Chapter 2

215 14 0
                                    

Di rumah Nana

"Irene sedang masak makan malam kasih membantu irene nana mengemas rumah maklumlah baru pindah.selesai mengemas rumah nana membantu irene dan kasih selesai makan mereka terus tido kerana besok mereka akan bersekolah di BUSAN HIGH SCHOOL.

Keesokannya

"Kasih!!!irene!!!bangun jerit nana dia sedang menyiapkan sarapan beberapa minit kemudian irene dan kasih datang dengan memakai uniform sekolah.mereka makan sarapan sambil bercerita nasib nana membuat sarapan awal kalau x lambat mereka ke sekolah.Sampai di High School ramai pelajar memandang irene,kasih,nana maklumlah dorang kan quenka dekat SEOUL HIGH SCHOOL dorang jadi quenka sebab dorang ni lawa2.irene,kasih,nana ke bilik guru untuk mendaftar selesai mendaftar mereka ke kelas bersama cikgu hani".

"Keadaan kelas bukan macam kelas tapi macam Zoo haiwan.Pak!!pak!! Cikgu hani menghentak buku bagi mendiamkan pelajar di dalam kelas.
Hari ini kita ada 3 pelajar baru kata cikgu hani Pelajar perempuan ke lelaki cikgu kata jackson ahli GOT7 semuanya perempuan sambung cikgu hani itu membuatkan semua pelajar lelaki tersenyum-senyum.kamu boleh masuk kata cikgu hani.

"Annyeong kasih imnida,annyeong irene imnida,annyeong nana imnida mereka memperkenalkan diri masing2.wuuu~~~semua pelajar lelaki mula membuat bising kerana irene,nana,kasih semuanya lawa2.aikk hyung tu bukan irene ke kata suga betul tu dorang sama sekolah dengan kita lah kata jungkook sambil memandang nana
X sangka irene,kasih,nana satu class dengan kita pulak tu sampuk jimin semua member BTS tersenyum kerana mereka ada mangsa Baru".

"Irene duduk disebelah suga,kasih duduk disebelah jimin,nana duduk disebelah jungkook
Sepanjang pelajaran nana perasan yang jungkook akan tersenyum bila memandangnya tapi nana buat x tau je.suga hanya tersenyum melihat irene kerana dia pernah membuli irene masa dia SEOUL HIGH SCHOOL.jimin memandang kasih dengan pandangan miang kerana kasih sangat lawa kasih pijak kaki jimin sehinggakan jimin didenda bediri di luar kelas".

Kringg...kring...kring... Waktu Rehat

"Semasa irene,kasih,nana hendak rehat tiba2 datang BTS dan mereka menghalang jalan keluar jhope mengunci pintu bilik darjah supaya irene,nana,kasih x dapat keluar.irene dan kasih kelihatan sangat takut manakala nana membuat muka coolnya.korang x ingat pada kami kata v kan kita baru berjumpa semalam kata irene itu membuatkan BTS makin pelik mereka pernah membuli irene,kasih,nana dengan teruk.

"Betul tu kan kita baru kenal sampuk kasih sebenarnya nana,irene,kasih pernah kemalangan semasa berada di uk kata nana BTS tersenyum kerana mereka boleh membuli irene,kasih,nana sebab mereka x ingat pada BTS.

S
K
I
P

"Selepas balik sekolah irene,kasih,nana mandi di kolam rumah.mereka langsung x ingat pada BTS
Dan BTS masih berfikir kalau irene,kasih,nana menipu mereka pasal kemalangan itu.Bts akan mulakan rancangan membuli Irene,kasih,nana

Bersambung
Abaikan typo
Vote and komen

•C• Kingka Fall In Love Where stories live. Discover now