Pişmanlık Duygusu

52 10 0
                                    

Tüm bu olanları yaşananları düşünerek uykuya daldım daha doğrusu uyuma çalıştım diyelim .

Ne yapacağımı bilemiyordum .
Ya hayatına berkle  devam edecektim yada berksiz  devam edecektim.

Artık bir karar vermem gerekiyordu .
Yoksa hayatım mahfolabilirdi.
Ama bu vereceğim karar herşeyi etkileyecekti.Herkesi,Berki ,ama en önemlisi de beni .

Artık daha fazla düşünmemeye karar verip uykuya daldım.

Sabah saat 11:00 da çalan alarmın sesiyle uyandım.
Bugün okula gitmem gerekiyordu dersim bugün erken saatteydi.

Hemen yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi  giyindim.
Hafif bir makyaj yapmaya karar verdim. Saçlarımı da düzleştirip çantamı bir kaç tane defter alıp çantamı sırtıma takıp ayakkabılarını da giyinip evden çıktım.

Yine okula yürüyerek gidecektim .Hem yakındı okul hemde yürümeyi çok seviyorum bir nevi stres atmış oluyorsun.
Yaklaşık 5 dakika sonra okula gelmiştim.

Okulun bahçesinden girip turnikelerden geçip dersimin olacağı sınıfa geçmeye karar verdim.

Ama keşke geçmez olaydım. Çünkü karşımda gördüğüm şeye inanamassınız .

Keşke okula gelmeseydim keşke sınıfa hiç gelmeseydim dedim .

Gördüğüm şey berk ve yanında bir kız olmasıydı ve asıl ilginç olan şey ise birbirlerine çok yakın ve samimi olmalarıydı.

Berk daha beni görmemişti belki görseydi gözlerimden  ejderha gibi ateş çıktığını görebilirdi .

Yanındaki kız berke ne söylediyse berk bir anda gülmeye başladı.

Kızda fırsattan istifade berkin elini tutmuştu.

Bir insan bu kadar mı fırsatçı olur diye düşündüm.

Buldu tabi yakışıklı çocuğu bırakırmı sarı çıyan  yelloz !!!

Onlara hiç bakmamaya çalışarak sıraya oturdum.

Telefonumla  ilgilenirken yanıma birisinin oturduğunu hissettim.

Kafamı çevirip baktığında bunun kahverengi gözlü sarı saçlı güzel

Kafamı çevirip baktığında bunun kahverengi gözlü sarı saçlı güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bir çocuk olduğunu gördüm.

Tüm içten gülümsemesiyle bana
-Merhaba dedi
Bende
+ Merhaba  dedim
-Bu okulda yenisin  galiba seni hiç görmedim dedim.
+Yok aslında yeni değilim ama iste dersler geç olunca karşılaşamadık sanırım artık birbirimizi tanıyoruz öyle değilmi?
+Ahh Evet ama ben adını bilmiyorum ki?
-Ahh Sorryy çok üzgünüm kendimi tanıtmayı unuttum ben Bora .
+Sorun değil bende Derin
-Memnun oldum
+Bende memnun oldum.

Borayla konuşmamızı kesen hocanın sesi olmuştu.

Hocanın olduğu tarafa doğru dönüp baktığımda gözlerime  inanamadım.

Berk kızın saçlarına dokunuyordu ve öpüyordu.

Ben o an kendimi çok kötü hissettim.
Hani annenden  birşey istersin de almaz sen ağlarsın ya yada en yakın arkadaşın ölür yada ne biliyim iste aileni  kaybedersin falan öyle bir acı iste bir anda gözlerim dolmaya başlarken ne yapacağımı bilemedim.

Ne yapacaktım.
Herşeye rağmen Berki sevmeye devammı edecektim yoksa berkten vazmı gececektim?

Şuan hissettiğim duygunun adı galiba ilk defa biliyordum pişmanlık ve ihanet duygusu.

İhanet duygusu daha dün beni severken şimdi başka bir kızla sevgili olması.

Pismanlık duygusu ise  keşke onu sevmeseydim ona aşık olmasaydım  demem

Tek bildiğim ne yapacağımı ve hiç birşey bilmedigimdi ....

Merhaba arkadaşlar ben geldim .
Umarım bölümü beğenirsiniz bol bol vote ve yorum yapmayı unutmayın ve en önemli beni takip etmeyi kitab8 kütüphanenize eklemeyi unutmayın sizi seviyorum.
İnstagram adresim
@bbusenurr_

Bana kitap hakkında sorularınızı bu hesaptan sorabilirsiniz hoşçakalın sizi seviyorum😃😃😘😘😘



İlk Ve SonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin