İyi uykular...

79 6 3
                                    

Ve şimdi gitme vakti...Diğer herkes gibi...Saat 12'yi gösteriyor.  Günün son vakti...Tam şu an zaman dursa. Tüm dünya, tüm gezegenler, tüm zaman ve mekan...Lütfen durun...Çünkü ben acı çekiyorum. Gideceğini bilerek gözlerinin içine bakıyorum. Bedenin ne kadar da genç.  Oysa gözlerin her şeyin yükünü taşırmış gibi ağır ve yorgun. Sen de gitmek istemiyorsun. Bakışıyoruz çaresizce. Yavaşça arkanı dönüyorsun. Sana söz vermiştim. Asla yalnız bırakmayacaktim seni. O kadar yalnızsın ki... Bir yalana kaptırmışsın kendini. Kimse her zaman iyi olamaz biliyorsun.  Sen de kırılıyorsun. Senin de canın yanıyor ve sen de can yakıyorsun. Sen bir kahraman degilsin hayır... Sadece yorgun. Üzgünüm...Seni yalnız bırkmam gereken tek bir zaman var o da bu. gözyaşlarını tutma ne olur. Sen de ağlayabilirsin. Üzgün olmakta bir sorun yok yemin ederim. Kimse bu kadar güçlü olmamalı. Kimse bu kadar kırık... İzin ver de insin aşağı o su damlası. Yalayıp geçsin yüzünü. Biriktirdiğin her şey ile beraber. Bırak her şeyi zaten bitti. Oyun bitti. Hep kaybeden olmaktan sıkıldın biliyorum ama oyun böyle işliyor.  Birilerinin kazanması için birileri kaybetmeli...Diğerlerinin gülmesi için bazılarının ağlamalı...Bazıları acı çekmeli...Yeniden,  yeniden ve yeniden...

yorum ve votelarınızı bekliyorum

İkinci SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin