LonelyNovelist ile ∞

220 15 10
                                    

"Lifeblood|Justin Timberlake FanFic." ve "Prisoner's Sex|Zayn Malik FanFic." adlı hikayelerin yazarı ile... İyi Okumalar :))

Pekala bize kendini tanıtarak başlayabilirsin nasıl birisin ?

Nasıl biriyim? Aslında anlatması biraz güç ama klasik bilgilerden başlamak istiyorum. 22 Mart 1998 doğumlu 16 yaşında lise 3'e geçmiş basit bir öğrencisiyim. Edebiyat üzerine okumak istiyorum. Arkadaşlarımın deyimiyle tam bir çalışmadan inek olan bir öğrenciyim. Gerçekten hiç çalışmıyorum ama takdir belgesi alabiliyorum. Sanırım en sevdiğim yanım da bu. Ayrıca hırslı bir insanım. Kafaya bir şeyi taktığım zaman onu kesinlikle elde ederim. Bir şeyi değiştirmek istiyorsam, değiştiririm. Tuttuğunu koparan biriyim. Ve yine arkadaşlarımın söylediğine göre kendini beğenmiş biriyim (!). Ama bu özelliğimin bana yakıştığını söylüyorlar. Bilemiyorum bence kendini beğenmek güzel şey... Dışarıdan havalı gözüken ama aslında hiç öyle olmayan sevimli bir kızım işte.. -gülüyor- Ve çok inatçı olduğumu söylemeden edemeyeceğim.

Şu zekandan bir parça istiyorum fena kıskanmış olabilirim emin değilim neyse peki hobilerin neler yada fobin var mı ?

Gerçekten ders dinlemek yetiyor. Sınavdan önce de bir göz atıp giriyorum, iyi notlar geliyor. Sana ve diğerlerine tavsiyem derste sadece derslerle ilgilenin. Başarı kaçınılmazdır. Öhöm, artık soruna gelecek olursam, öncelikle fobim yok. Hobilerimse, ilk olarak hikayelerime yeni bölüm yüklemek... Bunu yaparken eğleniyorum, benim için bir tür hobi gibi. Ayrıca müzik dinlemek -özelikle The Fray ve Justin Timberlake- yaşam kaynağım diyebilirim. Günümün 3 saatlik kısmı yolda geçiyor ve hep müzik dinliyorum :)

Ben ders dinlemeye üşeniyorum ama konumuz ben değilim neyse asdsf Justinnnnn!!! -burda Timberlake'den bahsediyor.- bayılıyorum o adama :D wattpad'e gelecek olursak burası ile nasıl tanıştın ?

Ah, ben kıskanç biriyim. Sevdiğim insanları paylaşamıyorum. Arkadaşım Sena @MyLittleKnight), bir diğer sınıf arkadaşımla sürekli hikayeler hakkında konuşuyorlardı. Sürekli ama, her gün düzenli olarak. Ben de neden bahsettiklerini anlamıyordum. Sonra, arkadaşım bir hikaye yazmak istediğini söyledi. Değişik bir hikaye yazmak istiyorum dedi. Birlikte oturup harika bir kurgu bulduk. Ve o yazıya dökmeye başladı. Beraber tartışıp neler olacağını konuşuyorduk. O da yazıya geçirip yayımlıyordu. O hikaye için açtım Wattpad'i. Bir de kıskançlık işte.

Ah sanırım anladım bende arkadaşlarımı kıskanırım biraz normalin üstüyüm aman kimin umurunda peki hikayen "Lifeblood" ilk ondan başlayalım onu yazmak aklına nasıl geldi ?

Justin Timberlake dinliyordum ve arkadaşımın hikayesini okuyordum. Gelen yorumlara bakıyordum. Sonra dedim ki, insanın okuyucusu olması, yazdığınız bölüme fikirlerini ve düşüncelerini sunması çok güzel bir şey. Ben neden yazmayayım dedim. Ve aslında hiç planlamadan oturup yazmaya başladım. Hikayemin şu anki okuyucu kitlesine ulaşacağını hiç tahmin etmemiştim. Yazı stilimin sevileceğini de... Aslında hikaye yazma gibi bir yeteneğim olduğunu bilmiyordum ve bunu keşfettiğim çok iyi oldu kendi adıma.

Bir anlık bir kararının sonucu gerçekten çok iyi. İyi bir okuyucu kitlesine sahip hikayen Justim Timberlake fanfici olmasını da ayrıca sevdim peki diğer hikayen "Prisoner's Sex" biraz da ondan bahsedelim onu yazmaya nasıl karar verdin ?

Aslında o da anlık oldu. Önceden pek plan yapan biri değilim. Hep aklımdaydı bir Harry Styles yada Zayn Malik fan fictionu yazmak. 3 Mayıs'ta kaleme aldım. Kötü ve seksi çocuk tiplemelerine bayılıyorum ve bunu Zayn Malik'e yakıştırdım. Ve 3 Mayıs'tan bu yana gerçekten onda da hiç beklemedim bir çıkış yakaladım. Şu an için Lifeblood'dan daha çok şevilmişe benziyor :)

Peki ikisi içinde soracak olursam devam planların neler ufak spoiler alabiliriz :D

Aslında spoiler istesem de veremem çünkü ben bile önümü göremiyorum. Açıp yazıyorum. Dediğim gibi bu konuda da hiç planlı değilim.

Anladım peki yeni bir hikaye yazmak ister miydin ? Eğer yazacak olursan konusu ne yönde olurdu ?

Imm şu an için hiç düşünmüyorum. Ama yazacak olsaydım romantik olurdu...

Peki yazarlara veya yazmak isteyenlere ne gibi tavsiyelerin var acaba ?

Aslında yazarlara çok tavsiyem var ama şu an için tek bir tavsiyem var; noktalama işaretlerine uysunlar. Uyulmaması acayip sinirimi bozuyor ve hemen o hikayeyi kapatıyorum. Noktalama işaretleri benim için oldukça önemli. Ve lütfen okurlarının eleştirilerine gelemeyecekler hikaye yazmayı aklından bile geçirmesin.

Ve son olarak okuyucularına iletmek istediğin bir mesajın var mı ?

Hepsini inanılmaz derecede seviyorum. Çünkü hikayeme değer vererek, onu severek okuyorlar. Yaşıyorlar adeta. Ve her zaman yorumlarıyla da yanımda olan okurlarımı da ayrıca öpüyorum. Hepsi hikayelerime karşı bu istekle devam etsin, tek isteğim de bu zaten :) Ve onları mutlu etmek, tatmin etmek için aşırı çabaladığımı bilsinler :)

Bu harika röportaj için çok teşekkür ederim :))

Asıl ben teşekkür ederim! Yaptığın röportajlar cidden harika! :)

İltifat için teşekkürler ama ben sadece soru soruyorum harikalar siz yazarlarsınız :))

Sen böyle bir röportaj kitabı yayımlamasan okuyucular yazarları daha yakından tanıyamazlar, payın büyük ;)

Öhöm öhöm -utandı- tekrar ve tekrar sana ve röportaj yaptığım tüm yazarlara teşekkür ediyorum o zaman :))

Hiç önemli değil canım. Hepsinin adına tekrar teşekkür ediyorum ben de :)

Watty'nin HarikalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin