Di bilik kasih
"Sebaik sahaja jimin melihat kasih terus jimin memeluk kasih dan kasih membalas pelukan jimin.jimin duduk di sebelah kasih dan jimin baring di peha kasih.kasih mengusap lembut rambut jimin dan bermulalah mereka bercerita sehinggakan x sedar yang omma,appa kasih dan xiumin perhatikan mereka dan tersenyum.
Di bilik Nana
"Jungkook memegang tangan nana 'Nana kenapa nana x bangun lagi oppa dekat tepi nana ni oppa x suka tengok nana dalam keadaan ni' kata jungkook sambil menagis.omma dan appa nana menagis melihat nana dan juga jungkook.beakhyun datang kearah jungkook dan menepuk-nepuk bahu jungkook baekhyun juga turut menagis.
"Selepas melawat irene,kasih,nana Bts pun balik selepas sampai di rumah jungkook mengurugkan dirinya di dalam bilik dan menagis BTS cuba memujuk jungkook supaya makan tapi jungkook mengendahkan apa yang mereka ckp akhirnya jungkook tertidur.
4 minggu kemudian
"Irene dan kasih sudah ke sekolah seperti biasa tapi nana masih dalam keadaan koma.Eunwoo hairan sudah berapa lama dia x nampak nana ke sekolah eunwoo mengambil keputusan untuk bertanya kepada irene dan kasih.Woii kau tahu x nana dekat mana kata Eunwoo dengan kasar BTS yang baru datang terus ke arah Eunwoo.Bro yang kau nak berkasar ni apesal x boleh ckp baik2 ke kata suga yang cuba melindungi irene pembunuh yang bunuh orang mana ada hati yang baik kata jimin dengan nada sindir.Eunwoo dalam keadaan marah terus chaw.
BTS dan irene,kasih rehat bersama sama
"Mereka semua berborak-borak suga dan irene bersweet dan jimin dan kasih bersawit semua member bts tergelak melihat gelagat dongsaengnya.
Hospital seoul
"Jari nana mula bergerak dan matanya mula terbuka baekhyun yang perasan terus memanggil doctor.setibanya doctor datang dia mengecek keadaan nana.puan anak puan dah sedar sepenuhhya kata doctor.baekhyun terus memeluk nana dan menagis gembira omma dan appa nana juga menagis gembira.
"Oppa kalau boleh nana nak rahsiakan yang nana dah sedar kata nana.kenapa nana nak rahsiakan kata baekhyun.nana nak tengok reaksi BTS,EXO dan irene,kasih sambung nana baekhyun juga bersetuju.nana dah sembuh sepenuhnya
Keesokkannya di sekolah
"Nana dan baekhyun ke sekolah bersama sama BTS,EXO terkejut melihat baekhyun dan nana berjalan di koridor. D.O aku x mimpi kan kata tao
Aku pun x tahu sambung D.O BTS juga terkejut dan mereka bergegas ke arah baekhyun dan nana.jungkook terus memeluk nana dan menitiskan air mata dan nana membalas pelukan jungkook.baekhyun tersenyum lebarDalam kelas
"Irene dan kasih sedang termenung jauh.nana senyap2 kebelakang irene,kasih dan memeluk bahu mereka irene,kasih terkejut melihat nana dan mereka menjerit nana!!!terus nana lepaskan pelukan.korang ni pekak aku tau kata nana dan irene,kasih pun memukul nana sambil berkata kau sedar x bagitau orang pun terus nana berlari ke arah jungkook irene dan kasih gembira kerana N.I.K sudah lengkap (Nana,irene,kasih author pandekan).
Bersambung
Vote dan komen
Abaikan typo
YOU ARE READING
•C• Kingka Fall In Love
Historia CortaBangtan Boys Atau dikenali sebagai BTS ialah Kingka di Busan high school mereka sering membuli pelajar terutamanya YEOJA Tapi Jimin,jungkook,suga menyukai pelajar yang baru masuk ke Busan high school. iaitu Irene Kasih Nana Jimin,jungkook,suga terla...