Σπεύδω να αρπάξω αμέσως την πετσέτα από το πάτωμα και να την τυλίξω στο σώμα μου, ενώ εκείνος κατευθύνεται προς το μέρος μου.
Φτάνει λίγες ανάσες απέναντι μου και στέκεται εκεί.
Με παρατηρεί, δίχως να λέει τίποτα. Έχοντας απλως ένα μικρό χαμόγελο στο πρόσωπο του.
Προφανώς εκείνο της ικανοποίησης, αφού καταφέρεις να κάνεις τα απροσδόκητα.
Προσπαθώ να δαμασω και να διαχωρίσω τις σκέψεις, τα πρέπει και τα συναισθήματα μου, όταν νιώθω το κράτημα του στη μέση μου.
Με μια απότομη κίνηση, τραβά την πετσέτα, αφήνοντας εκτεθειμένο για μια ακόμη φορά το γυμνό σώμα μου στα μάτια του.
Το χαμόγελο του στη στιγμή πλαταίνει, ενώ η ματια του ακολουθεί καυτά μονοπάτια πάνω στο κορμί μου.
Επικεντρωνεται ξανά στα μάτια μου, κάνοντας ένα ακόμη βήμα προς το μέρος μου, και πλησιάζει τον λαιμό μου, ενώ πλέον τα σώματα μας ακουμπούν το ένα το άλλο.
"Μυρίζεις πολύ όμορφα", ψυθιριζει αισθησιακά στο αυτί μου, δαγκώνοντας τον λοβο του.
Οποιαδήποτε προσπάθεια να καταφέρω να επαναπροσδιορίσω τη θέση μου, το ποια ειμαι και να του ξεκαθαρίσω εδώ μπροστά αυτή τη στιγμή πως θέλω να τελειώνω μαζί του, εξαφανίζεται τη στιγμή που αρχίζει να μοιράζει υγρά φιλιά στην περιοχή του λαιμού μου, φτάνοντας μεχρι το στήθος μου.
Ξέρω πως είναι λάθος αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή και πως δεν επρόκειτο να οδηγήσει πουθενα, παρά μόνο στη δικη μου καταστροφή, σε περίπτωση που το αποδεχτώ.
Από τα λάθη μας μαθαίνουμε όμως. Άλλωστε ένα ακόμη και ειδικά το συγκεκριμένο λάθος, δε νομίζω να έβλαψε ποτέ κανέναν.
Διωχνω γρήγορα αυτές τις σκέψεις από το μυαλό μου.
Ξέρω πως παρόλο που το κορμί μου φλέγεται για εκείνον αυτή τη στιγμή, εάν είχα καθαρό μυαλό θα έβλεπα πως δεν πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο.
Με πέτυχε απλά σε μια αδύναμη στιγμή.
Την οποία δεν θα διστάσει να εκμεταλλευτεί προς όφελος του.
Όλο αυτό το ερωτικό παιχνίδι, που ξεκίνησε, αρχισε να γίνεται ολοένα και πιο βασανιστικό τη στιγμή που με εβαλε να καθίσω στην πολυθρόνα, γονατισε μπροστά στα πόδια μου και η γλώσσα του πήρε τον κυρίαρχο ρόλο.
Οι χτύποι της καρδιας μου άρχισαν να γίνονται ολοένα και πιο γρήγοροι και κύματα ηδονής άρχισαν να διαπερνούν το κορμί μου.