"Küçük Omuzlardaki Ağır Yükler" ve "Şah Mat" adlı hikayelerin yazarı ile...
Bize kendini tanıtarak başlayabilirsin nasıl birisin ?
Aşırı tembel, klasik inek öğrenci, fazla samimi acemi bir yazar. 2001 yılında annesine tepki olarak doğmuş bir 7. sınıf öğrencisi.
Net bir açıklama oldu :D peki hobilerin neler yada fobin var mı ?
Evet çok net oldu :) müzik dinlemek hikaye okumak ve yazmak Alacakaranlık efsanesi tekrar tekrar okuyup izlemek ve odaya kapanıp tek başına dans etmek havaalanlarına gidip çevreyi gözlemlemek gibi tuhaf hobilerim var bir de kedi fobim var tabii :))
Ah kedilerden bende nefret ederim :D alacakaranlıktanda pek hoşlandığım söylenemez potterheadimde :)) peki wattpad ile nasıl tanıştın ? önceden yazı yazar mıydın ?
Ben Harry Potter'ı da severim :)) wattpad'İ bana iki sınıf arkadaşım önerdi ve hikaye yazmaya da onlar özendirdi. Önceden hikaye yazmanın sıkıcı olduğunu düşünür yazarlarada acırdım. Şimdi bakın hikaye yazmak en büyük hobileirmden oldu :))
Başarılı olduğunda görülüyor :)) hikayelerinden bahset biraz iki hikayen var hangisiyle başladın ve onu yazmak aklına nasıl geldi ?
Aslında benim bundan önce de hikayelerim vardı İlk hikayem Sessiz Kız fazla acemiydi. İkincisi Rehin bir kaçırılma olayıydı ve çok çok tutulmuştu fakat annem görmesin diye sildim bir de The House vardı korku ve gerilim onu yazarken ben bile korkuyordum o yüzden sildim. Şimdiki hikayelerimden "Şah Mat" da vampirlerle ilgili. Başrolde Kristen Stewart var Alacakaranlık'a özendim de. Ama onu askıya aldım yb atmaya üşeniyorum ama devam edicem :) "Küçük Omuzlardaki Ağır Yükler" ise ilk defa iyi olduğunu düşündüğüm hikayem.. bunu bitirmeye kararlıyım hatta devam serisi de yapıcam galiba. 4 genç kızın hayatla imtihanını anlatıyor :)
Konu gerçekten değişik daha önce raslamamaıştım benzer bir hikayeye peki onu yazmak aklına nasıl geldi?
Bu esinlenme bir hikaye. Küçük Mucizeler Dükkanı isimli romanın gençlere uyarlanmış bir versiyonu ama kendimde bir şeyler katım tabii :)
Anladım peki başka bir hikaye yazmayı düşünüyor musun yazarsan konusu ne olur ?
Şuan için aklımda bir sürü fikir var ama hepsini yazmaya ömrüm yetmez. Kimisi de çok saçma zaten. Kendi hayatımı yazmayı bile düşündüm ama :) Ama kesin olan şey "Küçük Omuzlardaki Ağır Yükler"'in devamı olucak olan Freedom Street ve H2O
Peki yazarlara ve yazmak isteyenlere tavsiyelerin neler ?
Yazarlara pek bir tasviyede bulunamam benim yaşım küçük ben sizden tasviye bekliyorum yazarlar :) ama yazmayı düşünenlere paylaşın diyorum Bir şey kaybetmezsiniz Bir de okurlata tavsiyem var Vote verin sonra yazarlar üzülüyor :))
Son olarak okuyucularına iletmek istediğin bir mesajın var mı ?
Okuyucularım hepsi benden büyük hatta çoğu annem yaşında ama hepsini çok seviyorum ve zaten hepsiyle çok sık mesajlaşıyoruz da. Ama unutmadan bir şey eklemek istiyorum Watty Bahar Balosu'na Samimi Kraliçe olmak üzere aday oldum azıcık bile samimi olduğumu düşünüyorsanız oylamalar başladığında bana oy verebilirsiniz :))
Röportaj için çok teşekkürler :))
Asıl ben çok teşekkür ederim :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty'nin Harikaları
RandomMerhabalar :) Burada okuduğunuz ya da daha hiç okuma fırsatı bulamadığınız o güzel kitapların harika yazarlarıyla ufak sohbetlerim yer alacak. Yazarları tanırken kitapları hakkında da bilgi sahibi olabileceksiniz. Eğer kitabınızı ve kendinizi wattp...