım. Daha yeni. Bugün. Onun hoşlandığım bir çok özelliği ve O'ndan bahsettim. Sonra işte birde Bad Boy Bieber hikayem var. Aslında Belieber fazla sayılmam ama yinede fan diyebiliriz. Justin'le fazla hikaye göremiyorum. Harry ve Zayn var genelde bende dedim 1 tanede ben yazayım zaten belieber çok okurlar heralde dedim sonra paylaştım bir bölüm 2,3 dedik böyle şimdi yazmaya üşeniyorum hiç sorma. Birde Cool Olmak var. Aslında bunda ilham kaynağım kuzenim Seçil. Sana Zayn'in kız versiyonu diyebilirim. Ben bu kadar cool kız görmedim! Zaten ona cool olduğunu söylüyoruz. Onuda yazıyorum işte diğer hikayelerime göre daha fazla tutuldu. Neyse fazla uzatmayayım..

Genellikle fan fiction yazıyosun o zaman peki devam olarak neler düşünüyosun başka tarzda bir hikaye yazar mısın ?

Bilemiyorum.. Fan Fiction yazıyorum çünkü ünlülerle aram fazla iyi. Ama beni fazla zorlayacağını düşünmüyorum farklı hikayeler yazmanın. Eğer aklıma kurgu gelirse başlamamam için herhangi bi sebebim olmaz.

Anlıyorum peki nasıl bir kurgu düşünürsün yazmak için gerilim aşk fantastik ?

Kesinlikle Aşk olurdu. Romantik olmazdı. Aksiyon yönünden ilerlerdim ve işin içine yavaşca gerilimi sokardım. İlginç şeyler yazmayı seviyorum ama vampir hikayelerini sevmem. Belki bir kaç tane takip ettiğim vardır. O da yazı yazmayı geliştirmek için okuduklarımdadır herhalde.

Peki yazarlara veya yazmak isteyenlere tavsiyelerin neler ?

Bence yazmak çok güzel insan yazınca bir hevesli oluyor. Eğer kötü yazdığınızı düşünüyorsanız bence işe günlük yazmaktan başlayabilirsiniz. Farkında olmadan yazım tarzınız gelişecektir. Türkçe öğretmenlerinizdende bunun hakkında bilgi sahibi olablrsnz tşk tşk bni sizlr yrttnz .s.s Yazarlardanda valla demek istediğim hiç bir şey yok mükemmel yazıyorlar. Herkez biliyor zaten.. Bence yazmayı bırakmasınlar hiç bir zaman. Onlar olmasa biz ne yaparız be!

Son olarak okuyucularına iletmek istediğin bir mesajın var mı ?

Beni voteleriyle mutlu eden bütün okuyucularıma teşekkür ederim. Okuyup da votelemeyenlerede. Vote önemli değil. Okuyup yorum yapmaları önemli. Beni istediğiniz gibi eleştirebilirsiniz. Bu arada benimle konuştuğun için çok mutluyum. Teşekkür ederim :)

Rica ederim asıl ben benimle bu güzel röportajı yaptığın için teşekkür ederim :))

Watty'nin HarikalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin