[...].......Despacito
Quiero respirar tu cuello despacito
Deja que te diga cosas al oído
Para que te cuerdes si no estás conmigo......
Despacito...εμμ...Αα!!••••Sube, sube, sube
Sube, sube••••Εεενταξειι!!!Μέχρι εκεί ξέρω.Βεβαια δεν είμαι απολύτως σίγουρη αν αυτοί είναι οι πραγματικοί στίχοι αλλά..Δεν βαριέσαι!
Γειά σας!
Είμαι η Sky!Είμαι μια συνιθισμενη έφηβη με χωρισμένους γονείς και πανκεϊκς πάνω στην φωτιά.
ΜΙΣΌ!ΞΈΧΑΣΑ ΤΑ ΠΑΝΚΕΪΚΣ!
ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Τρέχω κάτω στην κουζίνα σε ρυθμούς Usain Bolt για να σώσω το πρωινό μου.
Καθώς κατέβαινα τις σκάλες άκουσα έναν θόρυβο που προερχόταν από ένα απ'τα δωμάτια. Ανέβηκα ξανά ακολουθώντας αυτή την φορά τον περίεργο ήχο και όχι την καμμένη μυρωδιά του ονειρεμένο μου φαγητού.Χτυπάω την πόρτα της Χλόης -κοινώς η κατά 6 Χρόνια μικρότερη αδερφή μου- και μπαίνω μέσα στο δωμάτιο της.Δεν ακούω τίποτα άλλο παρά την τσιρηχτη,ανυπόφορη φωνή της να τραγουδάει μπροστά απ'τον ανεμιστήρα το 'I will always love you'.......
Μια λέξη!
ΣΙΛΟΤΕΪΠ!
"Χλοη"της λέω,τίποτα εκείνη
"Χλόη σταματά να τραγουδάς",στον κόσμο της
"ΧΛΌΗ",της φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορώ
"Σιγά παιδί μου θα μας ξεκουφανεις εσύ...ααααααα"
"Εχουμε και γειτονες", λεω στριφογυρίζοντας τα μάτια μου
Κατέβηκα κάτω στην κουζίνα έχοντας ξεχάσει την σημαντική αποστολή μου για την διάσωση των πανκεϊκς μου.
Πιάνω γρήγορα το τελευταίο μη καμμένο πανκεϊκ που είχα αφήσει μέσα μέ σκοπό να φάω και εγώ τίποτα!
Δεν σκέφτηκα τις συνέπειες.
Κάηκα!
"ΑΑΑΑΑΑΑ!ΚΑΙΕΙΙΙΙΙ "τσίριξαΑφού περιποιήθηκα το χέρι μου τυλιγοντας το σε Γάζα--
Σιγά το τραύμα Μωρηη
Σκάσε!
Όπως έλεγα..Ανέβηκα πάνω στο δωμάτιο μου και άρχισα να ψάχνω τα ρούχα μου και το μαγιό μου για την προπονηση.
Βρήκα ένα κοντό σορτσάκι με ενα μπλε κοντομάνικο μπλουζάκι και τις μπλε σαγιονάρες μου από κάτω.
YOU ARE READING
My stepbrother
Vampire"When I look at you, I can feel it. I look at you, and I'm home." -------------------------------------------- 'And he fell in love with her because she loved him when he couldn't love himself.' --------------------------------------------- Σε ένα...