"Săptămâna ca o fată"

934 41 28
                                    

*Justin's Pov*

A fost bine prima zi "ca fată".Tot ce am făcut a fost să mergem la cumpărături.Dacă vă întrebați dacă a durat puțin..ei bine răspunsul e clar NU.Zici că a trebuit să-și ia o rochie ca să se vadă cu nu știu ce prinț.Când a încsput să probeze rochii mi-am dat seama că am dat de dracu' într-o rochie.A durat o grămadă până Melanie și-a ales rochia mult dorită.

Era o rochie lungă până în pământ,neagră,cu spatele gol și cu puțină dantelă așezată uniform.Trebuie să recunosc..arăta bine.

"Pff,fetele astea" Îmi spuneam printre gânduri.

Ei bine nu pot zice același lucru despre a doua zi.

-Melanie,unde mergem? Întreb curios.

-Chestii de fete. Spune și mă lasă total în ceață.

Acum chiar sunt confuz.

Melanie a oprit mașina în fața unui salon mare pe care scria "Lady's hour"

-Oh,nu.Nu-mi schimb nimic la păr.

-Cine a zis ceva de păr? Spune și din nou mă lasă în ceață.

"Dacă-i salon,nu ar trebui să-ți faci părul aici sau are legătură cu unghiile?" Gândeam,râzând.

*Melanie's Pov*

Iubesc să văd cum rămâne confuz,se întâmplã des săptămâna asta.

Am intrat în salon și am văzut o femeie firavă pe holurile puternic luminate și perfecte ale salonului.

Salonul arăta minunat.Avea holuri lungi cu tablouri mari și colorate,camera de așteptare era imensă și pură,cu pereții perfect vopsiți și cu scaune mari și late în jurul unei mese de sticlă.

Doamna veni spre noi și își dezvălui minunații ei dinți într-un zâmbet fermecător.

-Bine ați venit.Eu sunt Tysha,deținătoarea salonului.Spuneți-mi când sunteți gata.

Tysha arăta grozav în simpla ei rochie roșie,ușor lungă și cu balerinii ei negri lucioși.Stătea în fața noastră încă zâmbind.

Justin se holba la ea devenindu-i din ce în ce mai clar că ce va urma..nu va fi de bine.

-Nu.Eu nu îmi fac unghiile.Ai înnebunit?Sunt bărbat. Spune cu seriozitate.

-Oh,haide.Am făcut acel pact,tu ai pierdut de aici rezultă că o săptămână faci ce vreau eu.Nu-i așa,bărbățel? Încep ey să-l tachinez.

-De ce faci mereu așa?

Spune și se dă bătut.Nici nu vreți să știți cum va arăta cu ojă roz.

-Suntem gata. Îi spun doamnei și ne conduce la mese.

Tysha m-a condus la o masă mică cu o doamnă bine trecută de prima tinerețe,dar încă vioaie și cu un păr superb.

-Ia un loc.Eu sunt Miranda și mă voi ocupa de manichiura ta. Spune și îmi zâmbește.

-Eu sunt Melanie.Abia aștept să vă văd în acțiune. Zic și râdem amândoua.

În tot timpul în care Miranda îmi făcea manichiura,Justin murea încet la masa cealaltă.

Râdeam și pur și simplu nu mă puteam opri.Justin se strâmba la fiecare atingere.

-O să mi-o plătești. Spune și urlă,fiindcă doamna aceea începuse să-i dea cu ojă pe unghii.

-Cu ce?Eu bani nu-ți dau. Zic și pufnesc în râs.

După ce am terminat,eu m-am ales cu o manichiurã perfectă și colorată.

Justin...s-a ales cu una roz și fluturași argintii,perfecți pe al patrulea deget.Era roșu de supărare și se îndrepta spre mine cu pași repezi.Până și el râdea de unghiile lui.

-Uite ce mi-a făcut.  Spune și ridică mână dramatic,uitându-se la ea.

-Lasă că ți se potrivește.Selena va fi foarte fericită să te țină de mână.

Înainte să realizez ce am spus,Justin își lăsă capul jos și se uită în pământ.

-Scuze,nu am vrut. I-am zis cu părere de rău,încercând să mă uit la el.

-E ok.Ne-am împăcat. Răspunde,ridicându-și capul și schițând un zâmbet.

La auzul acelor cuvinte..inima mea s-a sfărâmat.Nu știu de ce.

Eu nu simt nimic pentru el sau poate da?

-Hai acasă. Îi spun și mă reped spre ușă.

-Ia stai umpic.Ce-i cu schimbarea asta bruscă de atitudine? Spune,prinzându-mi mână.

Un fior mi-a cutremurat corpul mic.Atingerea lui m-a făcut să am fluturi în stomac.Oare mă îndrăgostesc? "Nu,nu se poate" Spun răspunzându-mi la gând

-Ce ai spus? Întreabă,vãzând că murmur ceva.

-Nimic,dar știi..sunt într-o perioadă destul de rea a lunii.

-Aham,scuze.Te voi duce acasă.

L-am mințit.Nu am vrut să-i arăt că îmi pasă,nu am vrut să mă creadă slabă.

Sunt Melanie.

Nu sufăr după nimeni.

Și așa se termină al doilea capitol.Sper să vă placă.Probabil este mai scurt ca primul,dar nu vreau să grăbesc acțiunea și vreau să vă țin în suspans.

Mulțumesc tuturor care îmi citesc cartea și îmi dau voturi :)

Păreri? :**

Îmi pari cunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum