Mian kalau chapter ni membosankan kan
Di seoul
"Kasih!!!Nana!!! Jerit irene terus nana,kasih terbangun dari tidur.korang ni kita kena berpindah ke BUSAN hari ni kata irene yang membebel nana terus pergi mandi dia malas hendak mendengar bebelan irene itu 😂😂 irene sudah mandi begitu juga nana,kasih.
"Hari ni kena pindah ke busan pulak habis busan pindah kat mana pula kata kasih mereka bertiga terpaksa berpindah-randah kerana jadual appa mereka.kalau Paris x pe juga irene mencelah ish3 korang ni asyik merungut je kerja x de kerja lain ke kata nana".
Author skip
"Akhirnya mereka sampai di BUSAN woahh.. Cantiknye rumah ni kata irene siap ada kolam lagi boleh aku mandi2 kata kasih.nana,irene,kasih mengankat beg ke bilik mereka sendiri Rumah itu milik Nana kerana appanya membeli rumah untuknya nana mengajak irene,kasih tinggal bersama samanya.laparnya kata kasih Jom pergi supermarket ajak kasih yang sedang menahan lapar.sorrylah rumah ni x de makanan sebab rumah baru kata nana sedikit kesal Sokeylah kau ni sampuk irene".
"Irene dan kasih sibuk mengambil makanan ringan nana hanya ketawa melihat gelagat irene dan kasih.semasa irene berjalan dia telangar seorang lelaki.lelaki itu kelihatan sangat marah terus nana datang ke arah lelaki itu irene kau x pape ke kata kasih prihatin Mian mungkin dia x nampak masa berjalan kata nana yang sedang meminta maaf bagi pihak irene".
"Terus geng2 lelaki tu datang ke arah kasih,nana,irene.suga hyung kau okey x kata Mamat kat sebelah lelaki yang bernama suga.aq okey je ni ada yeoja tiba2 langar aq kata suga mianhae saya x nampak masa berjalan tadi kata irene sokey nanti aq nak balas dengan cara lain kata suga sambil memandang irene dan tersenyum Jahat".
"Mian mungkin kawan saya tu kasar sikit kata lelaki itu yang bernama jin sokey lagipun dia x cedera kata kasih.mari kami perkenalkan diri kata jin annyeong jimin imnida,annyeong,jungkook imnida,annyeong jhope imnida,annyeong rapmon imnida,annyeong v imnida,annyeong jin imnida dan lelaki yang kau langar tu nama dia suga owhhh irene hanya mengangguk faham.
" I NEED U GIRL~~~ telefon nana berdering 'annyeong appa nana dengan kasih,irene dekat super market ni kata nana dengan panjang lebar.irene,kasih appa aku kata kita kena balik sekarang pemandu appa aku jemput kata nana jap2 biar aku pergi bayar barang tapi kan nana kata kasih ape dia??? Kata nana aku x bawak duit hehehe.ish2 kau ni nah kat kredit kata nana okey aq pergi bayar dulu bye kasih menjerit sambil membawa troli yang penuh makanan.
"Owhh lupa nama saya Irene dan ini nana yang pergi bayar makanan tu kasih kata kasih oh hye nana kata jungkook oh hye juga kata nana irene masih mencari kelibat suga.suga berada di belakang irene nampaknya kau x ingat aku irene kata suga lama aku x nampak kau,kasih,nana sambung suga lagi".
S
K
I
P"Nampaknya irene,nana,kasih x ingatkan kita kata rapmon sambil tersenyum jahat betul tu hyung mereka x ingat kita sampuk v kenapa aku rasa nana,irene,kasih tu makin lawa heh sampuk suga.rindu pulak aku masa buli dorang tu kata jhope hyung aku pelik kenapa irene,nana,kasih x ingat kita tanya jimin semua member BTS sedang berfikir mereka juga hairan yang nana,kasih,irene tidak ingat pada mereka".
"BTS pernah membuli kasih,irene dan nana masa bersekolah di SEOUL HIGH SCHOOL tapi mereka terpaksa berpindah kerana omma,appa mereka hendak mengubah perangai BTS yang suka membuli tapi BTS tetap membuli pelajar di BUSAN HIGH SCHOOL".
Bersambung
Sorry cita x best
Abaikan typo
Vote dan komen
YOU ARE READING
•C• Kingka Fall In Love
Historia CortaBangtan Boys Atau dikenali sebagai BTS ialah Kingka di Busan high school mereka sering membuli pelajar terutamanya YEOJA Tapi Jimin,jungkook,suga menyukai pelajar yang baru masuk ke Busan high school. iaitu Irene Kasih Nana Jimin,jungkook,suga terla...