Chapter 11 (Last)

153 9 0
                                    

Rumah BTS

Ting...tong... Exo datang ke rumah bts untuk berbincang

"Selepas semua member bts dan exo berkumpul di ruang tamu suho mulakan perbincangan.Ni kita orang datang ni nak bagitau yang Irene,Kasih dan nana akan berkahwin.Suga yang tertidur terus terbangun,jimin yang minum air tersembur ke arah kai dan jungkook terkejut sehinggakan biskut yang dia makan terjatuh.

"Irene,kasih dan nana akan berkahwin dengan siapa kata jin.mereka akan berkahwin dengan Suga,jimin dan jungkook.semua member bts bersorak gembira exo tersenyum riang.mereka teruskan perbualan tentang perkahwinan yang bakal diadakan.

Manakala situasi irene,kasih,nana

"Arghhh!!! X sabarnya nak kahwin kata kasih yang terlompat lompat di katil.irene menari dan melopat di sofa.nana hanya tersenyum melihat gelagat irene dan kasih. Telefon irene berbunyi Fire~~~Fire~~~ annyeong omma 'annyeong anak kesayanggan omma.omma dengar kamu dengan kasih,nana akan berkahwin x sabarnya omma nak timang cucu'omma irene sengaja menekan perkatan cucu dan mulalah mereka berborak2.

Suga mengajak irene membeli gaun pengantin

"Kelihatan suga dan irene berjalan sambil berpegang tangan mereka tersenyum bahagia.sampai di butik Sweet mereka mula memilih gaun dan kot.suga oppa panggil irene suga memandang irene dan terpegun melihat irene kerana irene memakai gaun pengantin yang sangat cantik dan mereka bergambar sebagai kenangan.

Jimin membawa kasih ke butik sweet

"Kasih sedang memilihkan kot untuk jimin manakala jimin sedang memilih gaun untuk kasih.selesai memilih gaun dan kot mereka mencuba pakaian.jimin dan kasih kelihatan sangat segak dan cantik mereka kelihatan sangat gembira.bagai pinag dibelah dua (?).

Jungkook dan nana pergi ke butik sweet bersama
"Nana sedang memilih gaun tapi jungkook dengan pantas menarik tangan nana dan memilihkan nana gaun dan nana mencubanya jungkook memakai kot yang nana pilihkan.selesai mencuba mereka tersenyum bahagia dan berpegang tangan.

Rumah nana

"Exo dan bts sedang bergaduh kerana bts nak mengunakan tema biru manakala exo nak warna merah maka mula pergaduhan 😂😂.jin kita kena guna warna merah tegas suho. X kita kena guna warna biru.baekhyun,xiumin,chanyeol hanya memerhatikan mereka adik mereka yang kahwin tapi mereka pula yang terlalu over 😂😂.akhirnya mereka memilih warna merah dan biru.

Selesai suga,jimin,jungkook dan irene,kasih,nana membeli kot dan gaun mereka pulang kerumah

"Jin dan D.O sedang masak makan malam manakala member bts dan exo sedang bermain kejar mengejar.irene,nana,kasih sudah pulang ke rumah bersama suga,jungkook,jimin.nampaknya bakal pengantin dah balik wuu~~~ usik exo dan bts apalagi terus N.I.K lari masuk bilik.

1 minggu kemudian

Hari perkahwinan
Suga dan Irene
Jungkook dan nana
Jimin dan kasih

Ramai tetamu yang hadir ke majlis perkahwinan majlis tersebut berjalan dengan lancar

S
K
I
P

Suga dan irene berbulan madu di bali
Jungkook dan nana berbulan madu di paris
Jimin dan kasih berbulan madu di Istanbul





































Tamat.....
Cerita ni x Best mian
Otak author kering
Vote and komen
Kalau x Best sila komen

•C• Kingka Fall In Love Where stories live. Discover now