"I Don't Care" ve "Acımasız"'ın yazarı ile...
Bize biraz kendinden bahsetmeni rica etsem nasıl birisin ?
Ben mi şey fazla atarlı ve çılgınım. Resim çizmeyi çok severim. Yazmayı da öyle. Fazla hayal kurarım ve çok sulu gözüm bu huyumu sevmiyorum ama öyleyim uyumayı çok severim. Öyle
Resim çizmek gerçekten harika bir şey uyumak daha güzel ama olsun :)) peki hobilerin neler veya fobin var mı ?
Arılardan hoşlanmam. Yürümeyi çok severim. Çok yerim sadece acıktığım için değil zevk için yiyorum.
Peki wattpad ile nasıl tanıştın ? üye olmadan önce yazı yazar mıydın oksa ilk yazılarını burada mı yazdın ?
Yazı yazardım tabi ama böyle bir yere ihtiyacım vardı. Birkaç arkadaşımdan duydum bende geldim.
İki hikayen var "I Don't Care" 'i ele alalım. Onu yazmak aklına nasıl geldi ?
Sınavlardan çoooooooooooook bunalıyordum ben de hayallerimi yazmaya karar verdim. Asıl kurgu bu değil aslında. Yani şimdi ki gibi gitmeyecekti. Olsun böyledi daha hayırlıymış demek ki
Aklındaki okuyuculara nasıl yansırdı bilemiyorum ama bu kurgu da beğenilmiş :))devam planların neler yada yeni bir hikaye yazacak mısın ?
Şuan iki hikaye devam edeceğim. "I Don't Care" kısa olacak. Final yakındır. Acımasız olacak tam karar veremedim. Teog geçene kadar başka hikaye düşünmüyorum.
Teogdan sonra yayınlaman iyi olabilir şimdi yayınlayıp bölümleri geç paylaşmaktansa düzenli yayın yapmak daha iyidir :)) yazarlara veya yazmayı düşünenlere tavsiyelerin neler peki ?
Yazım kurallarına dikkat etsinler lütfen çok göze batıyor
Son olarak okuyucularına iletmek istediğin bir mesajın var mı ?
Ya lütfen bana şu simgeler nasıl yapılıyor öğretsinler Hikayelerimi okudukça görüşlerini bildirirlerse sevinirim hepsini çok seviyorum.
Röportaj için çok teşekkürler :))
Asıl ben teşekkür ederim çok keyifliydi :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty'nin Harikaları
De TodoMerhabalar :) Burada okuduğunuz ya da daha hiç okuma fırsatı bulamadığınız o güzel kitapların harika yazarlarıyla ufak sohbetlerim yer alacak. Yazarları tanırken kitapları hakkında da bilgi sahibi olabileceksiniz. Eğer kitabınızı ve kendinizi wattp...