Di rumah yang usang di dalam hutan
"Yahhh!!!Cha Eunwoo!!! Jerit kasih dan irene.kau dah apesal culik aku dengan irene!!!jerit kasih.Kau x perlu tahu kata eunwoo dengan kasar Yahhh!!Cha Eunwoo lepaskan kawan2 aku jerit nana sambil datang ke arah ke arah kasih,irene dan eunwoo.Nana x perasan yang BTS dan EXO mengekori dia.
FLASHBACK
"Irene dan kasih berada di perpustakaan untuk mengulang kaji maklumlah mereka ni rajin dalam bab2 belajar.semasa irene dan kasih berlajar mulut mereka ditekup oleh Eunwoo dan Jackson dan pengsan.Eunwoo mengankat kasih manakala jackson mengankat kasih mereka dibawa ke rumah usang di tengah hutan.Ish mana irene dan kasih ni kata nana sampai di tempat duduk kasih dia ternampak sticky note yang tertulis 'Datang ke hutan blood alamat xxx seorang diri kalau kau x nak kawan2 kau mati' Nana yang membaca sticky note terus ke tempat tersebut dengan tergesa-gesa.
"Hyung kau nampak x yang nana tergesa-gesa dia macam risau kata sehun.Jungkook terus memandang Nana dan mengekori dia Semua member BTS dan EXO juga mengikuti jungkook.
"Eunwoo bagitau aku ape yang kau nak kata Nana dengan lembut kerana terdapat pistol di tangan eunwoo.Aku nak kau kata eunwoo sambil memandang nana dengan pandangan maut.BTS dan Exo sedang bersembunyi di sebuah bilik.Jungkook yang dengar apa yang eunwoo mahukan terus mengenggam penumbuk (siapa x marah kalau ada lelaki tiba2 nak gf dia)Nana terkaku dengan apa yang eunwoo buat kerana dia melepaskan 1 peluru ke dia tapi jungkook memeluk nana dan bahu jungkook terkena tembakan dan nana jatuh terduduk bersama jungkook.
"Eunwoo cuba datang ke arah nana tapi Bunyi siren polis jelas berada di luar rumah yang usang tu 'Lepaskan senjata anda dan angkat tangan pihak polis sudah mengepung rumah ini' kata polis woobin.EXO sudah lama menghubungi polis.Eunwoo cuba melarikan diri tapi ditangkap oleh pihak polis.
"Suga dan jimin Bergegas ke arah irene dan kasih.chagi okey x kata suga sambil melepaskan ikatan di tangan dan kaki selesai membuka ikatan irene memeluk suga dan menagis suga membalas pelukan irene sehingga irene tertidur di dalam dakapan suga.Jimin kelihatan risau dengan kasih selesai membuka ikatan terus jimin memeluk kasih dengan erat dan kasih membalas pelukan jimin.
"Jungkook oppa gwaenchanh ni (?) jungkook hanya mengangguk senyum memandang nana manakala irene dan kasih sudah pergi ke hospital jungkook dalam perjalanan sepanjang dalam perjalanan nana tidak melepaskan pegangannya dari tangan jungkook.jungkook tersenyum melihat nana yang risau terhadapnya.
S
K
I
PMahkamah seoul
"Harini hari yang makahmah akan menjatuhkan hukuman terhadap Eunwoo.Nana berada disitu kerana dia berasa kesian terhadap Eunwoo.
"Makahmah akan menjatuhkan hukuman penjara seumur hidup kepada pesalah.Eunwoo memandang nana dengan sayu begitu juga nana pengawal mengiring eunwoo ke bus penjara.selepas bas yang eunwoo tidak kelihatan nana berlalu pergi.
"Kasih dan irene memasak untuk makan malam.kasih cuba kau rasa kimchi ni kata irene.Kasih mencuba kimchi dan mengatakan wow irene pandai kau buat kimchi sedap gila kata kasih itu membuatkan irene gembira.Nana baru balik dari makahmah tanpa pengetahuan sesiapa.Nana menolong irene dan kasih.Selesai makan malam EXO datang ke rumah nana.
"Yoww!!kata lay dengan ceria Xiumin Juga mengikuti apa yang lay ckp.Irene chanyeol oppa nak irene berkahwin tahun ni dengan suga kata chanyeol.semua yang berada di ruang tamu mengusik irene lagi2 kasih dan nana Irene dan Nana kena berkahwin dengan jungkook.kasih berkahwin dengan jimin kata EXO irene,kasih,nana x tau nak ckp apa mereka hanya mengangguk faham dalam hati dah berparti.
Bersambung
Vote dan komen
Mian cerita merapu
YOU ARE READING
•C• Kingka Fall In Love
Historia CortaBangtan Boys Atau dikenali sebagai BTS ialah Kingka di Busan high school mereka sering membuli pelajar terutamanya YEOJA Tapi Jimin,jungkook,suga menyukai pelajar yang baru masuk ke Busan high school. iaitu Irene Kasih Nana Jimin,jungkook,suga terla...