10

644 14 1
                                    

'Aan tafel.' Schreeuwt Souhaila zowat en begint met eten.

'Souhailla schaam je. Wacht tot we allemaal aan tafel zitten. Dan pas mag je eten.' Zegt haar moeder en gaan aan tafel zitten.

Souhailla rolt met haar ogen en legt haar lepel weer neer. Ik en Rami staan op en gaan ook zitten. Halleluja deze stoelen zitten echt serieus lekker. Aan Rami's gezicht denk hij er net zo over.

We beginnen te eten. Ze hebben soep gemaakt met loempia's en nog aardappelpuree. 

Opeens gaat de deur open. Er komen 2 heren naar binnen.

'Bilal.' Roept Souhailla en rent naar ze toe. Ze knuffelt volgens mij Bilal. Nadat ze klaar is richt ze haar gezicht op een ander jongen.

'Ewa broer.' Zegt ze zo mannelijk mogelijk en geeft hem een mannelijke groet.

(Dat boks, high 5 en dat springen en zo.)

'Bruh.' Zegt bilal met opgetrokken wenkbrauw en gaat zitten naast zijn moeder en geeft haar een kusje op haar voorhoofd.

'Zijn jullie nog steeds bezig met dat kinderachtige spel?' Zegt djamila en zucht.

'Ja.' Zegt die ene jongen en grijnst.

Als iedereen aan tafel zit is het stil. Ze kijken mij en rami aan. Arkword.

'Ik ben Soffiane.' Zeg die ene jongen en geeft mij een hand.

'Ik ben Bilal.' Zegt Bilal en gaat weer verder met eten.

'Dat is Kouthar en Rami.' Zegt Souhailla en schent water voor zichzelf.

'Wie wil?' Zegt ze en niemand antwoord.

'Dan niet joh.'

Verkracht (deel 1)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu