💙 Aku cinta kamu 💙

637 38 12
                                    

OMG lidi děláte si srandu?! 1K na tomhle příběhu fakt jsem si nemyslela, že by se to mohlo stát zrovna mě, ale stalo se a já jsem za to fakt mega šťastná 🙌🙌 a jelikož je čtvrtek a já mám volno tak jsem se rozhodla, že konečně něco přidám XD

,,Alecu vstávej je ráno" zašeptal mi někdo do ucha, ignoroval jsem to a stále měl zavřené oči.
,,Alecu Lighwoode okamžitě se probuď" otevřel jsem jedno oko a podíval se na dotičnou osobu a zase jsem oko zavřel.
,,Ale no tak Alecu....vstávej" zatřásl se mnou a já znovu otevřel oči.
,,Magnusi proč mě budíš? Co je tak důležitého?" zeptal jsem se a upřeně na něj koukal.
,,Já!" usmál se a začal skákat po posteli.
,,Proboha co jsi si to vzal?" posadil jsem se a opřel se o čelo postele (nebo tak nějak XD).
,,Tebe" zazubil se a přelezl ke mě po čtyrech jako kočka.
,,No právě" oddechl jsem a koukl na Magnuse, který se tvářil zmateně.
,,Ale nic zlato nepřemýšlej bude to bolet" zasmál jsem se a prohrábl si vlasy.
,,A teď vážně co je tak důležitého, že mě budíš?" koukl jsem se na něj, zatvářil se smutně a něco si pro sebe zamumlal, ale potom se usmál a vytáhl mě na nohy.
,,Alecu? Budu muset někam jít vrátím se tak v šest" zamumlal a objal mě.
,,No....dobře" taky jsem ho objal dokud se ode mě neodtáhl.
,,Tak jo v šest jsem zpátky" usmál se a vyšel ze dveří. Zůstal jsem doma sám a to mi zapadalo do mého úžasného plánu. Podíval jsem se na hodiny, které ukazovali 8 hodin ráno.
,,Jo času dost, ale musím si pohnout" řekl jsem si pro sebe a šel do ložnice pro pár věcí, které budu potřebovat. Prvně jsem šel do kuchyně kde jsem do ledničky dal víno, aby se vychladilo a vytáhl čokoládu, jahody a další potřebné věci (asi všichni víme jak se dělají jahody v čokoládě a vaří se večeře ne? XD ano zase jsem líná popisovat tak jednoduchou věc XD). Když jsem měl všechno hotové podívql jsem se na hodiny,které ukazovali, že je půl čtvrté.
,,To mi to trvalo tak dlouho?" zeptal jsem se sám sebe, nakonec jsem pokrčil rameny a šel do ložnice pro dárek, schoval jsem si ho do kapsy a na postel dal plátky růží a rozestavil je do tvaru srdce. Tak konečně hotovo teď jen zapálit svíčky a všechno je dokonalé.
,,Alecu! Dořešil jsem to dřív tak jsem......tady" vešel do kuchyně a s otevřenou pusou na mě koukal.
,,Myslel jsem, že jsi zapomněl" rozbrečel se a já se pousmál.
,,Jak bych na tebe mohl zapomenou" usmál jsem se a objal ho.
,,Jsi hroznej Alecu" zasmál se a odtáhl se.
,,To jsi udělal sám?" přikývl jsem a znovu se usmál.
,,Ach už jsem na tebe chtěl křičet, že jsi zapomněl" zasmál se a znovu mě objal.
,,No....nemáš hlad?" usmál jsem se.
,,Ach jistě" usmál se taky a tak jsne se šli posadit ke stolu. Po jídle jsme ještě chvíli seděli a povídali si.
,,Počkej mám pro tebe dárek" usmál se a vykouzlil malou tašku, kterou mi podal.
,,Co to je?" podezíravě jsem se na něj podíval.
,,Koukni se" usmál se a vypadal jako natěšené děcko. Koukl jsem se dovnitř a vytáhl krásnou ozdobnou dýku (takový pocit když se zeptáte kamarádky jaký je nejlepší dárek od Magnuse pro Aleca a ona řekne, že kosmetická sada -,-).
,,Páni to je.....páni" usmál jsem se.
,,Líbí" přikývl jsem a vytáhl malou krabičku z kapsy.
,,Není to sice nic moc, ale hodí se mi to k tobě" usmál jsem se a podal mu krabičku, otevřel ji a vyndal obsah. Byl to malý přívešek s polovičním srdcem a nápisem ,Aku ci..' (jestli se ptáte proč toto.....lehké protože Deidy nic jiného nenapadlo 😏)
,,Děkuju a kde je druhá půlka?" zeptal se s úsměvem, taky jsem se usmál a vytáhl druhou půlku co jsem měl na krku.
,,Tady" usmál se a nasadil si ho.
,,Ukaž" šel jsem k němu blíž a obě poloviny srdce spojil a tak vznikl nápis ,Aku cinta kamu'.
,,To je.....to je nádhera" usmál se a políbil mě.
,,A mám pro tebe ještě jeden dárek" usmál jsem se a vzal ho za ruku, aby se postavil (aby se postavil Magnus vy úchyláci 😏).
,,Pojď se mnou" odtáhl jsem ho do ložnice a usmál se nad jeho reakcí.
,,Ten samý dárek jsem měl já pro tebe" usmál se a shodil mě na postel......asi vám nemusím popisovat co se dělo (i když nikomu z vás by to nevadilo, že vy moji úchyláčci 😋), ale tohle bylo rozhodně moje nejlepší výročí.

Zlatíčka přiznejte se kdo chtěl sex scénku? Ha!! Já vím, že všichni co 😝😝 no, ale já být líný človíček a nepopsala jsem jejich tělesný akt (zní to taky někomu stejně divně jako mě? 😓😓) no já si myslím, že kecání bylo dost a u dalšího dílu bye bye 😜😜

Shadowhunters one shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat