Di sekolah
"Irene sedang membaca buku,kasih sedang membuat kerja rumah manakala nana dia termenung ke arah luar tingkap.annyeong nana kata bambam owhh bambam ingatkan hantu tadi kata nana.irene,kasih,nana berkawan dengan GOT7 mark berbual dengan irene dan kasih.mereka berbual sehingga kan x perasa yang Jungkook,jimin,suga memandang ke arah nana,irene,kasih dengan pandangan yang sukar ditafsirkan.
"Semasa irene,nana,kasih hendak ke tandas mereka ternampak BTS membuli pelajar dengan sangat teruk kasih,irene,nana terkejut kerana mereka ingatkan BTS lelaki yang baik tapi sangkaan mereka salah BTS ialah Kingka yang kajam Irene,kasih,nana baru menjadi quenka di busan high school".
"Nana dengan berani datang ke arah Bts dan menolak jungkook supaya berhenti Membuli pelajar nana membantu pelajar yang dibuli itu BTS tergamam melihat nana membantu lelaki itu masa Bts membuli nana dia seorang yang penakut tapi nana bukan seorang yang penakut lagi.kasih,irene datang ke arah BTS ingatkan korang Baik tapi sangkaan aq meleset kata irene dengan nada menyindir betul tu habis meleset sangkaan aq kata kasih pula BTS hanya terkaku melihat irene,kasih,nana semakin berani nana membawa irene dan kasih pergi".
"Wow aku x sangka yang mereka dah makin berani kata v betul tu masa kita buli mereka dorang punyalah penakut sambung jin jungkook sedang marah kerana nana menghalang dia daripada membuli. BTS nampaknya x berpuas hati dengan apa yang irene,kasih,nana lakukan.
"Irene dan kasih memandang nana dengan risau kerana muka nana pucat.Nana kau okey x kata irene prihatin kalau kau sakit kita pergi hospital sambung kasih aku okeylah korang ni kata nana supaya dapat mengurangkan rasa risau irene dan kasih.nana juga hairan kerana dia berasa dia pernah mengenal BTS tapi dia x ingat".
"Annyeong irene kata chanyeol owhh annyeong chanyeol oppa sebenarnya chanyeol abang kandung irene,baekhyun abang kandung nana,xiumin abang kandung kasih.chanyeol oppa mana baekhyun oppa kata nana dan juga mana xiumin oppa sampuk kasih.owhh xiumin dengan baekhyun pergi mana entah dorang x bagi tau chanyeol oppa owhhh kata kasih dan nana serentak.
"Semasa bts hendak ke kantin mereka ternampak irene,kasih,nana sedang bermesra dengan chanyeol BTS x tahu yang chanyeol abang kandung irene".
S
K
I
P"Ah choo~~ nana,irene,kasih sedang menyanyi lagu lovelyz dan mereka kelihatan sangat gembira.mereka x perasan bahawa jungkook sedang mengekori mereka jungkook mengekori mereka supaya tahu dimana mereka tinggal.irene,kasih,nana pun sampai di rumah selepas masuk rumah jungkook terus ke rumah BTS untuk memberitahu di mana irene,kasih,nana tinggal.
"Bts nak siasat apa hubungan Irene,kasih,nana dengan chanyeol,baekhyun,xiumin dan exo.
Bersambung
Vote dan komen
Abaikan typo
YOU ARE READING
•C• Kingka Fall In Love
Truyện NgắnBangtan Boys Atau dikenali sebagai BTS ialah Kingka di Busan high school mereka sering membuli pelajar terutamanya YEOJA Tapi Jimin,jungkook,suga menyukai pelajar yang baru masuk ke Busan high school. iaitu Irene Kasih Nana Jimin,jungkook,suga terla...