-9-

60 5 6
                                    


Merhabalar :) Bölüm bitiminde iyi veya kötü yorumlarınızı yazarsanız çok mutlu olurum. Şimdiden Teşekkürler♡ Keyifli okumalar :)


Buluşmamızın ardından saatler geçmesine rağmen Kevın ile hala aynı konuyu konuşuyorduk.

"Bir de kendini affettirmeye çalışmış aptal! "

"Yaptığı onca şeyden sonra ona tabii ki inanmayacaktın ne bekliyordu ki?"

"Koca kafalı"

Saatlerdir odanın etrafında tur atıp söylenen Kevın'ı kolundan tutup yatağa çektim. Yanıma yüz üstü düştüğünde hızla kafasını kaldırıp bana baktı. Kızacak sandım ama yüzünde farklı bir ifade vardı. Sanki aklına bir şey gelmiş gibiydi.

"Ona söylemedin değil mi?" gözlerini açıp bana korkuyla baktığında neyden bahsettiğini anlayıp kafamı hayır anlamında salladım.

Ben köken bir baba ve cadı bir anneden dünyaya gelen en küçük çocuğum. Anne rahmindeyken bir vampirdim ve anılarım o zamandan oluşmaya başlamıştı. Bir ikizim vardı. Anne ve babam biz henüz doğmamışken ikizime Esther bana da Rosalinda adını vermişlerdi. Bizimle sürekli konuşurlardı. Ben onlara bir şey söyleyemezdim ama Esther bir cadı olarak dünyaya gelecekti, o bunu yapabiliyordu. Hislerini anneme gösterebiliyordu. Annem ona daha karnındayken birkaç büyü öğretmişti bile. Bir gün annem uyurken onun karnında nefessiz kaldığımı hissederek uyandım. Esther'ın bir şeyler yaptığını hissetmiştim ama ne yaptığını anlamadım. Ama bir büyü olduğuna emindim. O gecenin sabahı Esther ölü, ben ise insan olarak doğdum.

Anne ve babam bunu kimseye söylemedi ve aylarca kulübemizden çıkmadık. Köyümüzde ki herkes vampir olduğu için bana zarar gelmesinden korkuyorlardı. Ama sonra babam köyün yönetimini üstlenince beni ve yaşadıklarımızı halka anlattılar. Ailem yıllarca başıma gelen şeyi araştırdı. İkinci yaşıma girdiğim gece, Esther annem ile bir bağlantı kurup benim büyük bir tehlike içinde olacağımı, bir süre insan olarak yaşamam gerektiğini ve 16. yaş günümde de aşık olduğum kişinin kanını içip vampir olmamı istemiş. Ama dönüşümü tamamlamamamı da söylemiş. Bütün bunları nasıl bildiğini hiçbir zaman anlayamadım ama dediği gibi karşıma Justin çıktı ve ona aşık oldum. 16. yaş günümde Justin'in kanını içerek vampir oldum. Esther ne olursa olsun başıma gelenlere engel olmamalarını istemiş annemden. Ve daha fazla bir şey anlatmamış. Vampir olarak uyandığımda kalbim hala atıyordu ve kokum hala aynıydı. İşte o gece oldu her şey. Tyler tarafından kaçırıldım ve onun kanı ile dönüşümüm tamamlandı. O beni dönüştüren kişinin o olduğunu sandı, hala öyle sanıyor. Ama benim efendim Justindi.

Esther'ın başıma gelecekleri en ince ayrıntısına kadar bildiği halde bu kadar acı çekmeme göz yummasına yıllardır kızıyorum. Bir gün bunu neden yaptığını öğreneceğim.

                                                                                           *****

Karanlık gecede ay ışığı odaya dolarken aynı zamanda genç kızın yüzünü de aydınlatıyordu. Bir bebek gibi masum ve güzel gözüküyordu. Yatağında sırt üstü uzanmış, göğsünün üzerinde aşık olduğu adamın ona bıraktığı mektup ile tavanı izlerken aklında bir sürü soru vardı ve kafası karışıktı. Bir yanı hala intikam istiyordu, bir yanı ise sadece aşkını. O an, tavanı tarayan gözleri bir yerde sabitlendi ve aklına gelen şey ile gülümsedi. Tyler'ın telefon numarası hala onda vardı ve eğer ararsa belki de Justin ile konuşabilirdi. Yatağında doğruldu ve birkaç saniye duraksadı. Peki ya bu yaptığı ne kadar doğru olacaktı? Hala Tyler'a güvenmiyordu ve Justin'e bir zarar vermesinden korkuyordu. Eğer onu şimdi ararsa işlerin kötüleşebileceğini düşündü ve yatağına tekrar uzandı. Vucüdunun her santimi sevdiği adamın özlemiyle dolarken, gözlerinden küçük bir damla süzüldü ve yastığa karıştı. Bir gün zamanı gelecek ve tekrar aşık olduğu adamın kollarında uyuyacaktı. Buna inanıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JB ☆ Vampir Akademisi - Kaderden KaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin