Kucağımdaki kaseyi masaya bırakıp filmi durdurdum. Aklım dağılsın diye elimden geleni yapıyordum fakat hiçbir şey buna engel olamamıştı. Annem ve babam evde yoklardı yani, yanlızdım. Birlikte yemeğe çıkmışlardı.
Yukarıdan gelen tıkırtılar ile kaşlarımı çattım. Yine bir ses gelmesini beklerken sessizlik vardı. Çok geçmeden tekrar bir ses geldiğinde ayaklandım. Tabiki gidip bakmayacaktım.
Korkudan bacaklarım titrerken kendi kendime bir şeyin olmadığını, bir şeylerin devrilmiş olabileceğini söylüyordum. Çalan telefonum ile yerimde sıçrarken ekrandaki 'Bilinmeyen numara' yazısı ile titrek bir nefes aldım. İyi değildim!
Arama sonlanana kadar bekledim. Sonunda bittiği için derin bir nefes verirken bu sefer ev telefonu çalmaya başladı. Onu açmak yerine kendi telefonumdan polisi aradım. Telefon çalarken yukarıdan yine bir ses gelmişti.
"nasıl yardım edebilirim"
Korkuyla hemen konuştum.
"Lütfen bana yardım edin, evimde galiba birsi var ve beni bilmediğim bir numara arayıp duruyor. Kendimi güvende hissetmiyorum."
Karşıdakinin beni sakinleştirecek şeyler demesini bekledim fakat fısıldayarak "o geliyor" demesi ile adeta kilitlendim. Telefonun kapandığını gösteren ses ile telefon elimden düştü. Hemen yanımdan gelen ayak sesleri ile dolmuş gözlerimi merdivenin başına çevirdim. Oradaydı.
Siyahlar içinde bana bakıyordu.
Bana doğru yavaşça gelmeye başladığında ben de geriye gittim.
"Yalvarıyorum gelme"Artık gözyaşlarım adeta sel gibi akıyordu. Hızını arttırıp dibime girince duvarla arasında sıkıştım. Ona bakamıyordum bile. Kafamı yana çevirmiş, gözlerimi sımsıkı yummuştum.
Eliyle saçıma dokunmaya başladığında bayılmak üzereydim.
Boşta olan diğer eli ile çenemi kavrayıp yana dönük olan kafamı kendisine çevirdi. Ve işte o an ilk defa göz göze geldik.
Mavinin en koyu tonuna sahip karşımdaki kişi bana hırs, sevgi ve bunun gibi birçok duyguyla bakıyordu. Bacaklarımı iyice hissedememeye başladığımda artık daha fazla dayanamadım ve çığlık atmaya başladım. Saçımı hem çekip hem de güçlü elini ağzıma bastırıyordu. Dinmek bilmeyen gözyaşlarım daha da sıklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST
Misterio / SuspensoHayatına musallat olmuş bir yabancının derdi bir yana ayrılırken hayatta tek istediği sıradan bir hayat olan Dolunay aşk konusunda da çıkmaza sürüklenmektedir. Bir yandan kendisine zarar vermeyi seven bir manyakla uğraşırken bir yandan da normal bir...