NevímJakToNazvatKapča ^°^ XD

569 40 12
                                    

Mentálně postižená Deidy s několika osobnostmi je zpět!!!!! A přináší vám další nádhernou slátaninu slov pro vaše úchylné potěšení!!! Ano čtete dobře pro vaše ÚCHYLNÉ potěšení a mnozí už uhodli.......ano bude scénka konečně jsem se k tomu dokopala!!!! 🙌🙌 držte mi palce ať to není rakovinotvorné!!!! XD nebo ať vám nevypadnou oči, neupadnou uši a nezboří se vám bábovičky *-* protože to by bylo špatný *-* (myslím ty bábovičky)

,,Alexandře? Kde je můj syn?" přišel za mnou do obyváku Magnus s rukama založenýma na hrudi.
,,Je to i můj syn......a hraje si v pokoji proč?" podíval jsem se na něj a viděl, že se mračí.
,,Co jsem zase udělal?" povzdechl jsem si a stále na něj koukal.
,,Spíše co jsi neudělal" dál se mračil.
,,A co jsem neudělal?" odpověd mi byla jasná jenom jsem ho chtěl provokovat.
,,Nedělej, že nevíš.......ale jestli chceš rád ti to ukážu" pousmál se a vzal mě za ruku.
,,Ale Blueberry....."
,,Je u Izzy" usmál se a odtáhl mě k nám.
,,Jak jsi to stihl?" zasmál jsem se a posadil se na postel.
,,No.....když jsem se zmínil o víkendu s tetou Izzy byl opravdu rád a měl hned zbaleno" taky se zasmál a sedl si na mě.
,,A teď mlč" usmál se a když jsem chtěl něco namítnout políbil mě a tím mě umlčel. Mezitím co jsme se líbali mi stihl sundat tričko aniž bych si toho všiml (neptejte se taky nevím *+*). Odtáhl se až když nám došel kyslík.
,,Opravdu jsi až tak nedočkavý" zasmál jsem se a vysloužil si od něj vražedný pohled.
,,No co je?" objal jsem ho okolo pasu a přitáhl blíž, v tom se pootevřeli dveře a dovnitř vešel předseda Mňau.
,,Aby bylo jasno......před tou kočkou to dělat nebudu" ukázal jsem na předsedu a Magnus si povzdechl, slezl ze mě a Mňau-a vyhodil ven.
,,Lepší?" přikývl jsem a naznačil mu ať jde ke mě. Povalil jsem ho pod sebe a přisál se mu na krk (Deidy se teď moc červená 😵) tričko už měl dole což jsem taky nepostřehl.....měl bych si dávat větší pozor, protože jsem taky skončil i bez kalhot a Magnus nebyl pozadu (ne nechce se mi popisovat jak se svlíkají jasný?)
,,Spomal máme dostatek času" usmál jsem se a políbil ho na krk.
,,Já vím, ale......prostě......aagrr chápeš co chci říct" zamumlal a políbil mě, abych konečně mlčel povalil jsem ho pod sebe a sundal z něj poslední kousek oblečení a stejně tak ze mě, trochu se začervenal, i když už jsme to dělali, ale pořád se červená. Lehce jsem na něj nalehl a usmál se.
,,Můžu?" zeptal jsem se, i když odpověď jsem znal.
,,Musíš" zavrčel a přitáhl si mě do polibku, který jsem mu opětoval a aniž by to čekal jsem do něj vnikl, vyjekl a spustilo se mu pár slz.
,,Příště.....varuj" vydal ze sebe stěží a zhluboka se nadechl. Když přikývl začal jsem se pomalu pohybovat.
,,Kurva" vyjekl a zaryl mi nehty do zad, abych řekl pravdu měl by si je zkrátit. Začal jsem se pohybovat rychlehji a snažil se, abychom si to užili oba dva což se taky stalo. Oba jsme vhdychali přes celý pokoj, že nás museli slyšet i sousedi......které nemáme ale kdybychom měli určitě by nás zabili. Zrychloval jsem až jsem se dostal na své maximum až hsem narazil na Magnusovo slabé místo
,,J-já už....." nedořekl to a udělal se na naše bříška, ještě párkrát jsem přirazil a udělal se do něj. Hlasitě jane oddechovali a byli vyčerpaní......tedy aspoň já.
,,Kolik je?" zeptal jsem se a anažil se neusnout.
,,Asi půl třetí.....plus mínus" sedl si a trochu sykl.
,,Promiň" zamumlal jsem a málem jsem usnul.
,,Prober se" zatřasl se mnou a já pootevřel jedno oko.
,,Jsem unavený......dobrou" znovu jsem zavřel oči a snažil se zaspat.
,,Kluci?! Jste tu?!" ozval se za dveřmi.
,,Opovaž se......udělal jsi to" protočil jsem oči když Jace vztoupil do našeho pokoje.
,,Já....sorry netušil jsem že.....sorry tak já jdu" otočil se a rychle vyšel ven.
,,Ach....ten blonďák zkazí všechno.

Tak a teď se přiznejte......nebylo vám bez tohohle líp? Co? Jo schválně jsem to nepopsala do podrobna a proč? Protože se mi nechtělo!!!! Teď kvůli vám myslím na Malec, sex, spánek (je půl jedné ráno), ale vážně nebylo vám líp? Jsem teď červená jak rak, stydím se jak prase a probudila jsem polovinu své rodiny XD to je špatný a to jen kvůli vám!! Opravdu by vám bez tohoto shitu bylo líp.....vážně *-* a víte co je děsivý? Když si jen tak plavete v bazenu a uvidíte něco na hladině co vypadá jako list a ono se ukáže, že je to mrtvý ptáče *-* chudák moje osoba *-*

Shadowhunters one shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat