•|Chapter 26|•

221 19 29
                                    

[[[ReAdErS μουυ, για να ξέρω εάν πραγματικά σας αρέσει η ιστορία μου...Θέλω να δω πάνω από 20 σχόλια σε αυτό το κεφάλαιο για να ανεβάσω επόμενο!(😋❤)

ΣΑΣ αγαπωωω!

Και κάτι ακόμα που θα σας ΒΟΗΘΗΣΕΙ να διαβάζετε την συγκεκριμένη ιστορία με πιο πολύ σασπένς: Προσπαθήστε να μπείτε στην θέση των πρωταγωνιστών και να καταλάβαιτε πως πραγματικά νιώθουν! Το κάνω και εγώ αυτό και κάνει την κάθε ιστορία που διαβάζω πολύ πιο συναρπαστική! :]]]

____________________________________

"Και αυτος δεν είναι άλλος παρά ο δώκτορ-"

"Strange!"

{...}

LUCIFER's POV

"Strange! Σε καλούν στο καρδιακό. Άντε να σπεύδουμε!!" , ακούστηκε μία φωνή, γεμάτη ειρωνία που προερχόταν από ένα μεγάλο ευρύχωρο γραφείο με γυάλινα τζάμια λίγο πιο δίπλα από την είσοδο του νοσοκομείου. Λογικά έμοιαζε με γραφείο του διευθυντή και λογικά αυτή η φωνή του άνηκε κι όλας.

Από μία γωνία του μακρόστενου διαδρόμου ξεπροβάλλει ένας άντρας, ψηλός, μέσης ηλικίας -περίπου στα 38?!- Φαινόταν συνχισμένος καθώς μουρμούριζε κάποιες βρισιές. Φορούσε μία στολή γιατρού, ένα στηθοσκόπιο στόλιζε τον λαιμό του. Τα χέρια του ήταν όρθια λυγισμένα στον αέρα καθώς οι νοσοκόμες που βρισκόταν δίπλα του, η μία από την αριστερή και η άλλη απ'την δεξιά μεριά -αντίστοιχα- έκαναν την επιτυχημένη προσπάθεια να του χωρέσουν τα γάντια μίας χρήσης που λογικά προορίζονται για το χειρουργίο.

Το βλέμμα του ήταν σοβαρό όταν πέρασε από μπροστά μας μα για κάποια στιγμή αυτή η περίεργη γκριμάτσα στο πρόσωπο του δεν άργησε να φανεί. Με μία απότομη κίνηση και σε μηδαμινό χρόνο, βρεθήκαμε οι τρείς μας σε ένα από τα δύο νεκροτομία του νοσοκομείου με εμένα να κρατάω ακόμα τον Theo από τους ώμους και εκείνον να μας κοιτάει με ένα έκπληκτο βλέμμα.

"Καλή επιλογή μέρους, πρέπει να πώ", ξεκίνησα την συζήτηση καθώς ήξερα ότι δεν μας περίσσευε πολύς χρόνος για μπούρου μπούρου.

"Ξάπλωσέ τον.", είπε ο Stephen και χωρίς εγώ να χάνω χρόνο τον σήκωσα σε μία από τις 'μαγικές' φούσκες μου και τον έβαλα πάνω στο ασημένιο μεταλικό πάγκο.

Χωρίς να χάσει χρόνο έπιασε δουλειά. Παρατηρούσα προσεκτικά τις κινήσεις του καθώς έπιανε και άφηνε διάφορα εργαλεία σε χρόνο 0. Φαινόταν υπερβολικά ανχωένος καθώς τον έκοβε και τον έραβε.

My stepbrotherOù les histoires vivent. Découvrez maintenant