ΒΆΛΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ ΝΑ ΠΑΊΖΕΙ.
πιστέψτε με θα ανατριχιάσετε!!!
♥
SKY'S POV
Ξαφνικά τον βλέπω να σκύβει γονατιστός στον δρόμο, έχοντας το ένα του χέρι στην κοιλιακή του περιοχή.
Φαίνεται να υποφέρει καθώς τα χαρακτηριστικά του μπορώ να διακρίνω από εδώ πάνω που είμαι ότι έχουν αγριέψει σε σχέση με λίγα δεύτερα πριν.
Μετακινώ την κουρτίνα, για να μπορώ να αναλύσω καλύτερα την κατάσταση.
Ω, θεέ μου!
Αίμα υπάρχει παντού πάνω στην λευκή του μπλούζα. Αμέσως γουρλώνω τα μάτια μου και τρέχω να τον βοηθήσω. Κατεβαίνω βιαστικά τα σκαλιά σκοντάπτοντας και πέφτοντας στο προτελευταίο σκαλί.
Κοίταξα γύρω μου, όλοι κάθονταν στο καθιστικό απορροφημένοι από στην συζήτηση τους. Την προσοχή τους τράβηξα όταν έπεσα κάτω και όλοι γύρισαν στιγμιαία προς το μέρος μου ρωτώντας με αν είμαι καλά ή αν χτύπησα.
Σηκώθηκα απ' το πάτωμα, χωρίς να χάνω χρόνο και έτρεξα προς την πόρτα. Την άνοιξα με γρήγορους ρυθμούς και έσπευσα προς το μέρος που ήταν γονατισμένος
"Theo!!Theo!Ει-είσαι καλά;Τι έγινε;!", λέω σκύβοντας μπροστά του απλώνοντας το ένα τρεμάμενο χέρι μου στο μάγουλο του και το άλλο στην κοιλιακή του περιοχή προκειμένου να δω το τραύμα. Τραβάω το χέρι που πίεζε αυτή την περιοχή και αυτόματα αποκαλύπτεται αίμα. Πολύ αίμα.
Άφησα ένα επιφώνημα έκπληξης και αμέσως ένιωσα τα μάγουλα μου να υγραίνουν.
"Θεέ μου!Πρέπει να καλέσουμε ένα ασθε..ΑΣΘΕΝ-", πήγα να φωνάξω όμως με εμπόδισε το χέρι του μπροστά στο στόμα μου.
"Σςς...", μου λέει και οδηγεί το κεφάλι μου με το χέρι του στην ίδια ευθεία που βρισκόταν και το πρόσωπο του.
Τα χέρια του ήταν γεμάτα αίμα, από την πληγή με αποτέλεσμα, κάποιες από τις κηλίδες αίματος να σκορπιστούν πάνω στο αριστερό μου μάγουλο.Οι βαριές του ανάσες και το κλαψούρισμα μου αντηχούν, σε όλο το τετράγωνο καθώς με μεγάλη έκπληξη, συνειδητοποιώ ότι οι περαστικοί στο πεζοδρόμιο, δεν μας παρατηρούν καν. Όσο κι αν φωνάζω και ορίωμαι για βοήθεια απ' αυτούς, εκείνοι απλά περνούν από δίπλα, αγνοώντας με παντελώς.
KAMU SEDANG MEMBACA
My stepbrother
Vampir"When I look at you, I can feel it. I look at you, and I'm home." -------------------------------------------- 'And he fell in love with her because she loved him when he couldn't love himself.' --------------------------------------------- Σε ένα...