Het is nu 3 uur 's avonds en ik kan nog steeds niet slapen. Ik lig nu op mijn rug op mijn bed. Deze is alleen niet zo hemels als de mijne.
Na een tijdje schaapjes tellen besluit ik om naar beneden te gaan. Slokje water drinken en zo.
Als ik beneden ben loop de keuken in. Ik pak een glas uit de kast en vul het met water. Ik ga aan het aanrecht zitten en drink mijn water op.
Krak
Met een Ninja beweging draai ik me om. Holy shit. Straks is het een inbreker. Ik loop naar de woonkamer met een honkbalknuppel in mijn handen die ik heb gevonden. Ik kijk rond maar er is niemand.
Wanneer ik terug wil lopen staat er opeens een lichaam voor me. Het is de enige echte Soffiane.
@@@@@@@@@@@@@@@
Ik heb een 7,6 voor natuur en scheikunde🎉🎉🎉🎉🎉😂
@@@@@&@@&@@@@@&@'War doe jij hier?' Vraag ik.
Aangezien het donker is voel ik door zijn adem dat hij dichterbij komt.
'Ik woon hier.'
Juist
'Maar om jou vraag te beantwoorden: ik ga wat drinken. En jij doet....'
'Ik ging ook naar beneden om wat er drinken.'
'Heb je honger?' Vraagt hij en komt dichterbij. Ik krijg een raar gevoel in mijn buik. Wat is dit?
'Nee.' Zeg ik.
En op dat moment laat mijn buik me in de steek. Het gaat borrelen.
'Je buik zegt wat anders.'
'Nietes.'
'Wel.'
'Als je buik gaat borrelen, betekend het dat mijn eten aan het verteren is zodat er meer ruimte is voor eten.'
(Dat is trouwens echt zo)
'Praat geen onzin.'
'Dit is geen onzin.'
Nog voordat hij wil zeggen kap ik hem meteen.
'Zwijg.' Zeg ik en loop de keuken weer in.
Ik drink mijn water op. Oké ik heb wel honger. Ik doe de koelkast open. Ik pak de kaas en doe de koelkast weer dicht.
'Honger?' Zegt iemand achter me.
3x rader wie het is.
Inderdaad. Soffiane.
Ik kijk hem even aan en ga daarna zitten. Ik pak het brood dat op de tafel ligt en doe er wat kaas in.
Ik zie dat Soffiane ook gaat zitten. Hij eet ook wat brood maar ik schenk er verder geen aandacht aan.
Hij denkt er blijkbaar anders over. Ik sta weer op en was mijn handen. Ik voel zijn ogen op mijn rug branden. En een paar seconden later staat hij achter me.
Wanneer hij zijn handen op mijn schouder legt, zijn volgens mij alle haartjes op mijn lichaam rechtop gestaan. Ik voel de warmte naar mijn wangen komen.
'Ik wil je.' Fluistert hij.
JE LEEST
Verkracht (deel 1)
RomanceZal ik terug gaan naar het restaurant of hier blijven wachten? Hij kan me hier gewoon zien. Mwa ik ga wel terug. Als ik naar het restaurant loop, loop ik langs een steegje waar natuurlijk bijna alle horror films over gaan. Ik word ruw naar binnenge...