"Ellerin ∞ Ellerimde" "Benim Dünyam Sensin" ve "Uçurum'da" hikayelerinin yazarı aynı zaman KOCAMAN DEATH EATERIM ile :D İyi okumalar :))
Pekala önce kendini tanıt bbq hgasda emörğğğ nasıl biridir :D
En zorlandığım soru bu olacak gibi çünkü ben bile kendimi tanımıyorum. Bazen içimden hiç bilmediğim yönlerim çıkıyor. Genelde komik ve mutluyumdur ama bazen aşırı derecede ciddi ve sinirli olabiliyorum. Fazla duygusal ya da fazla hissiz. Bir çok yönüm var ama hangisinin gerçek olduğunu bende çözemiyorum. Neysrz daha 17 olan, unutulmuş diğer adıyla birlikte Emir Deniz, ama genelde Emöğr Tenöğz diye anılan - Ayça sayesinde - tembel ve üşengeç bi varlığım.
Peki hobilerin neler ve gök gürültüsü dışında fobin var mı ?
Hobilerimin başında yemek yemek geliyor. Patatesle aşk yaşadığım çok zaman vardır. Ayrıca tam bir Metalci Boy'um. Onun dışında Teoman, Cem Adrian ve Lana falan bunlar benim yaşam kaynaklarım. Bu aralar pek elime almasamda gitar çalıyorum. Evet, var :-D Su içmekten, kuklalardan bide palyaçolardan korkuyorum :-P
Bende bir metalci girl olaraktan seni kucaklıyorum asgdad fobilerine gelince...*sustu* wattpad'e gelecek olursak burayı nasıl keşfettin ?
Hıı burayı keşfetmem biraz garip. Bilirsiniz, bu hesabı ilk Ceren kullanıyodu. Neyse, sanırım kütüphanedeydik tam hatırlamıyorum, Ceren açık bırakmış hesabını bilgisayarda. Bende görüp " Ya benide ortak edersin ya da şifreni değiştiririm hiç giremezsin" diye tehdit ettim. O da mecbur kabul etti :-D
Ah, Ceren'e şuan üzüldüm nasıl bir sorunluyla uğraşıyomuş adghadfsa peki yazmaya nasıl karar verdin ? önceden de yazdığın şeyler var mıydı ?
Hıh. Ben çok kitap okurum, sonradan istesen de istemesen de bir şeyler karalamaya başlıyosun. Önceden küçük şeyler yazardım ve Ceren'e kurgu konusunda yardım ederdim. Burayı keşfedince büyük çaplı yazmaya başladım.
Yazmaya da devam et Ceren'siz yaptığın Uçurum'da hoşuma gitti onun devamını merakla bekliyorum hızlı yaz "Ellerin ellerimde" ondan başlayalım konusu aklınıza nasıl geldi ? devam planlarınız neler ?
Yani sonuçta benim hikayem. Egoist olduğumı söylemiş miydim? ;-) Ellerin Ellerimde. İlk başlarda diyordum Ceren'in ilham kaynağı benim diye. Biraz benim esintilerim var yani. Basit bi kurgusu var, ve okunuyor diyebilirim. Ama Ceren yok ve ben kendi hayal gücümle yeni bir bir bölüm yazmaktan emin değilim. Tepkiler nasıl olur bilmiyorum. Ama yinede wattpad beklemeyi sevmeyen bir yer ve mecbur kalıp yazacağım gibi. Hadi bakalım..
Fazla egoistsin ashgads Ama yazabilirsin yani sana güveniyorum emöğrr asdfggh diğer bir hikayeniz "Benim Dünyam Sensin" onun hakkındaki düşüncelerin neler ve artık devamı gelebilir mi yet-her
Evet, yürüyen bi egoyum.Bencede yazabilirim yaa Emir olmak bunu gerektirir. Benim Dünyam Sensin. İşte bunu seviyorum ! - McDonals mıydı bu?- Ekşınlı bi hikaye. Daha zor ve..mm..güçlü?Eğer Cerenle konuşmayı başarıp kağıtları alırsam, yeni bölüm gelecek.
Derhal Ceren'le iletişim kurulacak beklemekten bıktım Ve sırada Uçurum'da var onun hakkındaki düşüncelerini alalım ve devam planların neler ?
Konuşmuyoruz pek, ama denerim.Vuhuu, Uçurum'da. En sevdiyimden. - Şule kalp ben-Aslında ben fantastik adamımdır ama nedense bunu yazmak hoşuma gitti. Herkesin bir uçurumu vardır ve herkes birer uçurumdur. Devam planlarım çok güzel, kurgum tamam sayılır. Ayrıca kapak için sana, ve yazmam için beni neredeyse boğacak olan Sinem, Özlem ve Ayça'ya veri veri tenks.
İyi ki de demişler gayet başarılı bir çalışma olmuş kapak konusunda yetenekli olmak ayrıcalıktır asdfa egoistlikte senden aşağı kalır yanım yok asdfgghh peki yeni bir hikaye yazar mısın ? konusu ne tarzda olur yazarsan ?
Egoistler Ülkesi kurmayı düşünüyorum, Kral benim B-) Aslında ben bundan önce başka bişey paylaşacaktım, ama tıkanıp kaldım bi yerde. Eğer onu devam ettirebilirsem paylaşabilirim :-D Fantastik şeyler yazmak istiyorum. Bildiğin gibi özel güçlerim, bir jetim ve ejderham var.
Bu konuda sana her türlü yardımı yapabilirim benimde bir ejderham var fluffy çok şeker bi şeycik asdfgh peki yazarlara veya yazmak isteyenlere tavsiyelerin neler ?
Tamam sen piremses olursun. Turuncu piremses. Ben hayallerimi yazıyorum. Aslında yaşam da bir hayal, ölümde. Follow your dreams diyorum anlayacağınız asgahaj Yazarlara tek bi tavsiyem var, atar yapmayın gençler :-P
Kabuldür turuncu piremses özzyden sonra iyiymiş asdffhfda ve son olarak okuyucularına diyecek bir şeyin var mı ?
Turunju piremses özzy. Okuyucumuz kaldı mı bilmiyorum ama, yinede her şey için onlara kocaman teşekkürler. Desteklerini hissettirdikleri ve bizi sevdikleri için. ;-)
Kalmıştır yoksa bile ben tek yeterim saghda her şey için teşekkürler bbq harika bi şeycik oldu :D
Yeah favori kelimlerimle veda etmek istiyorum. Sizi; seni, özlemi, Şuleyi, sinemi, ayçayı, gizemi ve daha bi çok kişiyi çok seviyorum. - Yazmasam kafamı kırarlardı- öhöm öhöm, okuduğunuz için tişikirlir bbqler. I love you I love you do you love me yes I do İf you love me kiss me kiss me. KİSS ME. pqi susuyorum. -Not: hiç ergen değilimdir make a joke yapıyorum. (ingılışımın süperliği) elveda ayakveda. Hof, çok saçmaladım. ( Saç malanmaz taranır ) by.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty'nin Harikaları
AléatoireMerhabalar :) Burada okuduğunuz ya da daha hiç okuma fırsatı bulamadığınız o güzel kitapların harika yazarlarıyla ufak sohbetlerim yer alacak. Yazarları tanırken kitapları hakkında da bilgi sahibi olabileceksiniz. Eğer kitabınızı ve kendinizi wattp...