A máme tu další one shot na přání a tentokrát je to Sizzy pro jednoho človíčka co jsem zapomněla jméno......zase měla bych s tím něco dělat XD no doufám, že se ti to bude líbit ;) bože jde se na to *-* OMG tohle píšu ve škole a moje učitelka na mě divně kouká XD
,,Izzy nemyslím si, že je to dobrý nápad" zamumlal Simon když jsme došli do parku.
,,To se ho tolik bojíš nic ti neudělá" dorazili jsme na místo a já se usmála.
,,Zdravím Roso přinesla jsem vám květiny" usmála jsem se a dala jí kytici lilií.
,,Ach děkuji ti" usmála se a Simon se na nás nechápavě koukal.
,,Simone toto je Rosa Santiago" představila jsem jí a vstala jsem z lavičky.
,,Opravdu nevím jak nám k vylákání Raphaela pomůže jeho babička" zašeptal a já protočila oči.
,,Zaprvé to není jeho babička, ale sestra a za druhé je to jeho rodina rozhodně nebude chtít, aby ses k ní přiblížil" usmála jsem se a podívala se na Rosu.
,,Co mám dělat?" zeptal se a já se usmála ještě víc.
,,Uděláš si s ní fotku a tu pošleme Raphaelovi" vytáhla jsrm jeho telefon a nastavila foťák.
,,Ale...."
,,Prostě to udělej" protočila jsem oči a čekala než se zeptá.
,,Roso mohl bych se s vámi vyfotit?" zeptal se zdvořile a když přikývla sedl si vedle ní a já je vyfotila.
,,Děkuji.......nemůžu uvěřit, že si mě k tomu dokopala" zavrčel a potom jsme uslyšeli smích.
,,Jste roztomilí spolu......jak dlouho jste svoji?" oba jsme se zarazili, ale pak se usmáli.
,,Jsme jenom přátelé" usmála jsem se.
,,Škoda hodili byste se k sobě" na chvíli se zamračila, ale pak se znovu usmála.
,,Musíme jít.....nashledanou Roso" zamávala nám a my odešli.Timeskip
,,Na vaří tu dobře" podal mi jídlo, které voněly opravdu krásně.
,,Nikdy jsem netušila, že budu jíst ve vlkodlačím doupěti" zasmála jsem se a chtěla začít jíst. Bohužel mě vyrušilo hluk a najednou se tu obvjevili upíři v čele s Raphaelem, který držel Simona.
,,Raphaeli nech ho být" zavrčela jsem a on se na mě otočil.
,,Ty se do toho nepleť.....chyť jí" jedna z těch upírů mi chytla ruku a vypadalo to jako kdyby mě chtěla kousnout, Raphael něco Simonovi říkal, ale já ho neposlouchala a koukala na svoji ruku. Najednou všichni zmizeli a já seděla na zemi.
,,Jsi v pořádku?" probudila jsem se z ,,tranzu" a koukla na Simona.
,,J-jo v pohodě" přijala jsem pomocnou ruku a se Simonovou pomocí jsem se postavyla.
,,Nevypadala jsi zrovna nejlíp" zamumlal a já se zamračila.
,,Ale reď jsem jasný!!" vyjela jsem po něm a víc se zamračila.
,,Hej klid ty drsňačko jen jsem se ptal" odfrknul si a já si až teď uvědomila, že ho pořád držím za ruku, puatila jsem ho a objala se okolo trupu.
,,Promiň jen....já....."
,,Klid dobře? Chápu tě" usmál se a objal mě, chvíli jsme váhala, ale potom jsem ho objala nazpět, zavrtala jsem mu hlavu do hrudníku a pousmála se.
,,Už v pořádku?" zeptal se, přikývla jsem, ale odmítala ho pustit....potřebovala jsem obejmout a Alec, Max nebo Magnus byli v nedohlednu tak proč ne zrovna Simon.
,,Tak jo měla bych.....měla bych jít zpátky do institutu" usmála jsem se a odtáhla.
,,Doprovodím tě" taky se usmál a vycenil zuby.
,,Ale Clary....."
,,Už jsem se přes to přenesl.....je to její volba" smutně se usmál a otočil se k odchodu. Došly jsme k institutu a celou cestu neprohodili ani slovo.
,,Tak....já tedy jdu" prolomila jsem to ticho a usmála se.
,,Jo tak dobře" otočila jsem se a šla ke dveřím.
,,Počkej!!" chytl mě za ruku a otočil si mě k sobě čelem.
,,Hmm?" zmateně jsem se na něj podívala, ale potom se usmála.
,,Jen jestli by jsi nechtěla někam zajít.....nebo tak" nervozně se zasmál a pustil mě.
,,Moc ráda.....kdy?" usmála jsem se.
,,Třeba......třeba zítra v osm? Vyzvednu tě" přikývla jsem a než odešel jsem mu dala pusu na tvář.
,,Za co?" usmál se a to mě donutilo se usmát taky.
,,Za to, že existuješ" zasmála jsem se a odhopsala dovnitř. Nevím proč, ale nehorázně se těším Clary ani netuší o co přišla, ale na druhou stranu.....nechci být mrcha, ale jsem za to ráda.Koneeeeeec tatatadá doufám, že se ti líbilo ^^ říkala jsem si, že jsem (pro mě) dlouhou dobu nic nevidala tak to máte tady ;) jinak přeju vám super vysvědčení a užijte si prázdniny ^=^ a ještě posledních pět one shotů a je konev *-* tak doufám, žr jste si to se mnou užili a ahoj u dalšího dílu ^+^