NetušímJakToPojmenovat xD

452 26 2
                                    

Ano Adolfek se nasrala i sem a asi mi nedá pokoj dokud jí něco nenapíšu....tak tady je Malec for Viktorka xD ps. Tohle není podle seriálu prostě jenom kravina co se mi zrodila v hlavě xD takže tohle je pro BTSMaknaeLover užij si to xD

Jako každá ráno jsem se probudil s náladou pod psa, s nutkáním se někam zahrabat a nikam nejít. Bohužel pro mě mám školu a jít tam musím, takže se nedá nic dělat. Což mi připomíná, že ani nevím proč jsem se hlásil na vejšku když tam teď nechci jít. Vyhrabal jsem se z postele a došel do koupelny kde jsem se zlidštil a šel ke svému autu, nasedl jsem a čekal na svou sestru. Konečně po nekonečné půl hodině přišla a nasedla na místo spolujezdce.

,,Připomeň mi proč tě musím vozit do školy?" nastratoval jsem a vyjel na cestu.

,,Protože mě máš moc rád a hlavně jsem jediná kdo se tam s tebou baví" wow Izzy děkuju za připomenutí.

,,Tedy je tam jeden člověk, ale ty ho úspěšně ignoruješ" věděl jsem o kom byla řeč, ale rozhodl jsem se její prohlášení ignorovat.

,,Jsme tady vystupovat" zaparkoval jsem a vystoupil, když vystoupila i Izzy auto jsem zamkl. Vstoupil jsem do té odporné budovy a šel ke své skříňce.

,,Áhoj" vedle mě se objevil kluk, kterého jsem chtěl vidět nejméně.

,,Co potřebuješ?" zavřel jsem skříňku a otočil se na něj.

,,Popovídat si a tě pozvat na rande" usmál se a já si povzdechl.

,,Kolikrát...."

,,Jen to zkus....nejsem zase tak špatný a myslím, že si budeme opravdu rozumět" zastavil mě než jsem stačil něco říct. Jen jsem si povzdechl a podíval se mu do očí, která díky čočkám vypadali jako kočičí. Musím říct, že mu to dnes opravdu slušelo. V černých vlasech měl pár pramínků modrých, jeho oči zdobili tenké černé linky a jemné zlato-černé stíny, v jednom uchu měl stříbrnou náušnici co připomínala hada. Na sobě měl černou košili, upnuté kalhoty tmavě modré barvy a černé boty.....proboha opravdu mi to sluší.

,,Mlčení znamená souhlas...takže v šest před mým domem, budu na tebe čekat Alexandře" s úsměvem odešel a já jen němě koukal na jeho mizející záda.

,,U anděla Alecu!! Ty máš rande s Magnusem!" asi jsem jí to neměl říkat, protože jen co jsme došli domů začala mi vybírat oblečení na večer.

,,Musíš vypadat úžasně. Magnus je na škole něco jako celebrita a každý by ho chtěl a on si vybral tebe!! Chápeš to? Tebe!" zářila jako sluníčko a naházela na mě věci co si mám obléct, šel jsem do koupelny a nějak se nasoukal do černé košile a upnutých kalhot stejné barvy.

,,Izzy opravdu? Jen jdeme ven nic víc, fakt nemám v plánu se s ním hned vyspat" zarazil jsem svou sestru, která mi právě ,,nenápadně" strkala kondomi do mé bundy.

,,Opravdu ne? Škoda" posmutněla a zase je vytáhla a dala do mého nočního stolku, raději jsem to ignoroval a bundu si vzal.

,,Už půjdu, nic tu neproveď prosím" jen přikývla, vzal jsem si klíčky od auta, peněženku a klíče a vyjel směr Magnusův byt. Cesta trvala asi 15 minut, vystoupil jsem a zazvonil na jeho zvonek. Chvíli jsem čekal, ale potom mi otevřel s úsměvem.

,,Ahoj, pojď dál" usmál se a odstoupil kousek bokem, abych mohl projít. Vešel jsem a hned se mi kolem nohou začala motat černobílá kočka.

,,Zdá se, že se mu líbíš....a to není jediný" zavedl mě do obýváku kde mě posadil na gauč.

,,Chceš něco k pití?" zeptal se s úsměvem a já přikývl.

,,Voda stačí, díky" odešel do kuchyně a za chvíli se vrátil i se sklenkou vody.

,,Díky" pokusil jsem se usmát, ale mám pocit, že z toho vznikl spíš nějaký škleb než úsměv. Nevypadalo to, že mu to nějak vadí jen se víc usmál a začal hladit černobílou kočku u jeho nohou.

,,Slyšel jsem, že umíš hrát na klavír...zahraješ mi prosím?" s úsměvem mě pozoroval a poukázal na bílý klavír opodál.

,,No...proč ne" pokrčil jsem rameny a sedl si ke klavíru. Začal jsem hrát první písničku co mi přišla na mysl a aniž bych si to uvědomil jsem se začal lehce usmívat. Dohrál jsem a zhluboka jsem vydechl, dlouho jsem nehrál, ale myslím že to bylo dobrý.

,,Páni...to byla nádhera musíš mi hrát častěji" usmál se a přešel za mnou ke klavíru.

,,Naučíš mě to?" jen jsem přikývl a ukázal mu pár akordů, které má zahrát. Učil se celkem rychle a šlo mu to výborně. Ani jsem se nenadál a bylo půl jedenácté a já musel jít domů.

,,Moc rád bych tu ještě byl, ale musím jít. Izzy by mohla zničit celý barák jen lusknutím prstu takže musím....někdy si to můžeme zopakovat" usmál jsem se zatím co jsem se obouval. Vyšel jsem ven a chtěl jít ke svému autu, ale zastavil mě.

,,Alexandře?" otočil jsem se k němu a když jsem to udělal políbil mě. Když se odtáhl usmál se a poupravil mi bundu.

,,Někdy si to tedy zopakujeme" usmál se a čekal než nastoupím do auta. Když jsem byl u auta ještě jsem se otočil a doběhl k němu, přitiskl jsem své rty na jeho a potom se usmál.

,,Vyzvednu tě zítra" s úsměvem jsem nastoupil do auta a rozjel se směrem ke mě domů. A tímhle začalo něco opravdu krásného a pro mě něco opravdu výjimečného.

Prrrr tak a je to 😂už je i tady viď Adolfku xD heeej když jsme u Adolfka mám s ní společný účet jménem EvilYu a máme tam dvě knížky (je to Kpop takže kdo chce jděte se mrknout 😎) a byla bych moc ráda za vaši podporu....buďte moje Láva crew a podpořte mě!! Děkuji a u dalšího one shotu ;3

Shadowhunters one shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat